Ik ben aan het uitkijken voor een nieuwe LT.
Mijn huidige (Acer 1705) heeft zijn beste tijd gehad qua prestaties.
Dit is mijn enige "PC" en deze staat constant opgesteld in de living, af en toe wordt deze eens afgebroken als er "volk komt" maar het gewicht maakt dat dit geen toestel is om constant mee te sleuren.
Mijn zoon heeft zijn eigen "bak" en die is een pak sneller dan de mijne.
Ik heb mijn oog laten vallen op een Asus A7SV-(7S086C)
Ik heb er een teruggevonden op : http://www.laptops4u.nl/info/a7sv-7s086c-1611.html maar jammer genoeg in NL, ik zoek een adres in B in het antwerpse.
Voorkeuren voor dit toestel, die ik liefst ook in een alternatief wil terugzien tegen dezelfde prijs?
T7500
2GB + 1GB Intel turbocache
Nvidea 8600 GS met 256/512r of gelijkwaardig
HDD, min 5400tr/min (SNELLE HDD, size min 100GB, minder belangrijk)
17"
Azerty
Toepassing:
Fotografie/PS
Dreamweaver en...
Surfen/Email
occasioneel een spelletje
Wie helpt de juiste boom in het oerwoud te vinden?
Bij mediamarkt staat nu een dergelijke in de folder maar weinig specs, ik ga dit WE eens kijken maar heb mijn twijfels over enkele specs. Er zijn een hoop combinaties in dit toestel.
Mercikes.
Mijn huidige (Acer 1705) heeft zijn beste tijd gehad qua prestaties.
Dit is mijn enige "PC" en deze staat constant opgesteld in de living, af en toe wordt deze eens afgebroken als er "volk komt" maar het gewicht maakt dat dit geen toestel is om constant mee te sleuren.
Mijn zoon heeft zijn eigen "bak" en die is een pak sneller dan de mijne.
Ik heb mijn oog laten vallen op een Asus A7SV-(7S086C)
Ik heb er een teruggevonden op : http://www.laptops4u.nl/info/a7sv-7s086c-1611.html maar jammer genoeg in NL, ik zoek een adres in B in het antwerpse.
Voorkeuren voor dit toestel, die ik liefst ook in een alternatief wil terugzien tegen dezelfde prijs?
T7500
2GB + 1GB Intel turbocache
Nvidea 8600 GS met 256/512r of gelijkwaardig
HDD, min 5400tr/min (SNELLE HDD, size min 100GB, minder belangrijk)
17"
Azerty
Toepassing:
Fotografie/PS
Dreamweaver en...
Surfen/Email
occasioneel een spelletje
Wie helpt de juiste boom in het oerwoud te vinden?
Bij mediamarkt staat nu een dergelijke in de folder maar weinig specs, ik ga dit WE eens kijken maar heb mijn twijfels over enkele specs. Er zijn een hoop combinaties in dit toestel.
Mercikes.
Comment