Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Adobe Spyware in Photoshop

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Adobe Spyware in Photoshop

Bon, kan het niet laten te antwoorden want wij hebben zowel PC als Mac.
    1. - MS Office draaid heel goed op een Mac en ziet er zelfs beter uit dan de Office voor PC.
    2. - Adobe CS5.5 Web Premium draait perfect op de Mac inclusief Acrobat.

Tenslotte, als je avondschool volgt en je koopt een studenten licentie moet je wel een bewijs dat je les volgt opsturen om de licentie code te ontvangen.
    En dan moet je je aan de voorwaarden houden want er zijn beperkingen op.
    Dus dit is NIET illegaal!
    Zijn alle misverstanden nu uit de weg geruimd?
    Ik kom hier geen flauwe praat verkopen, ik volg avondles en heb daarbij W7 en CS5 voor PC gekocht.
    Voor de Mac heb ik MS Office en CS5.5 gekocht. (Lees elders waarom ik CS5.5 moest kopen.)
    Voor al die aankopen MOEST ik een geldig bewijs van de school opsturen en heb alle licenties zonder enig probleem bekomen.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Bon, kan het niet laten te antwoorden want wij hebben zowel PC als Mac.
      1. - MS Office draaid heel goed op een Mac en ziet er zelfs beter uit dan de Office voor PC.

Tenslotte, als je avondschool volgt en je koopt een studenten licentie moet je wel een bewijs dat je les volgt opsturen om de licentie code te ontvangen.
      En dan moet je je aan de voorwaarden houden want er zijn beperkingen op.
      Dus dit is NIET illegaal!
      Zijn alle misverstanden nu uit de weg geruimd?
      Ik kom hier geen flauwe praat verkopen, ik volg avondles en heb daarbij W7 en CS5 voor PC gekocht.
      Voor de Mac heb ik MS Office en CS5.5 gekocht. (Lees elders waarom ik CS5.5 moest kopen.)
      Voor al die aankopen MOEST ik een geldig bewijs van de school opsturen en heb alle licenties zonder enig probleem bekomen.

Grtz, RF
      en wat staat er bij de beperkingen van zo'n studentenversie?
      heb je die lettertjes al een gelezen?
      er staat daar duidelijk bij dat je die versie van je software niet mag gebruiken voor commerciële doeleinden.
      dan mag je nog de software op legale wijze hebben aangekocht via avondonderwijs/dagonderwijs/leraar....
      je mag nu eenmaal een studentenversie niet gebruiken voor commerciële doeleinden.
      als je die versie wel gebruikt voor commerciële doeleinden dan ben je even illegaal bezig als iemand die een gecopieërde versie gebruikt
      niets meer of minder.
      anders zou het makkelijk zijn he, ik schrijf me in voor avondschool voor een bepaalde cursus ondertussen even snel cs aankopen tegen 80% korting
      na de opleiding even vrolijk die versie verder gebruiken voor professionele doeleinden.
      voor gewoon thuis gebruikt ben je wel legaal ermee bezig, maar van het ogenblik dat je er maar enige vorm van vergoeding voor krijgt ben je er illegaal mee bezig
      met die beperking stem je in als je een studenten versie aanschaf

Comment

Word crasht frequent (spinning beach ball of death). Powerpoint 2011 doet er soms twee minuten over om een presentatie, gemaakt op Office 2007 PC, te openen. Soms gaat ze open, soms niet (spinning beach ball of death sowieso). Excel valt nog mee...

Adobe CS3 draait vierkant...
        Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
          en wat staat er bij de beperkingen van zo'n studentenversie?
          heb je die lettertjes al een gelezen?
          er staat daar duidelijk bij dat je die versie van je software niet mag gebruiken voor commerciële doeleinden.
          dan mag je nog de software op legale wijze hebben aangekocht via avondonderwijs/dagonderwijs/leraar....
          je mag nu eenmaal een studentenversie niet gebruiken voor commerciële doeleinden.
          als je die versie wel gebruikt voor commerciële doeleinden dan ben je even illegaal bezig als iemand die een gecopieërde versie gebruikt
          niets meer of minder.
          anders zou het makkelijk zijn he, ik schrijf me in voor avondschool voor een bepaalde cursus ondertussen even snel cs aankopen tegen 80% korting
          na de opleiding even vrolijk die versie verder gebruiken voor professionele doeleinden.
          voor gewoon thuis gebruikt ben je wel legaal ermee bezig, maar van het ogenblik dat je er maar enige vorm van vergoeding voor krijgt ben je er illegaal mee bezig
          met die beperking stem je in als je een studenten versie aanschaf
          U veronderstelt dat ik dat niet gelezen zou hebben.
          Ik moet u echter teleur stellen, ik heb het wel gelezen en ik gebruik de software voor geen enkele commercieel nut.

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
          Word crasht frequent (spinning beach ball of death). Powerpoint 2011 doet er soms twee minuten over om een presentatie, gemaakt op Office 2007 PC, te openen. Soms gaat ze open, soms niet (spinning beach ball of death sowieso). Excel valt nog mee...

Adobe CS3 draait vierkant...
          Ook u moet ik teleur stellen, alles draait hier prefect, ik nodig u uit te komen kijken.
          Het is echter CS5.5 en geen CS3, wat allang veroudert is.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
          Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Working...
          X