Re: Adobe Spyware in Photoshop
Bon, kan het niet laten te antwoorden want wij hebben zowel PC als Mac.
1. - MS Office draaid heel goed op een Mac en ziet er zelfs beter uit dan de Office voor PC.
2. - Adobe CS5.5 Web Premium draait perfect op de Mac inclusief Acrobat.
Tenslotte, als je avondschool volgt en je koopt een studenten licentie moet je wel een bewijs dat je les volgt opsturen om de licentie code te ontvangen.
En dan moet je je aan de voorwaarden houden want er zijn beperkingen op.
Dus dit is NIET illegaal!
Zijn alle misverstanden nu uit de weg geruimd?
Ik kom hier geen flauwe praat verkopen, ik volg avondles en heb daarbij W7 en CS5 voor PC gekocht.
Voor de Mac heb ik MS Office en CS5.5 gekocht. (Lees elders waarom ik CS5.5 moest kopen.)
Voor al die aankopen MOEST ik een geldig bewijs van de school opsturen en heb alle licenties zonder enig probleem bekomen.
Grtz, RF
Bon, kan het niet laten te antwoorden want wij hebben zowel PC als Mac.
1. - MS Office draaid heel goed op een Mac en ziet er zelfs beter uit dan de Office voor PC.
2. - Adobe CS5.5 Web Premium draait perfect op de Mac inclusief Acrobat.
Tenslotte, als je avondschool volgt en je koopt een studenten licentie moet je wel een bewijs dat je les volgt opsturen om de licentie code te ontvangen.
En dan moet je je aan de voorwaarden houden want er zijn beperkingen op.
Dus dit is NIET illegaal!
Zijn alle misverstanden nu uit de weg geruimd?
Ik kom hier geen flauwe praat verkopen, ik volg avondles en heb daarbij W7 en CS5 voor PC gekocht.
Voor de Mac heb ik MS Office en CS5.5 gekocht. (Lees elders waarom ik CS5.5 moest kopen.)
Voor al die aankopen MOEST ik een geldig bewijs van de school opsturen en heb alle licenties zonder enig probleem bekomen.
Grtz, RF
Comment