Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hobby's tijdelijk onmogelijk.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hobby's tijdelijk onmogelijk.

Ook vanwege ons een zeer spoedig herstel toegewenst, en weet zelf hoe het is ,als je alles voor een kleine tijd bijna moet missen ,maar als het een troost voor je kan zijn ,ik heb negen maanden rolstoel achter de rug ,met een ongeval met de vrachtwagen ,en ben er ook doorgekomen met veel tanden bijten .

Nog even op tandjes bijten ,en we zien je weer toeren met je motor en snel typen achter je pc ,en natuurlijk niet vergeten je andere hobby fotografie .

Groetjes ,

Ardesign
    Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

Comment

Dat is toch echt wel tegenslag hebben Hopelijk ben je snel weer de oude, voor gewone niet te zware handelingen zal je je hand wel vrij snel kunnen gebruiken ( computer, fototoestel ), met de moto rijden gaat wel even duren.
      Ik heb nogal wat patienten gehad met deze problematiek, CTS is iets zeer lastig, ambetant en vooral op het laatste pijnlijk, operatief ingrijpen is echt wel het enige wat op de duur nog helpt, maar de resultaten mogen er zijn. Alles komt wel weer goed . . . maar dat wachten he . . . duurt toch altijd zo vreselijk lang . . . sterkte
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        Alhoewel, ik zie elders toch al redelijke teksten op het forum, je bent al aan de beterhand denk ik.
        Laat ons zeggen dat ik nog een linkerhand heb hé.
        Wreed ambetant typen maar met wat meer geduld komt er toch een tekstje tevoorschijn.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Iedereen bedankt voor jullie medeleven, tof deze reacties te mogen lezen.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Laat ons zeggen dat ik nog een linkerhand heb hé.
            Wreed ambetant typen...
            Averechts werken schijnt goed te zijn voor de stimulatie van de niet-dominante hersenhelft. Dus als ge geen verschil gaat merken is het teken dat ze alletwee al leeg waren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mutse Bekijk bericht
              och merde , das erg... veel beterschap in ieder geval.

maar als ik mag vragen wat is dat syndroom?
              Hij kan zeer moeilijk typen, kan je dan niet googlen ipv iemand zijn zwak punt nog zwakker te maken

Kerel, beterschap

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
              [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
              Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Veel beterschap gewenst
                To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht
                  Hij kan zeer moeilijk typen, kan je dan niet googlen ipv iemand zijn zwak punt nog zwakker te maken
                  Of je kan gewoon behulpzaam zijn en een linkje plaatsen, 't is maar hoe je zelf ingesteld bent zeg ik maar : http://www.orthopedieregentie.be/nl-BE/carpal-tunnel
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Working...
                  X