Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Ik ben op zoek naar een oude laptop.Enige voorwaarde ,goedkoop USB en netwerkaansluiting.Mag met defecte batterij zijn.Is om continu data naar mijn site te sturen.Liefst omgeving oost-vlaanderen.
Misschien vind ik wel eentje die gratis is
Moet dienen om mijn opbrengst zonne panelen online te zetten.
Weet nog niet of ik die dan continu ga laten aanstaan of maar enkele uren per dag.Beetje op verbruik letten he .
Deze week ga ik wat testjes doen met de vaste pc,deze overdag laten aanstaan en eens kijken of hij om de 5 min een update geeft op mn site :
jammer genoeg werkte mijn usb toestel er niet op met windows millenium.
Maar heb er XP opgezet
Werkt perfect,vandaag bij het inpluggen van usb is aan de binnenkant van de contraplug op de laptop dat wit stukje afgebroken.Moet nu mijn usb stekker met een tandenstoker vastklemmen maar het werkt he.
Comment