Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
sex met.........een fiets
Collapse
X
-
-
Re: sex met.........een fiets
Mischien een domme vraag, maar was het een dames- of een herenfiets ?Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door JurgenTn Bekijk berichtDe relatie was spaak gelopen.
Geen fut meer in.
Meneer was even de trappers kwijt en hop ...
nam de wielen (lees benen).
Ze hadden hem nog zo gewaarschuwd om 't gat niet dicht te rijden.
Maar ... te laat.
Betrapt.
Goed gezien!
Comment
-
Ik vraag me af in welke versnelling de fiets stond toen de man betrapt werd. Grote steek of eerder een kleine?
Moeten we nu geen actiegroep oprichten ter zedelijke bescherming der fietsen? Een regenboogkleurige mars op Brussel?
Was de fiets minderjarig of meerderjarig op het ogenblik van de feiten? Heeft de fiets enigerwijze aanstoot gegeven en de man aangezet tot zijn onwelvoegelijk gedrag?
Comment
-
Zouden we ons niet beter bezig houden met échte problemen.
Zaken die, voor de "kleine" mensen, serieuze problemen kunnen veroorzaken
en vooral in deze tijd van het jaar
Kijk hier maar.
Comment
-
euh...niemand die vragen heeft bij die uitspraak van die rechter?
die man zat dus wél in een hotelkamer (die hij betaald had neem ik aan) waar die schoonmaaksters binnenkwamen met hun pas. Waarom moesten die twee dames zonodig klacht neerleggen ??? En waarom ging die rechter daarop in ???
Hij deed het toch niet in het openbaar ???erik, Nikon materiaal
'aforismen zijn aan mij niet besteed' (ikzelf)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door erikdk Bekijk berichteuh...niemand die vragen heeft bij die uitspraak van die rechter?
die man zat dus wél in een hotelkamer (die hij betaald had neem ik aan) waar die schoonmaaksters binnenkwamen met hun pas. Waarom moesten die twee dames zonodig klacht neerleggen ??? En waarom ging die rechter daarop in ???
Hij deed het toch niet in het openbaar ???
Klacht op basis van wat... Jaloezie? Dikke bull sh*t dergelijke uitspraak...
Morgen staat hier mijn fiets trouwens te koop dan
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...]
Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erikdk Bekijk bericht.....En waarom ging die rechter daarop in ???....Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer
Comment
-
Ook een beetje een dubbel gevoel, ik mag toch "fietsen" met wie ik zelf wil.Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk berichtKlacht op basis van wat... Jaloezie? Dikke bull sh*t dergelijke uitspraak...
Morgen staat hier mijn fiets trouwens te koop dan
De man was op zijn kamer (dus GEEN openbare plaats).
Sex bedrijven met een voorwerp is bij mij weten niet strafbaar in Engeland (al blijft het zielig natuurlijk). Ik zie dan ook geen enkele rechtsgrond.Minder glas dan vroeger, maar beter.
Comment
Comment