Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1.000.000 foto-hits

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 1.000.000 foto-hits

Hierbij wil ik iedereen bedanken die wel eens naar mijn Fotopic-album komt kijken, de teller staat nu al op één miljoen.

http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Re: 1.000.000 foto-hits

zou het te maken hebben met de hoge kwaliteit vd fotoos(is toch geen ps aan te pas gekomen)
    proficiat

Comment

Dikke proficiat!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver Bekijk bericht

zou het te maken hebben met de hoge kwaliteit vd fotoos(is toch geen ps aan te pas gekomen)
        proficiat
        Er is alleen Photoshop gebruikt om het kadertje te vergroten, de cijfertjes kan je ook op de website bekijken, daar moest ik niets aan veranderen.
        BD0338BE

Comment

zotje's , ik ben al blij dat ik 600 bezoekers heb op mijn hele website sinds juni
          [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

Comment

Proficiat!

Een gat in mijne cultuur dat ik daar nog niet geweest ben.

Ik zal dat tellertje nóg een tikje gaan geven.(*)

*: Dat was toch de bedoeling, of niet?
            Vriendelijke groet,

Jos

Comment

BB proficiat, ben er ook al verschillende malen gaan kijken
              gr, eb

Comment

Proficiat !

Nu nog het paswoord van je "password restricted folder" hier en daar (fora) laten slingeren (publiceren) en op naar de 2.000.000
                "Away put your weapon, I mean you no harm"

Comment

Daar zitten zeker een paar views van mij bij
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yoda Bekijk bericht
                    Proficiat !

Nu nog het paswoord van je "password restricted folder" hier en daar (fora) laten slingeren (publiceren) en op naar de 2.000.000
                    Daarvoor tik je toch "eroticabeurs" in als wachtwoord, ik dacht dat iedereen dat hier al lang wist.
                    BD0338BE

Comment

Dikke proficiat.
                      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                        Daarvoor tik je toch "eroticabeurs" in als wachtwoord, ik dacht dat iedereen dat hier al lang wist.
                        Ik ben dan ook niet iedereen hé
                        "Away put your weapon, I mean you no harm"

Comment

ik wil je niet ontmoedigen hoor maar een hit stelt niet zoveel voor als er op 1 pagina van mij 40 fotos staan heb ik al 40 hits, dus al met al kan je beter zoveel bezoekers hebben dan hits.

Een hit is elk bestand wat opgevraagd wordt. Pageviews zijn alle pagina's die door een bezoeker worden bekeken. Als iemand twee pagina's bekijkt en er staan 2 plaatjes op elke pagina, dan zijn dat 6 hits (2 pagina's + 4 plaatjes), 2 pageviews en 1 bezoeker.

ik gebruik zelf adwords analytics, die is vrij nouwkeurig

mvg
                          www.bb-fotografie.nl, www.nature-inspirations.com, www.laba.nl/fotografie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peter Baas Bekijk bericht
                            ik wil je niet ontmoedigen hoor maar een hit stelt niet zoveel voor als er op 1 pagina van mij 40 fotos staan heb ik al 40 hits, dus al met al kan je beter zoveel bezoekers hebben dan hits.

Een hit is elk bestand wat opgevraagd wordt.
                            Bij Fotopic is een hit een foto die aangeklikt wordt om ze te bekijken, een andere pagina (of album) aanklikken verandert niets aan de stand van de teller.
                            BD0338BE

Comment

Working...
                            X