Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sommige foto's onzichtbaar

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• sommige foto's onzichtbaar

Bij sommige topics kan ik de foto's niet zien, niet in internet explorer en ook niet in firefox Er staat zelfs geen kruisje, geen link ...
    Ik denk ( ! ) dat het iets met Vista te maken heeft. Op andere computers hier (XP) zie ik de betreffende foto's wel.
    Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen ?

Edit : ik heb het wel over foto's op dit forum. Op andere sites heb ik er voor zover ik weet geen last van.
    Last edited by kdm; 18 oktober 2007, 20:06.

Re: sommige foto's onzichtbaar

Zowel op xp als vista ie7 ?

uwen psyching filter staat uit ?. Niet dat het er iets mee te maken heeft, 'k heb het hier op mac ook voor, als de foto's op te trage sites staat, dat de browser gewoon na een bepaalde tijd weergeeft wat hij binnen heeft, en de rest zo laat
    To make your dreams come true, wake up

Comment

fotos die zichtbaar worden op dit forum, staan meestal wel op een ander gehost

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
        fotos die zichtbaar worden op dit forum, staan meestal wel op een ander gehost
        Hoe bedoel je ?

Hier een link van een foto die bij mij niet zichtbaar is :

Comment

Die staat remote gehost, kan je de foto zien als je naar de link gaat?

Canon EOS 30D | 18-55mm (kit) | 50mm 1.8 II | EF 70-200mm f/4L USM | Speedlite 430ex | Manfrotto 055XB Tripod
          Meer op: www.xindi.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk bericht

http://www.pictureparking.com/pic.php?mode=O&pid=81934
            Ik ga vanavond thuis op m'n computer eens proberen, ik zit nu op m'n werk
            En wat wil dat dan zeggen "remote gehost" ?

Comment

Deze staat op http://www.pictureparking.com/pic.php?mode=O&pid=81934. Dus niet lokaal op deze site.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                Deze staat op http://www.pictureparking.com/pic.php?mode=O&pid=81934. Dus niet lokaal op deze site.
                Maar dat is toch met praktisch alle foto's zo
                De meesten worden toch gepost via imageshack enzo ...

En zou dat de oorzaak dan kunnen zijn dat die foto's niet tevoorschijn komen ?
                Zoals ik al zei, ik ga vanavond eens kijken op m'n computer en eventueel nog enkele links posten van topics waarvan de foto niet zichtbaar is bij mij.
                Het komt maar heel zelden voor hoor, maar af en toe kom ik wel een topic tegen waarvan ik de foto niet kan zien.

... wordt vervolgd ...

Comment

Ja, dat is normaal die dingen zoals imageshack en pictureparking (toch de gratis versies) zijn niet echt betrouwbaar, en dat kan zijn, dat er een timeout ontstaat, dat alleen de webpagina van bd weergegeven wordt, en niet de foto waar naar gelinkt wordt. Niks om u ongerust over te maken.

Let er eens op, waar de foto's staan, die je niet te zien krijgt.

Comment

Via die link zie ik de foto wel, via dit forum niet

Comment

Veel bedrijven blokkeren hostingsites.
                      Indien dit zo is, komen de foto's niet door.
                      Als het op je werk wel lukt met de link en niet via het forum, dan is er natuurlijk iets anders aan de hand.

hesy.be
                      BD0319BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hesy Bekijk bericht
                        Veel bedrijven blokkeren hostingsites.
                        Indien dit zo is, komen de foto's niet door.
                        Als het op je werk wel lukt met de link en niet via het forum, dan is er natuurlijk iets anders aan de hand.
                        Het is thuis dat ik problemen heb. Met die aparte link zie ik de foto wel, maar niet op het forum.
                        Op alle andere pc's (werk, thuis, ...) is er geen probleem.

Comment

Dit probleem komt bij mij ook voor. Ik wat zitten snuffelen en testen maar krijg het niet opgelost. Sommige fotos komen niet door op mijn PC terwijl ze op andere PC's hier in huis wel zichtbaar zijn. Allemaal XP met IE7

Het lijkt erop dat het gaat om fotos die zijn gehost op pictureparking maar ook dat is niet consequent:
                          - Bijvoorbeeld van ( de pictureparkers) RENZOWOEF en ISAI kan ik GEEN enkele foto bekijken (jammer want er staan er een paar van in de HOF)
                          - Van Sebastiaan Roes en JanvanGent (die ook via pictureparking werken) zijn de fotos bij mij weer wel zichtbaar.

Heb al van alles geprobeerd:
                          - Instellingen van IE vergeleken en aangepast
                          - Cookies en cachefiles opgeruimd
                          - Virusscanners en firewalls uitgezet
                          Echter zonder resultaat.

Heeft er iemand nog ideeen?
                          Groetjes, KC
                          www.sportbeelden.com

Comment

Oef, eindelijk iemand met hetzelfde probleem. Ik ben niet meer de enige. En het komt inderdaad enkel voor bij Pictureparking ... strange
                            Aan de firewall ligt het inderdaad niet, zelfs als ik ze uitschakel zie ik ook geen foto.
                            Iemand suggesties ???

Comment

Heb waarschijnlijk de oplosssing voor het probleem gevonden. De PC die de foto's blokkeerde heeft een MCAffee virusscanner. Als ik op deze virusscanner de optie "Blokkeren van webadvertenties" uitschakel dan zijn de foto's wel zichtbaar. Kennelijk ziet MCAffee sommige foto's van pictureparking als advertenties en worden dus zonder verdere melding geblokkeerd.
                              Groetjes, KC
                              www.sportbeelden.com

Comment

Working...
                              X