Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Toetsenbord weigert bij Vista

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Toetsenbord weigert bij Vista

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Als je Vista niet hardhandig "verkracht" en het een beetje naar je hand zet, dan is er mee werken gewoon om gek te worden. Klikkerdeklikkerdeklikkerdeklik
    om enkel één progje te starten.....
    Om even op dit terug te komen:

daarom is er de directe search ingebouwd. Ik duw nu eenmaal op de windows toets en typ het begin in van de naam van het prog dat ik wil starten, vervolgens <enter>. Das alles.

Als je het zo bekijkt dus eenvoudiger dan XP
    Last edited by The Black Horses; 3 november 2007, 20:40.
    -The Black Horses-
    Canon materiaal

www.theblackhorses.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The Black Horses Bekijk bericht
      Als je het zo bekijkt dus eenvoudiger dan XP
      ...maar je moet het willen zien natuurlijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Compumax Bekijk bericht
        ...maar je moet het willen zien natuurlijk.
        hahaha...'t is ook van weten... er veel mee bezig zijn.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht

Seg en ik ben van Hasselt en gij van Zonhoven en dat is
          een groot verschil
          Ik ben een ingeweken "Zeunheuveneer" die meer dan 20 jaar in Hasselt heeft gewoond. Een wereld van verschil dus

Comment

Mag ik het nog een keertje kwijt: "Ik babbel teveel en ik vertel hier alles wat ik voel of meemaak".
            En misschien pruts je ook te veel aan je PC's.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              Ik beweer niet dat Vista onstabiel is of slecht in mekaar zit of niet werkt, maar als ik de notebook waar ik nu dit op schrijf niet onder handen neem,
              dan is (volgens mijn ervaring) Vista bijzonder irritant om mee te werken.
              Dat verwijt ik Microsoft: men is daar kompleet paranoïde geworden en je bent bijna verplicht het hele "beveiligingscentrum" uit te schakelen om enigszins normaal te kunnen werken.
              Om de absolute computerleek tegen zichzelf te beschermen is al dat zeuren misschien heel nuttig, maar voor iemand die weet waar hij op klikt is het om horendul van te worden.
              Jij wil het echt niet snappen hé nete.

Niet Microsoft maar de GEBRUIKERS hebben om deze zever gevraagd ... het zijn de GEBRUIKERS die Microsoft verwijten maakt dat spyware en virrussen installeerbaar zijn als je ZELF de setup ervan start door onattent te zijn. Het zijn diezelfde GEBRUIKERS die Microsoft processen proberen aandoen om de fouten die ze zelf maken. Daarom heeft Microsoft besloten om op algemene vraag van diezelfde GEBRUIKERS een dubbele check uit te voeren telkens je op iets klikt ... ben je zeker dat je een fout wil begaan?
              Als alle GEBRUIKERS een beetje gezond verstand zouden gebruikt hebben in het verleden, dan zou zoiets nooit moeten bestaan.
              Het is als klagen over de honderden radars en de monsterboetes ... hadden de mensen in het verleden een beetje correcter geweest, dan had dit nooit zo ver gekomen. Zoals altijd, als je het de mensen geen 36 keer vraagt of zegt dan staan ze er niet stil bij.
              Maar net als in het verkeer ... als jij geen stommiteiten doet, dan moet ge geen schrik hebben voor controles en dan ga je door den duur vinden dat het maar goed is dat ze er zijn voor de hardleerse medemensen.
              In het verkeer zorg je ervoor dat de controles je niets kunnen maken, met een PC heb je zelfs nog de kans die simpelweg ... ja met een muisklik ... uit te schakenen.
              Als je morgen een TV koop en die thuis aansluit, dan staan de kleuren niet goed, staat het formaat niet goed, staat het volume niet goed, staan de zenders niet in jouw voorkeurvolgorde, is de video nog niet aangesloten ... allemaal zaken die jij normaal vindt als je die zelf uitpakt en voor de eerste keer opzet.
              Het eerste dat je doet is die configureren naar uw zin ... allemaal normaal.
              Maar als je een PC koopt met Vista op, dan ga je het configureren ervan naar jouw zin als last, bullsh*t en om horendul van te worden aanschouwen.
              Over de stekker van een nieuw toestel staat meestal ook een fluo stikker geplakt met "Lees eerst de manual alvorens dit toestel aan te sluiten" ... als kenner denk je ook "Waar is dat goed voor" maar het is pas als zoiets van Microsoft is dat mensen moord en brand roepen.
              Eigenlijk wordt jij niet horendul van Microsoft maar van de instelling die jij zelf niet deed, een instelling die voorzien is om het naar jouw zin te kunnen maken.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Godi Bekijk bericht
                Vista S*cks.... hopelijk word de meute ook wakker....
                Hoeveel tijd heb jij er al aan gespendeerd om een Vista op een correct werkend systeem te testen en te ervaren wat je aanhaalt?
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Met de laptop heb ik nog nooit een probleem gehad.
                  Staat Xp Pro op.
                  Maar daar pruts je ook minder mee hé Theo ... of switch je daar ook telkens de HD als je van OS wil veranderen?

Als je alle problemen er eens bij neemt dat je hier terugvindt met Vista dan is 99% ervan op PC's waar meer dan één OS op wordt gebruikt.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Het zou dat virus kunnen geweest zijn waarop VerSeg ons attent maakte.
                    Maar dat betwijfel ik omdat ik die sites die hij aangaf nooit bezoek...
                    Een virus staat niet alleen maar op 1 site hé Theo.

Hetgeen ik apprecieer is dat als jij een probleem hebt, je tenminste de moeite doet om het op te lossen.
                    Je stelt je probleem voor met de bedoeling een oplossing te vinden, da's tenminste een beetje positiever ingesteld zijn dan sommigen die altijd maar klagen en verwijten maken over een produkt dat ze zelfs niet gebruiken.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      da's tenminste een beetje positiever ingesteld zijn dan sommigen die altijd maar klagen en verwijten maken over een produkt dat ze zelfs niet gebruiken.

Op uw woorden letten, ik heb hier zowel leopard, mandriva 2008 als vista als xp draaiende. Ik werk noodgedwongen op al die os'en (af en toe kom ik nog eens op een as/400 terecht, maar dat gaan we hier niet bij betrekken ). Dus ik weet waarom ik over vista klaag
                      To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                        Op uw woorden letten, ik heb hier zowel leopard, mandriva 2008 als vista als xp draaiende. Dus ik weet waarom ik over vista klaag
                        Ik had het niet specifiek over u jdm ... je bent niet de enigste die hier reageert hé. Mijn opmerking was algemeen bedoeld.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                          En misschien pruts je ook te veel aan je PC's.
                          Misschien wel VerSeg.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Er is wel nog iets wat moet gezegd worden.
                            Gebruikers hebben niet altijd een negatieve invloed op Windows
                            of de werking van Windows.

Gebruikers moeten het doen met hetgeen aangeboden wordt.
                            Windows is dus niet ontworpen door de gebuikers.

Windows heeft "lekken", gaten in de besturing die voor problemen zullen zorgen.
                            Er wordt ook bewust naar gezocht.

Linux zit zo goed als potdicht en het hindert de gebruikers totaal niet.
                            Hetzelfde kan je zeggen van het Mac-OS.
                            Waarom kan dat niet bij Windows...
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Niet Microsoft maar de GEBRUIKERS hebben om deze zever gevraagd ... het zijn de GEBRUIKERS die Microsoft verwijten maakt dat spyware en virrussen installeerbaar zijn als je ZELF de setup ervan start door onattent te zijn. Het zijn diezelfde GEBRUIKERS die Microsoft processen proberen aandoen om de fouten die ze zelf maken. Daarom heeft Microsoft besloten om op algemene vraag van diezelfde GEBRUIKERS een dubbele check uit te voeren telkens je op iets klikt ... ben je zeker dat je een fout wil begaan?
                              Als alle GEBRUIKERS een beetje gezond verstand zouden gebruikt hebben in het verleden, dan zou zoiets nooit moeten bestaan.
                              Nu moet je het niet allemaal op de gebruikers steken hé. Als het concept van windows beter in elkaar gezeten had, dan was dat allemaal niet mogelijk geweest om te beginnen. Maar MS heeft heel wat boter op zijn hoofd door bvb activeX, jaren iedereen het gewoon te maken van admin te zijn, etc. Komt er nog bij dat al de MS applicaties aan elkaar hangen zodat als er eentje iets misdoet de hele zwik de pineut is. En applicatieschrijvers zijn ook geen haar beter door admin rechten te vragen om een gebruikers applicatie te installeren.

Er zijn al jaren minder kwetsbare browsers dan ie en minder kwetsbare email appliacties dan outlook. Maar het is niet mogelijk om noch ie, noch outlook echt eruit te smijten. Eender wat je doet, ze blijven aanwezig en aanspreekbaar.

Standaard komt bvb vista met "remote registry manipulation" actief bij opstarten. Waarom? Ik heb een hele hoop van die zever afgezet, en nu komt hij om de zoveel minuten zagen dat ik stuken afgezet heb. Ik weet het, ik heb ze zelf afgezet maar ik kan hem niet wijsmaken dat hij zijn bek daarover moet houden...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
                                Nu moet je het niet allemaal op de gebruikers steken hé. Als het concept van windows beter in elkaar gezeten had, dan was dat allemaal niet mogelijk geweest om te beginnen.
                                Al jaren worden er huizen gebouwd, al jaren moet ge sloten en een alarm installeren omdat mensen met slechte bedoelingen willen inbreken.
                                Al jaren bestaat Windows maar ook al jaren moet ge een firewall, anti-virus en anti-spyware installeren omdat mensen proberen in te breken.
                                Al jaren voldoet een slot en alarm niet meer omdat mensen met slechte bedoelingen inventiever worden om toch maar binnen te geraken.
                                Al jaren voldoet een firewall, anti-virus en anti-spyware niet meer omdat ook hier mensen met slechte bedoelingen steeds inventiever worden om ook binnen te geraken.

Je kan in een huis wonen of in een bunker, een bunker zonder ramen, achterdeur, garagepoort ... maar er is toch nog altijd minstens één ingang langs waar je binnen moet kunnen of je bent er niets mee.
                                Je kan je eigen PC ook zodanig gaan maken dat niemand er nog aan kan ... trek de stekker uit en steek hem in een brandkast ... dan gebeurt er weinig mee maar je hebt er ook niets aan.

Natuurlijk zijn er lekken in software ... maar dat zijn geen fouten die de fabrikanten erin gestop hebben, het zijn trukjes die de dieven gevonden hebben om toch maar ergens een achterpoortje te vinden om binnen te geraken. Net als ze aan uw bunker staan wachten tot je thuis komt en ze dan een tweeloop tegen uw kop steken om samen met u binnen te geraken.
                                Is dit dan de fout van de fabrikant of bouwer ervan? Neen, het is de fout van de slechte mens. Er zijn ook landen waar de mensen hun huis of auto niet op slot doen, waar het geld op de keukentafel mag liggen en waar er toch niet gestolen wordt ... dat is de mentaliteit van de mens, niet van een produkt of ontwerper.
                                Microsoft heeft ook niemand gevraagd om het produkt te misbruiken hé, het is de mens die het doet, de mens met slechte bedoelingen.
                                Ja, ze zijn inventief en vinden veel mogelijkheden maar Microsoft is toch ook correct om er steeds een fix voor te vinden, ze doen dit gratis en waarschuwen de mensen dat ze dit moeten doen.
                                Ik heb nog nooit geweten dat als men ergens inbreekt in een huis dat de leverancier van deuren, sloten of alarm een gratis update komt doen van je beveiliging omdat een dief toch binnen geraakt is.
                                Maar ja, roepen op Microsoft is plezant hé ... en waarom doen de meesten dit? Niet omdat er ooit ingebroken werd op hun PC maar gewoon omdat ze het in de media lezen en met de hoop maar mee doen zonder er verder ook maar eens bij stil te staan.
                                Zoals reeds gezegd ... het verschil tussen inbraak in een huis en software wordt heel anders aangepakt ... bij een huis dient men klacht in tegen de dief en bij software verwijt men alles aan de fabrikant en wordt over de dief gezwegen.

Ik blijf mij "mijn" mening ... niet de lekken in software zijn triestig maar de slechte mens die ze misbruikt om u te kl*ten.
                                Dus BMW, Mercedes, Audi, Renault, Peugeot, Fiat, Citroën, Porsche, Ferrari, ... zijn allemaal slechte auto's want ze kunnen allemaal gestolen worden en ge kunt met allemaal ergens opknallen als je iets fout doet ... slecht ontwerp dus.
                                Dat er bugs bestaan geloof ik best en die zijn ook niet plezant als je er last van hebt maar het blijft nog steeds ontworpen door mensen als jij en ik ... maak jij nooit eens onbewust een foutje op het werk?
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

Comment

Working...
                                X