Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Toetsenbord weigert bij Vista

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Toetsenbord weigert bij Vista

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Da's wel straf dat ook de DVD niet meer werkte en dat je de image niet kon terugzetten.
    Raar probleempje.
    Zelfs dat Vista een probleem zou hebben, dan nog zou je de image moeten kunnen terugzetten.
    Zal wel aan iets liggen maar wat hé ...
    't Is een verrekte moeilijk moederbord ook.
    Op mijn oudere P4P800SE van Asus werd die sata (je weet wel)
    direct herkend. Geen enkel probleem.
    En op die P5W DH.... niet te doen dus.
    Het heeft te maken met IDE<>Sata.
    Die Jmicron en ICH7 enz. enz.
    't Is allemaal vaag ook.
    Last edited by theokus; 3 november 2007, 01:51.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Het is dus een "format c:\" geworden.

Ik zou hier geen leedvermaaak in mogen hebben..... maar doe het toch
      Vista S*cks.... hopelijk word de meute ook wakker....
      Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?

Gratis kijkplezier Coming soon

Comment

ik begrijp niet waarom iedereen zo'n problemen heeft met VISTA, ik gebruik het op 2 laptops en tot nu toe het meest stabiele en perfect werkende besturingssysteem dat ik ooit heb gehad.
        Theo, helaas heb ik voor jou geen kant en klare oplossing, ik denk altijd maar . . . computers . . . ze blijven ondoorgrondbaar. ( over wie of wat wordt dat nu nog gezegd? )
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
          ik begrijp niet waarom iedereen zo'n problemen heeft met VISTA, ik gebruik het op 2 laptops en tot nu toe het meest stabiele en perfect werkende besturingssysteem dat ik ooit heb gehad.
          Theo, helaas heb ik voor jou geen kant en klare oplossing, ik denk altijd maar . . . computers . . . ze blijven ondoorgrondbaar. ( over wie of wat wordt dat nu nog gezegd? )
          Bedankt voor uw medeleven in deze moeilijke dagen
          Maar ik geef het niet op.

Daarom wil graag vanaf nul (scratch) beginnen.
          Mag ik het nog een keertje kwijt: "Ik babbel teveel en ik vertel hier alles
          wat ik voel of meemaak".
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht
            Dikke bull **** he Nete (sorry voor mijn Frans)... Geen enkele klik teveel, je kan het blijkbaar nog altijd niet goed? Kost me drie seconden googlen, één seconde om uit te voeren.

Dan theokus als voorbeeld gaan gebruiken dat Vista niet werkt... Tja, kijk eens naar al zijn vragen, ja, dat is normaal gebruik he
            En dan altijd op Vista schuiven, terwijl het 99% zijn hardware of user error is?
            Och ja, dat klikken stoort me niet. Heb je ook in Ubuntu.
            Het zit hem hier thuis in dat moederbord en de juiste instellingen
            van het bios.

Ik ben bijv. nog altijd aan 't wachten op antwoorden van Asus en Western Digital i.v.m. die sata-schijf...
            Ja, ik kreeg eentje maar dat is zo algemeen dat je er niets mee kunt doen.

Het asusforum ken ik zoals mijn broekzak nu...
            (en traag dat die is...begin maar en heb maar geduld)

De handleiding spreekt altijd maar over raid hier en raid daar maar echt,
            dat zoek ik dus niet.

Een verstandig mens, soms denk ik dat ik dat ben, houdt zich bij één OS.
            Toch wilde ik graag 3 OS-en op één systeem
            (Vista - Xp - Gutsy)
            Met Xp zou ik "werken" en wat spelen, ondervinden, leren enz. met die
            andere 2.

Verder zit ik met de vraag hoeveel keer kan ik XP en Vista nog installeren
            (verse installatie) zonder "gestraft" te worden.
            Xp is uitgepraat denk ik omdat ik vorige keer heb moeten bellen.
            Vista is al 5 keren langs geweest...

Misschien is het geen goede combinatie (of een slecht idee)om IDE-devices
            en SATA-devices (samen) naast elkaar te gebruiken met dit moederbord.
            Misschien heb ik een verkeerde keuze gemaakt door dit bord aan te schaffen?

Een volgende optie zou zijn: alles op SATA.
            Wil ik wel proberen, zit ik niks mee in.

Ik wil ook gezegd hebben dat dit idd. niets te maken heeft met Vista

Omdat het toetsenbord onbereikbaar werd voor Vista KAN het goed MOGELIJK
            zijn dat een virus (zie reactie van VerSeg) mij toch te pakken kreeg.
            Alhoewel AVG goed zijn werkt deed/doet hier.
            Ik was te laat om dit te controleren > 't werd format c:\
            Last edited by theokus; 3 november 2007, 10:31.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

sorry: dubbele post
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht
                Dikke bull **** he Nete (sorry voor mijn Frans)... Geen enkele klik teveel, je kan het blijkbaar nog altijd niet goed? Kost me drie seconden googlen, één seconde om uit te voeren.

Dan theokus als voorbeeld gaan gebruiken dat Vista niet werkt... Tja, kijk eens naar al zijn vragen, ja, dat is normaal gebruik he
                En dan altijd op Vista schuiven, terwijl het 99% zijn hardware of user error is?
                Ik beweer niet dat Vista onstabiel is of slecht in mekaar zit of niet werkt, maar als ik de notebook waar ik nu dit op schrijf niet onder handen neem,
                dan is (volgens mijn ervaring) Vista bijzonder irritant om mee te werken.
                Dat verwijt ik Microsoft: men is daar kompleet paranoïde geworden en je bent bijna verplicht het hele "beveiligingscentrum" uit te schakelen om enigszins normaal te kunnen werken.
                Om de absolute computerleek tegen zichzelf te beschermen is al dat zeuren misschien heel nuttig, maar voor iemand die weet waar hij op klikt is het om horendul van te worden.
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                  Ik beweer niet dat Vista onstabiel is of slecht in mekaar zit of niet werkt, maar als ik de notebook waar ik nu dit op schrijf niet onder handen neem,
                  dan is (volgens mijn ervaring) Vista bijzonder irritant om mee te werken.
                  Dat verwijt ik Microsoft: men is daar kompleet paranoïde geworden en je bent bijna verplicht het hele "beveiligingscentrum" uit te schakelen om enigszins normaal te kunnen werken.
                  Om de absolute computerleek tegen zichzelf te beschermen is al dat zeuren misschien heel nuttig, maar voor iemand die weet waar hij op klikt is het om horendul van te worden.
                  't Zijn geldwolven nete, altijd geweest.
                  En daar kan ik niet goed mee overweg.
                  Windows is een product met geen garantie...van bijv. 2 jaar.
                  Dat ze daar ook maar eens werk van maken.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                    Dat is net 'jouw' probleem, Microsoft moet echter met alle gebruikers rekening houden omdat ze zo populair zijn (of alomtegenwoordig) staan ze het meest onder vuur (wie gaat er nu een virus maken voor die paar procent Mac gebruikers ). De gebruikers die zich 'wel' weten te beschermen zijn de dupe.
                    Dat toetsenbord van Theokus (BOT back on topic) heeft daar allemaal niets mee te maken, als ik nu lees dat de Vista DVD op zijn hardware zelfs niet verder wil, tsja...doe dan maar verder naft in uw dieselke hoor ik de garagist nog zeggen.

Comment

Alleen heeft de Theo hier ergens weer een topic gestart dat zijn vista probleem opgelost is.

Theo :

Toetsenbord probleem ook?
                      Waarom een nieuw topic dan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Compumax Bekijk bericht
                        (wie gaat er nu een virus maken voor die paar procent Mac gebruikers ).
                        Alle, blijkbaar is mac dan toch in populariteit aan het stijgen (http://blogs.zdnet.com/security/?p=6...l.e589):green:
                        To make your dreams come true, wake up

Comment

Om 'onzen dikken' te quoten: "Let the beasts go"

Vertaling: Nu dat Leopard populair wordt wordt het misschien toch nog interessant een Mac-virus te schrijven

Oh ja, dat is er al

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                            Met de laptop heb ik nog nooit een probleem gehad.
                            Staat Xp Pro op.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
                              Alleen heeft de Theo hier ergens weer een topic gestart dat zijn vista probleem opgelost is.

Theo :

Toetsenbord probleem ook?
                              Waarom een nieuw topic dan?
                              Ik heb er over nagedacht...
                              De mod van dienst kan misschien alles samenvoegen in dat andere topic.

Seg en ik ben van Hasselt en gij van Zonhoven en dat is
                              een groot verschil

Toch wil ik kwijt dat ik iedereen dankbaar ben en dat ik de kans krijg
                              om mijn "gedoe" hier neer te schrijven.

En ja het toetsenprobleem is opgelost met een omweg omdat ik
                              een image van Vista heb terug gezet.
                              Je kan dus stellen dat het niet is opgelost.
                              Het zou dat virus kunnen geweest zijn waarop VerSeg ons attent maakte.
                              Maar dat betwijfel ik omdat ik die sites die hij aangaf nooit bezoek...
                              Last edited by theokus; 3 november 2007, 18:32.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Compumax Bekijk bericht
                                Dat is net 'jouw' probleem, Microsoft moet echter met alle gebruikers rekening houden omdat ze zo populair zijn (of alomtegenwoordig) staan ze het meest onder vuur (wie gaat er nu een virus maken voor die paar procent Mac gebruikers ). De gebruikers die zich 'wel' weten te beschermen zijn de dupe.
                                Dat toetsenbord van Theokus (BOT back on topic) heeft daar allemaal niets mee te maken, als ik nu lees dat de Vista DVD op zijn hardware zelfs niet verder wil, tsja...doe dan maar verder naft in uw dieselke hoor ik de garagist nog zeggen.
                                Ben ik het mee eens.

Ik heb me nooit graag laten commanderen dus ook niet met of door Windows

Het probleem met het toetsenbord is dus eigenlijk niet opgelost.
                                (heb een image terug gezet)

De enige cd die opstartte was gparted van Linux maar die stokte ook op
                                een gegeven moment.
                                Waar moet je dan gaan zoeken he.

In feite konden het maar 2 dingen zijn: het bios of de schijf.
                                En ik heb wat afgelopen in dat bios maar dat hielp allemaal niks.
                                Tot ik die jumper verwijderde en ik zag direct dat alles weer goed zou komen.
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X