Voor haar studies moet onze dochter flink wat afprinten. Met de regelmaat van een klok sta ik dan ook bij de computershop om weer de zoveelste inktpatroon voor m'n Canon IP5200R.
Kassa-kassa!
Vaak gaat het om documenten met een bescheiden kleurenafbeelding of grafiekje.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben heel tevreden over de Canon, de foto's zijn perfect! Maar een kleurenlaserprinter met ingebouwde scan/copy/fax mogelijkheden komt ons beter van pas.
Heel recent zijn de kleurenlasers ook betaalbaar(der) geworden.
Maar we kunnen hier niet beslissen welk model of merk het beste is. Een goede site met vergelijkingen is ook niet direct terug te vinden in tegenstelling met de fotoprinters.
Wie kan ons een tip geven, wie heeft ervaring met multifunctional kleurenlasers?
De prijs moet wel realistisch blijven; €800 is zowat het maximum.
Alvast bedankt!
Willy

Vaak gaat het om documenten met een bescheiden kleurenafbeelding of grafiekje.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben heel tevreden over de Canon, de foto's zijn perfect! Maar een kleurenlaserprinter met ingebouwde scan/copy/fax mogelijkheden komt ons beter van pas.
Heel recent zijn de kleurenlasers ook betaalbaar(der) geworden.
Maar we kunnen hier niet beslissen welk model of merk het beste is. Een goede site met vergelijkingen is ook niet direct terug te vinden in tegenstelling met de fotoprinters.
Wie kan ons een tip geven, wie heeft ervaring met multifunctional kleurenlasers?
De prijs moet wel realistisch blijven; €800 is zowat het maximum.

Alvast bedankt!
Willy
Comment