Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

computersnelheid

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: computersnelheid

maar spyware maakt je computer ook veel trager...

jaren hebben we zonder gewerkt , dan 1 keer laten lopen en hij heeft er 263 ontdekt!
    [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Haha mutse...1,7 giga.
      't Werd dan toch tijd eh jong

Start Ccleaner, klik op register > klik dan beneden op "scan naar problemen".
      ok 650 problemen ...
      [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
        Nog een tip om je computer sneller te maken: haal alle virusscanners, malwarescanners, rootkitrevealers, spywarefinders van je computer. Die dingen vertragen je computer mateloos.

Natuurlijk, het maakt het leven wat spannender, maar zo werkt het bij mij al jaren en ik heb geen last van virussen of spyware of andere klooierij.

Dave
        Hahaha..
        Ik wil dat toch eens zien.

Het enige wat helpt en de oorzaak van veel miserie > internet en de open lijnen.
        Verder heb ik alleen AVG draaien...
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Ik denk dat ik hier al een jaar of 10 zonder virusscanner werk. Goeie hardware firewall in de router, geen microsoft gebruiken voor het internet en weten wat ge doet.

Defragmenteren help niet meer sinds NTFS gebruikt wordt. Integendeel, daar kan je het omgekeerde meemaken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mutse Bekijk bericht
            ok 650 problemen ...
            Dan zou ik al veel problemen gehad hebben.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
              Ik denk dat ik hier al een jaar of 10 zonder virusscanner werk. Goeie hardware firewall in de router, geen microsoft gebruiken voor het internet en weten wat ge doet.

Defragmenteren help niet meer sinds NTFS gebruikt wordt. Integendeel, daar kan je het omgekeerde meemaken.
              Welke router is dat: merk en type graag.
              Morgen zijn de winkels weer open
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Een simpele NAT router is op zich al een firewall: je PC's achter de router zijn van buitenaf niet simpel te benaderen, tenzij je dat zelf zo instelt. En met een beetje voorzichtigheid, PC up-to-date houden en niet op alles dubbelklikken wat beweegt houdt je je PC vrij van virussen en spyware.

Dave
                pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                  Welke router is dat: merk en type graag.
                  Morgen zijn de winkels weer open
                  'k heb hier een 871w staan

Cisco SD-WAN Routers and WAN Appliances provide end-to-end management and flexibility for your WAN and cloud network.

maar zoals groovbird al zegt gelijk welke nat router will do the trick. Je moet eens van buiten op het internet op je eigen pc proberen geraken die achter je router staat. Het is je router die met het internet communiceert, en je pc's die met je router communiceren.
                  To make your dreams come true, wake up

Comment

Een draadloze router zou ik nooit gebruiken, als je niet goed oplet kan de ganse buurt op uw router meesurfen.
                    Als je een 4 port ADSL router nodig hebt, ik heb er nog eentje liggen (US robotics) (geen draadloos), ik zit nu bij telenet en kan hem niet meer gebruiken.
                    Last edited by Beertje2; 4 november 2007, 10:39.
                    Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR

Comment

Nog een tip om je computer sneller te maken: haal alle virusscanners, malwarescanners, rootkitrevealers, spywarefinders van je computer. Die dingen vertragen je computer mateloos.

Natuurlijk, het maakt het leven wat spannender, maar zo werkt het bij mij al jaren en ik heb geen last van virussen of spyware of andere klooierij.

Dave
                      Tjah : als je geen virusscanner en spywarefinder geïnstalleerd hebt zal je inderdaad niet weten of je er last van hebt hé...
                      Groeten,

Polleke

Comment

Groot gelijk.
                        Heb geen enkele van dat soort software draaien op mijn computer en hij werkt snel en zonder haperingen

Comment

Het is waar dat hoe groter uw profiel wordt, hoe trager uw PC opstart maar verder is vertragen van het systeem na een tijd normaal, zeker voor XP of vorige versies van Windows.
                          Dit omdat je steeds vanalles bij installeert of updates doet en het systeem zwaarder wordt plus gefragmenteerd wordt.
                          Defragmenteren van de HD zal al een mooi resultaat geven indien de HD veel gefragmenteerd is.
                          Anders Vista gebruiken hé, die schakelt alles uit na een tijd wat je niet echt gebruikt en uw systeem wordt na een tijd sneller dan in het begin, tel een week of vijf.
                          Heb je XP of Vista, dan heb je al een ingebouwde firewall ... zet er dan enkel een deftige anti-virus op en geen volledige Internet Security Suite zoals in de mode is.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                            Anders Vista gebruiken hé, die schakelt alles uit na een tijd wat je niet echt gebruikt en uw systeem wordt na een tijd sneller dan in het begin, tel een week of vijf.
                            Hupla, weer iets bijgeleerd.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht

Anders Vista gebruiken hé, die schakelt alles uit na een tijd wat je niet echt gebruikt
                              Toetsenborden ook ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
                                Toetsenborden ook ?
                                Alles wat ge niet nodig hebt ... en zo kunt ge tenminste geen stommiteiten typen.
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

Comment

Working...
                                X