Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dyson stofzuigers

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Dyson stofzuigers

Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
    Wij hebben destijds - op aanraden van test-aankoop - een Miele gekocht en zijn daar zeer tevreden over.
    Mijne Miele dient nu voor de garage.
    Test aankoop moet je ook niet altijd serieus nemen, dat heb ik toch ondervonden.
    mvg FrançoisVM
    Canon 7D

Comment

hier ook al 4 jaar een dyson, nog nooit problemen mee gehad en heel tevreden over de zuigkracht.

Toen we hem net hadden hebben we met onze oude de mat gestofzuigd en vlak daarna met de dyson. We vielen achterover hoeveel stof er nog uit die mat kwam.

En idd de hogere kost haal je der na een paar jaar uit door de besparingen in zakken die je maakt.
      President Merkin Muffley: Gentlemen, you can't fight in here! This is the War Room.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Robby Bekijk bericht
        Testaankoopartikel is enkel voor leden beschikbaar...
        Dat is raar, ik krijg die open zonder aangemeldt te zijn.
        Enfin, was informatief.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
          meermaals de revue gepasseerd bij test-aankoop,
          Juist hierom heb ik toch maar een Nikon reflex-toestel gekocht. Ik vond de beoordeling indertijd juist gepast. Ik wist voldoende na één zinneke
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’être heureux

Comment

Reeds Miele en Nilfisk gehad maar ...

Dyson; go for it

( maakt wel meer lawaai dan bv de Nilfisk )
            Jo(han)
            Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

Comment

Kochten een 5-tal jaar geleden een DC16 animalpro(=kruimeldief). Deze voldeed volkomen aan onze verwachting. We kochten dit toestel tijdens een speciale promotiestunt:gratis nazenden van een extra batterij. Deze extra batterij werd nooit geleverd !

Kort daarna kochten we een DC23animal stofzuiger. Dit was een echte MISKOOP: dit toestel is verschrikkelijk luidruchtig , duur maar het voornaamste euvel is het SLECHTE RESULTAAT VAN DE TURBO. Wij zijn dus helemaal niet tevreden over dit laatste toestel . Wij hadden nochtans de opmerkingen van gebruikers allemaal gelezen op de DYSONsite maar nergens werd er gewag gemaakt van deze mankementen. ONZE VOLGENDE STOFZUIGER ZAL ZEKER GEEN DYSON ZIJN.

Comment

In test-aankoop kwam uit de test naar voren dat het principe van de Dysons niet slecht is maar dat je beter een ander merk kan kopen met dezelfde technologie. Dyson scoort niet goed op duurzaamheid en prijs.

Belangrijke plus vind ik wel dat ze milieuvriendelijker zijn omwille van het principe zonder stofzuigzak...

Edit: niet gezien dat het om een oud, grijs topic ging ;-)
                Last edited by diabolix; 22 maart 2013, 13:55.
                Nikon D700, wat glas en Sony RX100
                BD2424BE
                Klik voor meer!

Comment

Registreren om een negatieve reaktie te plaatsen op een topic van meer dan 5 jaar oud?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door diabolix Bekijk bericht
                    In test-aankoop kwam uit de test naar voren dat het princiepe van de Dysons niet slecht is maar dat je beter een ander merk kan kopen met dezelfde technologie. Dyson scoort niet goed op duurzaamheid en prijs.

Belangrijke plus vind ik wel dat ze milieuvriendelijker zijn omwille van het principe zonder stofzuigzak...
                    En wat moet je doen om het stof uit die stofzuiger te krijgen?
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                      hoeft niet Theo, komt er gewoon aan de achterkant weer uit.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Hem leegmaken in een vuilniszak tov een stofzuigerzak eerst te vullen en deze dan op zijn beurt in een vuilniszak te steken
                        BD2424BE
                        Klik voor meer!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                          hoeft niet Theo, komt er gewoon aan de achterkant weer uit.
                          grt,bouk.
                          daar vrees ik soms ook voor. Ofwel komt het weer in de ruimte als je de opvangbak ledigt...
                          BD2424BE
                          Klik voor meer!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door diabolix Bekijk bericht
                            daar vrees ik soms ook voor. Ofwel komt het weer in de ruimte als je de opvangbak ledigt...
                            Je pense aussi
                            Ik wil niet flauw doen maar zo'n ding maakt toch ferm lawaai hoor.
                            Heb zo'n demo gezien bij Leco in Lanklaar.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Je pense aussi
                              Ik wil niet flauw doen maar zo'n ding maakt toch ferm lawaai hoor.
                              Heb zo'n demo gezien bij Leco in Lanklaar.
                              Hier mag iedereen zeggen wat hij wil, maar DAT zijn nog steeds de beste die er bestaan, deze van ons is 35 jaar oud,
                              laatst zo een rubberen flex tussenstukje nodig gehad, binnen twee dagen in de bus, ik ben benieuwd of er ooit één Dyson
                              35 jaar oud zal geraken, laat zitten dat je er nog een wisselstuk voor zal vinden.
                              Bij Philips hadden wij er op bepaalde machines staan die dag en nacht jaar in jaar uit draaiden, jaarlijks werd de motor preventief vervangen,
                              en nooit één voortijds kapot weten gaan, wel hebben ze er eens eentje van Philips zelf opgezet, heeft het geen twee dagen uitgehouden.

Comment

Wij hebben sinds ergens halverwege de jaren 90 een Dyson DC02, één van de eerste modellen dus. Werkt nog altijd probleemloos.
                                In alle eerlijkheid moet ik hier bij zeggen dat we ooit (jaar of 10-15 geleden) een zelfde model hebben gekregen van vrienden (oprolsysteem van snoer kapot). Deze heb ik altijd gebruikt als een industriële stofzuiger : roet, zagemeel, steengruis, zand... tot regelmatig de warmtezekerheid van de motor uitviel. Deze is verleden jaar naar de stofzuigerhemel gegaan. (motor doorgebrand).

Comment

Working...
                                X