Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leopard Komt Er Aan!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Leopard Komt Er Aan!!!

Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
    En volgens mij heeft Gégé een Mac laptop
    Haha, dat zou wel eens kunnen.

Je kan ons, de mac-gebruikers, makkelijk herkennen aan die grote glimlach op ons gezicht.
    450D en wat prullen

Comment

Grijns , grijns

Comment

Ja Theo, jij bent één van die weinig, hé.

Ook even reageren op het traag openen van PDF files in Windows. Dit is te wijten aan Adobe Acrobat Reader, niet aan Windows. Zelfs op mijn trage PC op mijn werkplek opent Foxit bliksemsnel PDF bestanden. Dus...
        Er zijn trouwens nog andere alternatieve readers die kleiner en sneller zijn dan Adobe, maar dan kan je niet meer vitten op Windows, nietwaar?
        Die Foxit heb ik ook al een tijdje.
        Dien Acrobat met zijn mega's en mega's....kan ook zonder he.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Bij mij staan er nu ook twee luipaard macjes te draaien. Ging als een fluitje van een cent... Moet er mijne weg nog in vinden, maar heb de indruk dat ze een heel pak sneller geworden zijn (time will tell.)
          http://www.digifotofreak.nl

Comment

Ik heb nog een probleem gevonden: wanneer ik via een online flash-webaplicatie een bestand probeer op te laden, dan kan ik het bestand op mijn schijf wel selecteren, maar het komt niet in de applicatie te voorschijn... Ik hoop dat men dat wel snel oplost (Adobe of Apple?).
            Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

Comment

Blijkbaar zijn er ook nieuwe macbooks ?

To make your dreams come true, wake up

Comment

Nieuwe macbooks met vooral de nieuwe intel X3100 grafische chipset die wat beter zal werken met spelletjes, dubbel zo snel als z'n voorganger omdat er nu eindelijk hardware T&L op zit ipv software (die langs geen kanten werkt). De drivers zijn wel nog niet gemaakt voor hun hardware T&L...
                Thank you for visiting the TechnologyGuide network. Unfortunately, these forums are no longer active. We extend a heartfelt thank you to the entire community for their steadfast support—it is really you, our readers, that drove

Overzicht mogelijkheden:

HD content afspelen gaat ook veel beter: maar 15% cpu gebruik bij WMV-HD en 40% bij H264.

Verder snap ik ook niet waarom op het laagste model nog een antieke 'combo drive' op zit... dus een cd/dvd lezer en enkel cd schrijver... Een DVD schrijven zit er niet in...
                Last edited by Wim; 1 november 2007, 21:44.
                Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vicberger Bekijk bericht
                  Ik heb nog een probleem gevonden: wanneer ik via een online flash-webaplicatie een bestand probeer op te laden, dan kan ik het bestand op mijn schijf wel selecteren, maar het komt niet in de applicatie te voorschijn... Ik hoop dat men dat wel snel oplost (Adobe of Apple?).
                  De oplossing van het probleem komt van Adobe:
                  http://labs.adobe.com/downloads/flashplayer9.html (prerelease)

Comment

'k moet wel zeggen, mijn firefox doet af en toe raar, sinds er leopard opstaat. Vooral nadat ik op het web wmv files bekeken heb. (misschien eens een update zoeken voor mijn flip4mac wmv player ? ). Of zijn er hier nog die last hebben met firefox sinds ze leopard draaien ?

Comment

Op een Apple gebruik je natuurlijk Safari…

Mijn probleem met iTunes (en ook het niet kunnen verbinden met AIM en ICQ) is opgelost door simpelweg een andere account te maken en alles naar daar te kopiëren. Nadeel is dat mijn computer opeens blijkbaar geen beheerder meer heeft en ik dus geen overbodige programma's kan weg doen. Bij Systeemvoorkeuren - Accounts staat onder de naam beider accounts 'Standaard', en nergens 'Beheerder'.
                      Iemand een idee?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door -ƒƒ- Bekijk bericht
                        Op een Apple gebruik je natuurlijk Safari…

Mijn probleem met iTunes (en ook het niet kunnen verbinden met AIM en ICQ) is opgelost door simpelweg een andere account te maken en alles naar daar te kopiëren. Nadeel is dat mijn computer opeens blijkbaar geen beheerder meer heeft en ik dus geen overbodige programma's kan weg doen. Bij Systeemvoorkeuren - Accounts staat onder de naam beider accounts 'Standaard', en nergens 'Beheerder'.
                        Iemand een idee?
                        Oei, dat is vreemd, want als er geen beheerder is, dan is er waarschijnlijk ook geen beheerderswachtwoord? Kan je het slotje losmaken om die instellingen te wijzigen? Als dat lukt, dan kan je 'sta toe dat gebruiker deze computer beheert' aanvinken (en dan verschijnt er 'beheerder' ipv 'standaard').

BTW: Safari is ook niet in alle gevallen heiligmakend. Hoewel het mijn standaardbrowser is, haal ik toch ook wel eens de firefox boven. En dat tot mijn vreugde momenteel steeds zonder problemen.

Comment

Ik heb voor te testen het wachtwoord van mijn voormalige (en dus tegenwoordig nutteloze) beheerdersaccount weggelaten, maar dat helpt niet. Switchen tussen de accounts gaat natuurlijk, alleen zit ik nu blijkbaar op een computer zonder beheerder en kan dus dat slotje niet open maken.

Comment

Iemand die weet hoe verwenen configuratie programma's terug gevonden kunnen worden ? Vandaag voor een mac gezeten, die geen print en fax icoontje had in de systeemvoorkeuren

Comment

Je kan ons, de mac-gebruikers, makkelijk herkennen aan die grote glimlach op ons gezicht.
                              Vandaag zou de eerste patch verschijnen, zo'n 110 Mb bugfixes.
                              Zou het dan toch waar zijn dat de perfectie niet bestaat?

Comment

Zou het dan toch waar zijn dat de perfectie niet bestaat?
                                Iets waar je perfect zeker van kan zijn is dat perfectie niet bestaat

In ieder geval: drie weken na release een serieuze bugfix-release aanbieden zodat de gebruikers zo snel als mogelijk geholpen zijn vind ik
                                "Away put your weapon, I mean you no harm"

Comment

Working...
                                X