Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leopard Komt Er Aan!!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Leopard Komt Er Aan!!!

    http://www.zdnet.be/news.cfm?id=75145&mxp=200

    Geen commentaar.

    Comment


    • #62
      Re: Leopard Komt Er Aan!!!

      Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
      Een clean-install moet toch ook mogelijk zijn niet?
      In plaats van een upgrade waarvan sprake in dit artikel.

      Als voor ZDnet een upgrade gelijk staat met een zuiver installatie
      dan moeten ze eens beter gaan nadenken alvorens dit te schrijven.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #63
        Re: Leopard Komt Er Aan!!!

        Dan moet je dit eens lezen:

        computertotaal

        of

        computeridee
        Last edited by nabi; 29 oktober 2007, 16:48.

        Comment


        • #64
          Re: Leopard Komt Er Aan!!!

          Okee, voor een aantal mensen zal het niet van een leien dakje lopen (ik veronderstel dat dat met andere updates van besturingssystemen net zo is). Ik voel me ook niet geroepen om als een macgebruiker het Apple besturingssysteem onaantastbaar te gaan verklaren of in enige discussie daarover noodzakelijkerwijs in 't verweer te gaan. Ook nu niet.

          Maar een aantal bovenstaande links zijn journalistiek waardeloos. Men citeert artikels verkeerd, gebruikt suggestieve taal en neemt bronnen voor waar, terwijl andere bronnen het tegenspreken. Als je bijvoorbeeld spreekt over veel mensen, wat moet ik me daar dan bij voorstellen? Het lijkt erop alsof bijna iedereen met de installatie problemen heeft. Men vergeet bovendien graag te vermelden dat van die duizenden reacties op de apple forums er verschillende gaan over het feit dat Leopard bij heb wel zonder probleem geïnstalleerd werd.

          Het lijkt me dan ook beter te verwijzen naar bijvoorbeeld het artikel van ars technica zelf dan wat computeridee eruit meent te kunnen concluderen. De verschillende commentaren in het ars technica artikel ten nadele van Leopard kan ik wel bijtreden: men heeft zich hier en daar laten gaan en cosmetica boven functionaliteit geplaatst.

          Maar bon, ik wil het niet laten afglijden tot een welles-nietes topic. Mensen die hun computer in een productieomgeving gebruiken, zijn altijd aangeraden om niet meteen een nieuw besturingssysteem te installeren.
          Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

          Comment


          • #65
            Re: Leopard Komt Er Aan!!!

            Ook ik wil geen Mac-Os - Windows oorlog beginnen. Zeker niet.
            Maar die duizenden reacties, er zijn er inderdaad verschillende die geen problemen hebben gehad, maar ook verschillende met kleine tot grote problemen.
            Desalniettemin is duidelijk dat het perfecte OS niet bestaat. Alleszins niet recht uit de doos, hoe mooi die ook is.

            Comment


            • #66
              Re: Leopard Komt Er Aan!!!

              and the soap goes on

              Schiet mij niet af, hé! Ik link hier enkel maar de informatie. Het kan toch niet alles slechte journalistiek zijn?

              Comment


              • #67
                Re: Leopard Komt Er Aan!!!

                Dan linken we terug he..... ('k heb wel uw link nog niet gelezen )






                Een meer dan, maar dan ook meer dan tevreden leopard gebruiker (vandaag professioneel onder linux en windows zitten werken.... traag jongens traag )
                To make your dreams come true, wake up

                Comment


                • #68
                  Re: Leopard Komt Er Aan!!!

                  Succes met je luipaard hoor.
                  Hopelijk heb je geen last van de nadelen, omschreven in de onheilsberichten. Nu ja waarschijnlijk niet, anders gaf je die reactie niet.

                  Trouwens, ik ken weinig tevreden Vista gebruikers (zelfs één die intussen overtuigd Ubuntu aanhanger is geworden ), maar niettemin is Vista het best verkopend product van de Bill. En heel wat meer verkocht dan Mac OS.

                  Comment


                  • #69
                    Re: Leopard Komt Er Aan!!!

                    Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
                    Beetje offtopic maar toch lol: "Enkele gebruikers zworen om nooit meer het Mac-besturingssysteem te gebruiken." Ik hoop maar dat dat niet te zeer doet, dat etteren. Maar waarschijnlijk zwoeren ze het... http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/955/

                    Deze nadelen heb ik ondervonden:
                    Het lettertype van sommige widgets was vreemd; blijkbaar was er een conflict met een duplicaat helvetica. Het duplicaat verwijderen en herstarten loste het probleem op.

                    Als ik in Photoshop CS2 met mijn brush rechtsklik en ik voer de grootte van mijn brush met cijfers in, dan past die zich niet aan. Alleen de sliders schijnen te werken, wat niet erg precies werkt.

                    Sommige letters in het dialoogvenster van de Nik Color Efex plugin worden vreemd weergegeven.

                    Ik zou nauwkeuriger willen kunnen selecteren van welke mappen Time Machine een backup moet bijhouden ipv te zeggen van welke schijven geen backup moet gemaakt worden.

                    Als je vroeger alle resultaten in een afzonderlijk spotlight venster weergaf, dan bleven die netter gesorteerd staan op type (documenten, afbeeldingen, berichten, ...) zoals dat in het menuvenster gebeurt.

                    Meer problemen dan dit heb ik niet echt ervaren; een aantal problemen die ik onder het vorige systeem had, zijn wonderwel verdwenen.
                    Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

                    Comment


                    • #70
                      Re: Leopard Komt Er Aan!!!

                      Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
                      Succes met je luipaard hoor.
                      Hopelijk heb je geen last van de nadelen, omschreven in de onheilsberichten. Nu ja waarschijnlijk niet, anders gaf je die reactie niet.

                      Trouwens, ik ken weinig tevreden Vista gebruikers (zelfs één die intussen overtuigd Ubuntu aanhanger is geworden ), maar niettemin is Vista het best verkopend product van de Bill. En heel wat meer verkocht dan Mac OS.
                      Ik heb geen klachten meer nabi
                      Draait goed.
                      Heeft wel veel nodig i.v.m. Ubuntu > Gutsy Gibbon.
                      Het is gelijk met alles: je moet er veel mee bezig zijn, op voorwaarde dat je hiervoor de tijd hebt natuurlijk.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #71
                        Re: Leopard Komt Er Aan!!!

                        Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                        Dan linken we terug he..... ('k heb wel uw link nog niet gelezen )






                        Een meer dan, maar dan ook meer dan tevreden leopard gebruiker (vandaag professioneel onder linux en windows zitten werken.... traag jongens traag )
                        Werk eens met servers op basis van Linux.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • #72
                          Re: Leopard Komt Er Aan!!!

                          Ja Theo, jij bent één van die weinig, hé.


                          Ook even reageren op het traag openen van PDF files in Windows. Dit is te wijten aan Adobe Acrobat Reader, niet aan Windows. Zelfs op mijn trage PC op mijn werkplek opent Foxit bliksemsnel PDF bestanden. Dus...
                          Er zijn trouwens nog andere alternatieve readers die kleiner en sneller zijn dan Adobe, maar dan kan je niet meer vitten op Windows, nietwaar?

                          Comment


                          • #73
                            Re: Leopard Komt Er Aan!!!

                            Volgens mij heeft de nabi aandelen van Microbrol.
                            450D en wat prullen

                            Comment


                            • #74
                              Re: Leopard Komt Er Aan!!!

                              et lettertype van sommige widgets was vreemd; blijkbaar was er een conflict met een duplicaat helvetica. Het duplicaat verwijderen en herstarten loste het probleem op.
                              Was waarschijnlijk HelveticaNeu.dfont

                              En over de reacties na de installatie van Leopard: klik hier
                              Last edited by MDF; 30 oktober 2007, 18:34.

                              Comment


                              • #75
                                Re: Leopard Komt Er Aan!!!

                                En volgens mij heeft Gégé een Mac laptop

                                Comment

                                Working...
                                X