Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aanschaf laptop

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Aanschaf laptop

Oorspronkelijk geplaatst door Koen70 Bekijk bericht
    Heb me onlangs ne Toshiba 19" gekocht na het doorlezen van vele "testen".

Heeft Vista, voldoende geheugen en ne dual core, 1125€.

Tevreden van zonder opmerkingen.

Werk de ganse tijd draadloos zonder problemen, meestal zonder batterij met 220V.

Toshiba is misschien niet de meest gekende maar heb er veel goeds over gelezen.

K
    Hallo,

Kan je mij zeggen welk type notebook 19" je gekocht hebt bij Toshiba?
    Alavst bedankt.

Romain

Comment

Hier ook alleen maar negatieve ervaringen met de garantie van Acer, als het ding binnen moet zie je het de komende maanden niet terug, ging indertijd naar de firma 'Apem' ergens in de walen... geloof dat die failliet zijn nu...
      Ventilatoren bij Acer beginnen te rammelen na een paar jaar, de ene niet en de andere wel... heb er indertijd een stuk of 15 gekocht en een kwart had het...

Sindsdien dell en voor laptops met next-business-day onsite garantie... helaas ik heb er nog geen gebruik van moeten maken... op een totaal van een 40-tal computers nog maar 1 defect moederbord en dat was dan nog een bekend probleem dat zelfs buiten de garantieperiode gratis vervangen is...

Trouwens de online prijzen bij dell zijn niet altijd interessant, als ik een prijs vraag bij onze regionale manager (via werk) gaat die er altijd een stuk onder... soms zelfs een heel ferm stuk... tenzij er online al een promotie op loopt, dan kan hij enkel korting geven op uitbreidingen...
      Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Argendaal Bekijk bericht
        Hallo,

Kan je mij zeggen welk type notebook 19" je gekocht hebt bij Toshiba?
        Alavst bedankt.

Romain
        Satellite P200-15N
        Nikon D80/Nikkor 50mm/Sigma 10-20mm/Nikkor 18-200VR/ Nikon SB900
        http://kodefoto.webs.com/
        http://flandriens.webs.com/

Comment

Working...
        X