Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Even voorstellen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Even voorstellen

Hallo, ik wil mij even voorstellen. Heb altijd een zwak gehad voor fotografie,
    maar mij er nooit op toegelegd. Met ons eerste klein digi toestelletje (Olympus) heb ik eigenlijk wel mooie plaatjes gemaakt. Toen de Canon 350 uitkwam heb ik mij die aangeschaft. Maar dat was al heel wat moeilijker. Met zo'n toestel wil ik niet meer automatich trekken. Vorig jaar september wou ik cursus volgen voor digitale fotografie maar het pakket stond mij niet aan. Heb dan Photo shop gevolgd. Dit jaar wou ik me terug inschrijven omdat de lessen nu meer gericht waren op de zwaardere toestellen maar helaas geen plaats meer. Ben sinds kort lid van een fotoclub en iemand had mij aangeraden om lid te worden van een forum. Ik heb al heel wat rondgeneusd bij jullie en moet zeggen dat er wel interessante onderwerpen aan bod komen en wat ik ook heel leuk vind is dat er mogelijkheden zijn om mee te te gaan op shooting day's, vooral omdat ik nog veel moet leren. Ik hoop dat ik natuurlijk ook bij jullie terecht kan met mijn vragen.
    Groetjes Frulleke

Foto's onthouden wat mensen vergeten.

Re: Even voorstellen

welkom op de site Frulleke.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ook van mij uit een welkom op het forum. Ik zie mezelf ook nog als een beginner en leer hier nagenoeg noeg elke dag nieuwe dingen bij.
      Even een vraagje, waar ligt jou interesse? Welk soort foto's hoop je zelf te kunnen nemen?

Comment

Even een vraagje, waar ligt jou interesse? Welk soort foto's hoop je zelf te kunnen nemen?[/QUOTE] Mijn voorkeur gaat naar macro foto's en heb een grote zwak voor speciale gebouwen. Zowel voor het nieuwe als oud. Was de zaterdag ergens geweest waar een heel oud gebouw staat, met de vraag om een paar beelden te maken maar spijtig genoeg kreeg ik geen toestemming. Wilde er zelfs voor betalen. Of toch iets afspreken om eventueel met modellen... maar ook dat mocht niet. Waar ik ook heel erg van hou zijn de sobere maar warme foto's. Zwarte achtergrond en dan een mooi onderwerp. Zwart wit is ook iets wat ons hier aanspreekt. Drukke foto's is zeker niet aan mij besteed. Moet nog wat uitzoeken hoe het moet om een paar van mijn beelden te plaatsen. Maar als ik de foto's van het forum zie.............. Weet niet of de mijne daar tussen passen hoor.
        Last edited by Frulleke; 14 oktober 2007, 14:42.
        Groetjes Frulleke

Comment

Niet bang zijn je foto's te posten Frulleke maar ben je niet zeker of ze in Showcase kunnen dan zou ik aanraden ze eens in Fotodiscussie te zetten. Daar wordt een foto onder de loep genoemen en wordt er advies gegeven over hoe deze of gene de foto zou gemaakt hebben.
          Er zijn regels voor het posten van je foto's qua omvang in bestandsgrote en pixels. Lees hiervoor de sticky. Wil je oefenen met het posten van foto's voor je poging onderneemt op Fotodiscussie of Showcase dan kan je dit steeds doen in Test.

Comment

Hallo,

van mijnentwege, ik ben al benieuwd naar wat je hier zoal zal posten.

Vooraleer je een opname post, denk grondig na over in welk forumonderdeel je wil posten en lees zeker eerst de regeltjes erop na over elk forumonderdeel.

Verwacht je aan kritiek, dat is enigzins ook de reden waarom je post. Iets tonen aan je medemens lokt nu eenmaal kritieken uit. Die kritieken kunnen positief en negatief zijn. Maar één ding is belangrijk, geloof in jezelf, evalueer jezelf en leer.

Succes!

Comment

Welkom welkom
              Mvg Tim

Comment

Bedankt voor mijn verwelkoming. Mag ik dan ook proficiat wensen aan iedereen die hier deel uit maakt van dit forum. Prachtige foto's te zien, voorzien van grappige uitspraken en beoordelingen. Heb toch al heel wat gevonden die mij op pad kunnen zetten om ook een poging te ondernemen naar een geslaagde foto. Een prachtig forum.
                Groetjes Frulleke

Comment

Wens je hier op bd een fijne tijd

Groetjes NoName
                  D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                  www.langenacker.nl

Comment

Working...
                  X