Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IPOD video of IPOD classic

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • IPOD video of IPOD classic

    Ik ben volop bezig mijn cd's op pc te zetten en begin al uit te kijken naar een IPOD.
    2e hands heb ik een IPOD video van 60GB gezien voor 175 euro.
    Een nieuwe IPOD classic van 80GB kost ongeveer 250 euro.

    Zou er veel verschil zitten tussen beide types?

    Waar kan ik het goedkoopst een nieuwe IPOD kopen?
    Alle tips ivm aanschaf zijn welkom.

    mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

  • #2
    Re: IPOD video of IPOD classic

    Mir;

    Zelf heb ik een iPod 80GB van de vorige versie, zeg maar de classic van een 6-tal maand terug, nieuw gekocht en supertevreden van dat ding.

    Ik vrees dat het verschil tussen deze versie en de nieuwe classic minimaal zijn. (vorige versie wel in zwart of wit, nu ook zilver )

    Idd vind je reeds een tweede handsje voor 150, wat ik persoonlijk ook zou doen, daar de meerprijs voor de nieuwere versie (classic) het me niet waard is.

    Jammer dat de iPod touch maar tot 16GB gaat anders zou ik het wel weten

    Veel prijsverschil zal je bij nieuwe toestellen van Apple niet vinden, 'k vrees dat Apple de prijs overal stabiel wil.
    Zelf kocht ik het toestel bij VDBorre, was daar toch iets goedkoper, dacht zo'n €60.

    Tweedehands kijk je best op:
    2dehands.be
    Kapaza.be

    Met beide sites goede ervaring.

    Veel succes met je zoektocht, je zal uuuren genot hebben van zo'n ding

    Grtz

    T.
    Last edited by den tommie; 15 oktober 2007, 20:55.
    My flickr space

    Comment


    • #3
      Re: IPOD video of IPOD classic

      Als ik kon kiezen werd het een Zune 80, maar dat is waarschijnlijk naast de kwestie.

      Het enige ter zake doende dat ik kwijt wilde: Bij de tweedehandse weet je waarschijnlijk niet hoe de staat van de batterij is, en ik vrees dat die niet eenvoudig te vervangen is. Daarenboven heb je op die nieuwe ook nog garantie. Ik zou voor die 75 euro dan toch geneigd zijn om een nieuwe te kopen...
      ---
      Pogingen om iets op de gevoelige plaat/sensor vast te leggen:
      http://picasaweb.google.com/arnout.swinnen

      Comment


      • #4
        Re: IPOD video of IPOD classic

        Meestal is de prijs bij www.mp3shop.be heel dik in orde.

        Ik heb me onlangs een Creative Zen gekocht. De 8GB versie, maar die is dmv SD (en SDHC) kaartjes uitbreidbaar en ook nog eens compatibel met I-tunes...
        Werkt prima, en wou iets anders dan een I-pod Is wel nog een heel recent toestel, dus de prijs zal wel nog wat zakken...
        Gebruik ik nu meestal in de auto via de AUX-ingang van de radio, en zo moet ik geen cd's meer meesleuren...
        Canon 10D, glass, flashes & extra's
        Fuji S602Z & extra's
        www.CooMa.be BD0176BE

        Comment


        • #5
          Re: IPOD video of IPOD classic

          Ik heb net op ebay een veiling gewonnen voor een docking station die op mijn yamaha receiver werkt.Nu nog een ipod en ben vertrokken

          mir
          De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

          Comment

          Working...
          X