Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

trip naar luxumburg, iemand tips?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• trip naar luxumburg, iemand tips?

hallo

Ik heb voor mijn vrouwtje haar verjaardag een paar dagen luxemburg voorzien.
    Heb 2 nachten geboekt in hotel kikuoka golf club.

Dit ligt in het dorpke Canach. Maar ik vroeg mij af of jullie tips hebben om plaatsen te bezichtigen? mooie plekjes? Ben namelijk nog nooit naar daar geweest dus please help mij.

Wat ik wel al opgezocht heb is het volgende

1) Schiessentümpel Mullerthal
    2) ESCH-SUR-SÛRE
    3) VIANDEN

zijn deze de moeite om te bezichtigen?

en heeft iemand het park Merveilleux al gezien? de moeite of niet?

Alleen jammer dat de vlindertuin niet meer open (tot 15 oktober)

groeten davy
    nikon d300 en d90 met sb800 , nikon 17-55 f2.8; nikon 50mm f1.4 af-s, tamron 180mm f3.5 macro, nikon 70-200 VR f2.8 af-s, nikon 300mm f4 af-s en sigma 50-500

Re: trip naar luxumburg, iemand tips?

Wat vind je van de streek waar je 2 stappen vooruit en 1 stap achteruit moet zetten ?
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ducaudi Bekijk bericht
      hallo

Dit ligt in het dorpke Canach. Maar ik vroeg mij af of jullie tips hebben om plaatsen te bezichtigen? mooie plekjes? Ben namelijk nog nooit naar daar geweest dus please help mij.

2) ESCH-SUR-SÛRE
      3) VIANDEN

groeten davy
      Echternach niet vergeten!
      Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
      http://www.racenews.be

Comment

Vianden is zeker de moeite. Een burcht, natuur, ...
        En Luxemburg stad: architectuur,... banken
        Comfortably numb with my Pentax

Comment

Echternach heb ik ook ergens opgeschreven maar ik vind niet veel over de stadjes.

en luxemburg stad zit er natuurlijk tussen voor eens te winkelen.

bedankt voor de tips
          nikon d300 en d90 met sb800 , nikon 17-55 f2.8; nikon 50mm f1.4 af-s, tamron 180mm f3.5 macro, nikon 70-200 VR f2.8 af-s, nikon 300mm f4 af-s en sigma 50-500

Comment

Het park Merveilleux heb ik een 15tal jaar geleden eens bezocht. Ik vond het niet veel en slecht onderhouden, maar mijn toen nog kleine zoon van 3-4j vond het fantastisch. Maar ja, zo lang geleden.

Ik meen dat in het forumonderdeel 'reisfotografie' (of was het toch chit-chat?) al ooit iets geschreven is over Luxemburg door Vanslycken. Waar ik ook op geantwoord heb, trouwens.
            Even de zoekfunctie gebruiken?

Comment

alles daarin de buurt van Vianden is een aanrader, je moet alleen niet naar Luxemburg/stad gaan daar is niks aan, op het park na dan.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ducaudi Bekijk bericht
                hallo

2) ESCH-SUR-SÛRE
                3) VIANDEN

groeten davy
                Als je maar twee nachten blijf dan denk ik dat bovenstaande meer als voldoende is tenzij je met een raceauto wil verplaatsen.
                Vergeet geen statief mee te nemen als je Schiessentümpel Mullerthal bezoekt.
                Gisteren nogmaals terug gegaan en getracht dit mooie onderwerp nog eens opnieuw te fotograferen maar nu zonder overbelichte delen in het water. Tevens heb ik de comp ook wat veranderd. Wat denken jullie ervan.:B:G mvgr antoine200 foto 1. (http://imageshack.us) foto 2. (http://imageshack.us)

Vlakbij ligt een hotel/restaurant met een zeer goede keuken dat door Vlamingen wordt gerund.

mvgr
                antoine200

Comment

ik zou zeggen ga is langs de KB lux is in het centrum was vroeger bekend in het nieuws
                  Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

Comment

Working...
                  X