Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel sparen jullie gemiddeld per maand?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Hoeveel sparen jullie gemiddeld per maand?

    Hoeveel ik gemiddeld spaar zal ikzelf niet kunnen berekenen.
    Die oefening laat ik aan mijn erfgenamen

    Comment


    • #32
      Re: Hoeveel sparen jullie gemiddeld per maand?

      Het verbaast me dat ik hier nog niet gelezen heb:
      "Aan 't einde van mijn wedde heb ik nog een halve maand over."

      Comment


      • #33
        Re: Hoeveel sparen jullie gemiddeld per maand?

        Aan het eind van mijn salaris heb ik nog een stukje maand over.

        Hoe bedoel je sparen?, zeker eentje die werkt voor de regering die weer de zo zoveelste belasting in wil voeren. Normaal schiet ik foto's maar je zou anders beginnen te schieten.
        Mvg, drh

        "Waar doe ik het mee! met mijn 7D" Album Klik

        Comment


        • #34
          Re: Hoeveel sparen jullie gemiddeld per maand?

          Oorspronkelijk geplaatst door drh Bekijk bericht
          Aan het eind van mijn salaris heb ik nog een stukje maand over.
          Lut was net een kwartier te vroeg met haar opmerking...

          Comment


          • #35
            Re: Hoeveel sparen jullie gemiddeld per maand?

            Ha. ha, ik zie het, zat nog op de eerste pagina te klo*en.
            Mvg, drh

            "Waar doe ik het mee! met mijn 7D" Album Klik

            Comment


            • #36
              Re: Hoeveel sparen jullie gemiddeld per maand?

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              of misschien is de titel niet relevant en gaat het om de reacties op zo,n vraag, nou die komen er hoor.
              grt,bouk.
              en ik heb gelijk toch??
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #37
                Re: Hoeveel sparen jullie gemiddeld per maand?

                Ikke niks geld moet rollen ,fotografie ,reizen ,lekker eten ,genieten ,etc
                en als ik al spaar is het om uit te geven ( dju een nieuwe auto was ik nog vergeten) ,het leven is te kort hoor ,Groetjes G.

                Comment


                • #38
                  Re: Hoeveel sparen jullie gemiddeld per maand?

                  Ik kreeg vandaag een brief met een voorstel van mijn bank om te beginnen sparen voor mijn begrafenis.22eur/pm x 12m x20j .Dus ze weten nu al dat ik op mijn 65ste doodval.

                  Voel mij nu al niet goed .
                  In elk geval veel gezinnen en hier ben ik ook bij gerekend kunnen niet zoveel meer sparen zoals vroeger.Het leven word steeds duurder maar de lonen gaan niet omhoog.
                  Denk maar nu eens aan de accijnzen die weer verhoogd zijn op de brandstoffen.

                  Comment


                  • #39
                    Re: Hoeveel sparen jullie gemiddeld per maand?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Fabbe Bekijk bericht
                    Ik kreeg vandaag een brief met een voorstel van mijn bank om te beginnen sparen voor mijn begrafenis.22eur/pm x 12m x20j .Dus ze weten nu al dat ik op mijn 65ste doodval.

                    Voel mij nu al niet goed .
                    In elk geval veel gezinnen en hier ben ik ook bij gerekend kunnen niet zoveel meer sparen zoals vroeger.Het leven word steeds duurder maar de lonen gaan niet omhoog.
                    Denk maar nu eens aan de accijnzen die weer verhoogd zijn op de brandstoffen.
                    Al begonnen met experimenteren met zelfportretten? Kwestie van een leuke foto te hebben toen je nog jong was om op je 65ste op je doodsprentje te laten zetten.

                    Comment


                    • #40
                      Re: Hoeveel sparen jullie gemiddeld per maand?

                      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      Of je geeft de info of je geeft die niet ... aan u de keuze.

                      Maar jij zal wel veel sparen zekers ... meestal zijn het die dat het meeste hebben dat het meeste schrik hebben dat iemand anders het te weten komt. (grapje hé)

                      Stel dat ik 0 Euro spaar per maand ... wie zal daar op reageren denk je?
                      Maar spaar eens 500 Euro per maand ... jaja, dan ben je plots een gelukzak in de ogen van velen en een dikkenek dat niet weet wat doen met zijn geld.

                      Maar het is wel waar ... het blijft een bizarre vraag om wat persoonlijke info.
                      Nu geef je een indicatie over jouw eigen situatie. Ik denk ook dat de vraag compleet irrelevant is: Omdat ik nog jong ben en nog thuis woon spaar ik nu een mini-kapitaaltje bij elkaar voor als ik alleen ga wonen. Op dat moment zal ik moeten oppassen om rond te komen.

                      Ik denk dat je je studie iets beter moet onderbouwen
                      ---
                      Pogingen om iets op de gevoelige plaat/sensor vast te leggen:
                      http://picasaweb.google.com/arnout.swinnen

                      Comment


                      • #41
                        Re: Hoeveel sparen jullie gemiddeld per maand?

                        Oorspronkelijk geplaatst door sloefke Bekijk bericht
                        Ben misschien wat te modern(ben 56) maar mijn 3 kinderen weten alles, wat wij hebben.
                        Ze kennen de code nr. van onze bankkaart, ze zijn een hele tijd terug regelmatig voor ons naar de bank moeten gaan(dat was voor mij toen ik bijna HEMELEN was en mijn vrouw niet kon gaan, eu hoe moet ik dat nu zeggen-allé door omstandigheden)
                        Drie KIDS zo
                        Op internet ga je natuurlijk zoiets niet prijs geven, vanwat je spaard( oei is dat nu met een D of T of alletwee
                        De dag dat mijn kinderen groot genoeg zijn en het inderdaad nodig zou zijn, dan zullen ze de details krijgen die ze nodig hebben. Mijn dochter vraagt me regelmatig eens hoeveel spaargeld mama heeft, uit nieuwsgierigheid. Wel, nieuwsgierig is ze, maar oud genoeg niet. Als kind van 10 heeft ze er geen baat bij van te weten hoeveel spaargeld wij hebben. 1. ze zou het enkel maar gaan uitbazuinen, zonder slechte bedoelingen weliswaar, bij vriendinnetjes en 2. ik weet ook wel wat de reden is waarom ze dat vraagt hoor
                        Het heeft hier dus niets met "modern zijn" te maken, maar gewoon met het feit dat ze nog te jong zijn om dat te weten.
                        En nu ga ik nog wat foto's proberen maken...

                        Comment


                        • #42
                          Re: Hoeveel sparen jullie gemiddeld per maand?

                          Niks
                          Wij leven van de intrest, en kunnen zelfs dat nog niet op, zodat het alsmaar meer wordt, maar je hoeft je niets in je hoofd te halen, overal camerabewaking, bodyguards, electrische hekkens, enz.enz.

                          Comment


                          • #43
                            Re: Hoeveel sparen jullie gemiddeld per maand?

                            ik heb hier al veel geleuter gelezen (het zou de chit chat niet zijn ), maar ik vraag me toch af waarom iedereen zo reageert.

                            aan de OT; wij sparen 500€ per maand, en zijn tss 35 en 40, no kids. Ik dien daar wel bij te zeggen dat veel van dat geld naar verre (en dan ook dure) reizen gaat. Zoals Kamiel zou zeggen; "et isch en obby".

                            Comment


                            • #44
                              Re: Hoeveel sparen jullie gemiddeld per maand?

                              Oorspronkelijk geplaatst door peterfoto Bekijk bericht
                              Al begonnen met experimenteren met zelfportretten? Kwestie van een leuke foto te hebben toen je nog jong was om op je 65ste op je doodsprentje te laten zetten.

                              doodsprentje , allemaal niet nodig , verbranden en dan ergens uitstrooien als meststof .Meer moet het niet zijn !

                              Comment


                              • #45
                                Re: Hoeveel sparen jullie gemiddeld per maand?

                                Ik spaar te weinig.
                                pixelpusher

                                Comment

                                Working...
                                X