Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel sparen jullie gemiddeld per maand?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Hoeveel sparen jullie gemiddeld per maand?

    Oorspronkelijk geplaatst door NoName Bekijk bericht
    dus samen sparen wij 3025euro per maand, en toen werd ik badend in het zweet wakker
    bwa .. toen ik mijn 70-200 voor 1300 (nieuw) kocht ipv de tariefprijs van 2100 heb ik op enkele minuten 800 euro "gespaard" .. en als je telt hoeveel minuten er in een maand zitten, en we interpoleren dat spaargedrag, dan spaar ik veel meer dan ik verdien, raar maar waar

    Comment


    • #17
      Re: Hoeveel sparen jullie gemiddeld per maand?

      Oorspronkelijk geplaatst door momentopname Bekijk bericht
      bwa .. toen ik mijn 70-200 voor 1300 (nieuw) kocht ipv de tariefprijs van 2100 heb ik op enkele minuten 800 euro "gespaard" .. en als je telt hoeveel minuten er in een maand zitten, en we interpoleren dat spaargedrag, dan spaar ik veel meer dan ik verdien, raar maar waar

      LOL
      D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
      www.langenacker.nl

      Comment


      • #18
        Re: Hoeveel sparen jullie gemiddeld per maand?

        Oorspronkelijk geplaatst door peterfoto Bekijk bericht
        Nooit gehoord van de wet op de privacy?
        Daar kun je moeilijk een inbreuk op maken als je zelf de info geeft hé ...
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #19
          Re: Hoeveel sparen jullie gemiddeld per maand?

          Ik spaar niks of veel ... te zien hoe je het beziet.

          In de meeste gevallen gaat spaargeld naar de erfenamen of een home.

          Al wat ik nu heb, daar geniet ik van nu het nog kan voor de grijze baard, reuma of dementie er is.

          Nooit werd iemand gelukkig met slapend spaargeld.

          Een huis kopen of bouwen en afbetalen is een mooi spaarboekje ... tegen uw pensioen is het afbetaald en moet je die kosten maandelijks niet meer uitgeven ... een extra inkomst zodra je lening ten einde is.

          En voor de rest ieder zijn rekening ... de ene spaart, de andere doet het op ... als ge maar gelukkig en gezond bent want zonder deze twee ben je niets met je geld.
          Last edited by VerSeg; 3 oktober 2007, 13:05.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #20
            Re: Hoeveel sparen jullie gemiddeld per maand?

            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Daar kun je moeilijk een inbreuk op maken als je zelf de info geeft hé ...
            Al eens de voorwaarden bekeken om dergelijke enquete/studie te organiseren?

            Kan best zijn dat dit dient voor een schoolproject of dergelijk ander gegeven zonder winstbejag en ga zo maar door... maar wie biedt mij die garantie? Die woordjes die hier op het net staan? Zo naïef ben ik niet.

            Comment


            • #21
              Re: Hoeveel sparen jullie gemiddeld per maand?

              Oorspronkelijk geplaatst door peterfoto Bekijk bericht
              Al eens de voorwaarden bekeken om dergelijke enquete/studie te organiseren?

              Kan best zijn dat dit dient voor een schoolproject of dergelijk ander gegeven zonder winstbejag en ga zo maar door... maar wie biedt mij die garantie? Die woordjes die hier op het net staan? Zo naïef ben ik niet.
              Of je geeft de info of je geeft die niet ... aan u de keuze.

              Maar jij zal wel veel sparen zekers ... meestal zijn het die dat het meeste hebben dat het meeste schrik hebben dat iemand anders het te weten komt. (grapje hé)

              Stel dat ik 0 Euro spaar per maand ... wie zal daar op reageren denk je?
              Maar spaar eens 500 Euro per maand ... jaja, dan ben je plots een gelukzak in de ogen van velen en een dikkenek dat niet weet wat doen met zijn geld.

              Maar het is wel waar ... het blijft een bizarre vraag om wat persoonlijke info.
              Last edited by VerSeg; 3 oktober 2007, 13:14.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #22
                Re: Hoeveel sparen jullie gemiddeld per maand?

                Oorspronkelijk geplaatst door momentopname Bekijk bericht
                bwa .. toen ik mijn 70-200 voor 1300 (nieuw) kocht ipv de tariefprijs van 2100 heb ik op enkele minuten 800 euro "gespaard" .. en als je telt hoeveel minuten er in een maand zitten, en we interpoleren dat spaargedrag, dan spaar ik veel meer dan ik verdien, raar maar waar
                Mwah... ik zou graag iedere dag een nieuwe learjet kopen, maar doe het niet. Moet je nagaan hoeveel ik spaar per maand!

                Comment


                • #23
                  Re: Hoeveel sparen jullie gemiddeld per maand?

                  Ik spaar zoveel per maand dat de nullen niet meer te tellen zijn.

                  Gr Motordigitaal
                  www.motordigitaal.nl & www.eosstock.com

                  Comment


                  • #24
                    Re: Hoeveel sparen jullie gemiddeld per maand?

                    Oorspronkelijk geplaatst door motordigitaal Bekijk bericht
                    Ik spaar zoveel per maand dat de nullen niet meer te tellen zijn.


                    Staat er ook een cijfertje voor?
                    gr, eb

                    Comment


                    • #25
                      Re: Hoeveel sparen jullie gemiddeld per maand?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Cookie Bekijk bericht
                      Idem hier : bepaalde zaken, zoals hoeveel ik verdien, hoeveel ik spaar, hoeveel ik uitgeef, zijn tussen mij en mijn man. Zelfs mijn kinderen zouden op deze vraag geen antwoord krijgen.
                      Ik zal deze zaken dus zeker niet op een forum, eender hetwelke, en tov een volstrekt onbekende openbaren.
                      Ben misschien wat te modern(ben 56) maar mijn 3 kinderen weten alles, wat wij hebben.
                      Ze kennen de code nr. van onze bankkaart, ze zijn een hele tijd terug regelmatig voor ons naar de bank moeten gaan(dat was voor mij toen ik bijna HEMELEN was en mijn vrouw niet kon gaan, eu hoe moet ik dat nu zeggen-allé door omstandigheden)
                      Drie KIDS zo
                      Op internet ga je natuurlijk zoiets niet prijs geven, vanwat je spaard( oei is dat nu met een D of T of alletwee
                      gr, eb

                      Comment


                      • #26
                        Re: Hoeveel sparen jullie gemiddeld per maand?

                        Oorspronkelijk geplaatst door sloefke Bekijk bericht
                        Ben misschien wat te modern(ben 56) maar mijn 3 kinderen weten alles, wat wij hebben.
                        Ze kennen de code nr. van onze bankkaart, ze zijn een hele tijd terug regelmatig voor ons naar de bank moeten gaan(dat was voor mij toen ik bijna HEMELEN was en mijn vrouw niet kon gaan, eu hoe moet ik dat nu zeggen-allé door omstandigheden)
                        Drie KIDS zo
                        Op internet ga je natuurlijk zoiets niet prijs geven, vanwat je spaard( oei is dat nu met een D of T of alletwee
                        Alletwee,
                        spaart
                        spaarde

                        Comment


                        • #27
                          Re: Hoeveel sparen jullie gemiddeld per maand?

                          Oorspronkelijk geplaatst door sloefke Bekijk bericht
                          Ben misschien wat te modern(ben 56) maar mijn 3 kinderen weten alles, wat wij hebben.
                          Ze kennen de code nr. van onze bankkaart.
                          Van mij mag je het wel weten hoor, alleen het banknummer geef ik niet omdat dat hetzelfde is als mijn telefoonnummer.
                          Ik (wij) sparen iedere maand de helft van wat ik verdien en dat is 3200 euro.
                          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                          Comment


                          • #28
                            Re: Hoeveel sparen jullie gemiddeld per maand?

                            Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
                            Van mij mag je het wel weten hoor, alleen het banknummer geef ik niet omdat dat hetzelfde is als mijn telefoonnummer.
                            Ik (wij) sparen iedere maand de helft van wat ik verdien en dat is 3200 euro.
                            Haha en ik ken jou telefoonnumer
                            gr, eb

                            Comment


                            • #29
                              Re: Hoeveel sparen jullie gemiddeld per maand?

                              Oorspronkelijk geplaatst door peterfoto Bekijk bericht
                              Alletwee,
                              spaart
                              spaarde


                              Gespaardt
                              gr, eb

                              Comment


                              • #30
                                Re: Hoeveel sparen jullie gemiddeld per maand?

                                Oorspronkelijk geplaatst door motordigitaal Bekijk bericht
                                Ik spaar zoveel per maand dat de nullen niet meer te tellen zijn.

                                Oorspronkelijk geplaatst door sloefke Bekijk bericht
                                Staat er ook een cijfertje voor?
                                Volgens mij staat daar alleen een comma voor

                                Comment

                                Working...
                                X