Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Laptop

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Laptop

Ik ben voor mijn zus op zoek naar een laptop. Ze heeft een budget van 600-700 euro. Ze is leerkracht dus de computer moet niet echt zeer zwaar zijn, maar hoe vlotter alles verloopt des te betere en eventueel gebruik ik hem ook eens .
    Nu zijn er in veel winkels aanbiedingen, maar om de duur zie je door de bomen het bos niet meer. Iemand die tisp, ervaring heeft met modellen of merken.

Daarnaast vroeg ik mij ook af of er online winkels zijn die laptops aanbieden tegen een scherpere prijs dan de doorsnee winkel (zoals onder ander konijn voor foto materiaal maar dan met laptops en pc's)

PS: was nog even vermelden dat ze liefst een groot scherm heeft dus toch wel liefst 17''

Alvast bedankt
    Last edited by inv; 28 september 2007, 16:35.
    ... see the ART not the TOOL ...

Re: Laptop

17 inch voor 600-700 euro ..... is het nu al sinterklaas

Comment

Is misschien iets te hoog gegrepen. Toch ik vond bv deze al: http://www.4allclients.nl/?action=4&id=874863

Comment

799€ : alles er op en er aan, 17 inch, niet super snel maar meer dan voldoende, ik heb deze juist aangeschaft om op mijn praktijk te gebruiken . . . een werk pc dus.

Onder die prijs ga je geen 17 inch vinden denk ik, deze is echt al laag geprijsd.
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Ik betaal graag wat meer als de service maar goed is !Bij een internetwinkel sta je daar ,bij een of ander kleinig mankementje !

Comment

Ja ik geef ook de voorkeur aan een winkel of handelaar in de buurt dan via internet, maar wil gewoon wat prijzen kunnen vergelijken.

Comment

Neem eens contact op met deze mensen, zij kunnen je zeker aan het gevraagde helpen.
              Niet alleen op de website kijken hé, dat is beperkt, gewoon even bellen en informeren.

mvg

Comment

Deze misschien ?

Acer Aspire 9302AWSMi (Turion 64 MK38 - 17 inch - 2x512MB - 80GB - Vista Home P)

665 Euro bij www.aios.be in Gent (en vermits je in Oost-Vlaanderen woont)

Maar ik zou eerder met dat mini-budget gaan voor een 15,4" scherm en dan iets betere prestaties.
                Deze Acer Aspire 5633WLMi (Core 2 Duo T5500 - 15.4 inch - 2x1024MB - 120GB - Vista Home P) kost 784 euro bij dezelfde winkel.
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Via Ugent kan zou ze deze laptop kunnen kopen. Maar dan kan je evengoed voor de 17'' Acer gaan denk ik.

DELL Vostro1000
                  Studentenprijs:€580

•AMD Processor Turion64 X2 Mobile TL-56 (1.8GHz 512K)
                  •15.4 WXGA LCD Screen
                  •Integrated ATI RadeonXpress 256MB
                  •1GB 533MHz DDR2 Memory (1 x 1GB)
                  •80GB serial ATA HDD 5400RPM
                  •8x DVD+/-RW Drive
                  •6-cell/53WHr Smart Lithium Ion battery
                  •Integrated network card and 56.6k modem
                  •Dell Wireless 1390 802.11g Mini Card (54Mbps)
                  •Integrated Stereo Speakers
                  •BE Azerty-DELL Vostro1000 Internal Keyboard
                  •Microsoft Windows Vista Business
                  •3 Year NBD (Next Business Day On Site) Service

Comment

Working...
                  X