Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik heb een samsung plasma tv PS42Q91H aangekocht sinds 07/07.
Bij het bekijken van een dvd had ik bij bewegende beelden die vooral vooraan waren blokvorming. Een technieker is langs geweest en heeft een nieuw moederbord gestoken. Nu zijn de grote blokvorming bij bewegende beelden weg maar is mijn beeld nog altijd onzuiver bij bewegende beelden.
Is dit bij mijn tv alleen of zijn daar nog mensen met die ervaring.
Graag uw reactie.
Bij het bekijken van een dvd had ik bij bewegende beelden die vooral vooraan waren blokvorming. Een technieker is langs geweest en heeft een nieuw moederbord gestoken. Nu zijn de grote blokvorming bij bewegende beelden weg maar is mijn beeld nog altijd onzuiver bij bewegende beelden.
Graag uw reactie.
Lag . Zelfde tv of u,.... maar, test maar eens een PS
op HDMI met 1080 film . Gedaan met wazig beeld .
Niet normaal toch, dat je bij een plasma hd moet draaien om deftig beeld te hebben. Mijn panasonic geeft in low res ook deftig beeld
Slecht beeld heb ik niet hoor . Mensen die hier komen denken zelfs dat ik digitaal speel . Gewoon eens wat in da menu prutsen in het menu om alles naar zin te zetten en tv speelt perfect .
Graag uw reactie.
er is een in het menu een digitale ruisfilter die je kan in en uitschakelen... probeer daar eens mee !!
Comment