Het gaat om het volgende:
Ik heb een acer notebook die niet meer wilde opladen, toestel was nog in garantie dus opgestuurd door photohall naar -ik veronderstel- acer. laptop is binnengebracht 23 juli. tot op vandaag heb ik nog altijd mijn laptop niet terug, al meerdere keren gaan horen in de winkel waar mijn toestel blijft (de verkoper sprak aanvankelijk van 3 a 4 weken). De verkoper zei zelf dat acer binnen de maand het toestel moet kunnen terug sturen wat hier dus niet gebeurd is. vandaag nogmaals geweest en ik zou hem hopelijk volgende week vrijdag kunnen afhalen, wat voor mij veeeeeeeeeeeel te laat is (twee maanden geen foto's kunnen bewerken, deze week terug naar school, tot volgende week geen internet, dus geen lessenrooster,...
Het enige wat die verkoper zei was dat ze er zelf ook niet veel kunnen aandoen. gemakkelijk gezegd als je het mij vraagt.
Ben dus helemaal niet te spreken over hun service...
Is er een manier-weet ik veel welke- om een ander toestel te krijgen deze week nog, of één of andere compensatie?
alvast bedankt,
groeten,
een veel te brave ice..
Ik heb een acer notebook die niet meer wilde opladen, toestel was nog in garantie dus opgestuurd door photohall naar -ik veronderstel- acer. laptop is binnengebracht 23 juli. tot op vandaag heb ik nog altijd mijn laptop niet terug, al meerdere keren gaan horen in de winkel waar mijn toestel blijft (de verkoper sprak aanvankelijk van 3 a 4 weken). De verkoper zei zelf dat acer binnen de maand het toestel moet kunnen terug sturen wat hier dus niet gebeurd is. vandaag nogmaals geweest en ik zou hem hopelijk volgende week vrijdag kunnen afhalen, wat voor mij veeeeeeeeeeeel te laat is (twee maanden geen foto's kunnen bewerken, deze week terug naar school, tot volgende week geen internet, dus geen lessenrooster,...
Het enige wat die verkoper zei was dat ze er zelf ook niet veel kunnen aandoen. gemakkelijk gezegd als je het mij vraagt.
Ben dus helemaal niet te spreken over hun service...
Is er een manier-weet ik veel welke- om een ander toestel te krijgen deze week nog, of één of andere compensatie?
alvast bedankt,
groeten,
een veel te brave ice..
Comment