Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

acer/photohall

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: acer/photohall

    net even gebeld naar acer. de persoon aan de telefoon kon mij vertellen dat mijn laptop momenteel onderweg is naar hun hersteldienst, maar dat dit de eerste keer blijkbaar is? hij kon geen andere gegeven vinden van een vorig aanwezig zijn. hij zei mij wel dat hij onder een ander nummer kon geregistreerd zijn, dat er wel eens meer vergist wordt in serienr enzo.

    ik weet niet meer zo goed wie ik nu nog moet geloven.
    er zijn terug twee keuzes, of mijn laptop is nu pas voor de eerste maal onderweg naar de hersteldienst en lag ie dus al die tijd verloren in bxl of photohall 'liegt' nt en was ie daadwerkelijk nog nt hersteld?

    wie zal het zeggen?

    groeten
    ice
    http://www.eyeflash.wordpress.com
    www.facebook.com/eyeflashphotography

    Comment


    • #17
      Re: acer/photohall

      Heel simpel, er zijn hier twee soorten, zij die goede ervaringen hebben met Acer en zij die geen goede ervaringen hebben (of toch van horen zeggen).
      En één van die groepen zal waarschijnlijk zeggen (of minstens denken) dat het 100% zeker de fout van Acer zal zijn, zoals gewoonlijk.

      Hoe zit het trouwens met de taal?
      Maar volgens mij zou PinkFloydFan wel eens gelijk kunnen hebben.

      Comment


      • #18
        Re: acer/photohall

        Hoe zit het trouwens met de taal?
        Maar volgens mij zou PinkFloydFan wel eens gelijk kunnen hebben
        wel die is nog altijd Frans, en dat zal ze wss blijven.

        Ik ben eerder geneigd te zeggen dat photohall best wel wat meer inzet zou mogen tonen naar mij toe. alles wat ik tot hiertoe verteld heb, heb ik allemaal zelf moeten achterhalen, daarstraks 10min aan de telefoon naar acer, zal wel een toffe rekening worden.

        iemand ervaring met tegemoedkomingen van photohall?

        ice
        http://www.eyeflash.wordpress.com
        www.facebook.com/eyeflashphotography

        Comment


        • #19
          Re: acer/photohall

          Windows XP en vroeger kan je inderdaad niet zomaar van taal veranderen.
          Met bepaalde versies van Vista lukt dat wel (de Ultimate, en ik dacht de business versie). Dan kan je gewoon een andere taal bij Microsoft downloaden (is wel een behoorlijk uit de kluiten gewassen file).
          Groeten,

          Polleke

          Comment


          • #20
            Re: acer/photohall

            Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
            Windows XP en vroeger kan je inderdaad niet zomaar van taal veranderen.

            Lukt met xp ook, maar je moet dit voorzien bij installatie ( http://www.microsoft.com/globaldev/r...e/muizone.mspx ). Doen we bij ons voor de helpdesk, dat ze die xp in het engels, nederlands of frans kunnen zetten naar gelang de klant die belt .


            Maar dit gaat de topic starter dus niet helpen , zal inderdaad herformateren worden en een anderstalige windows opzetten worden.
            To make your dreams come true, wake up

            Comment


            • #21
              Re: acer/photohall

              (sorry, geen Frans bij mij)

              kijk eens onder control panel / Regional and Language options / Languages-tab

              Ik kan daar dan kiezen tussen Nederlands en Engels.
              Uiteraard weet ik niet hoe ze dat hier voorzien hebben qua installatie...

              Comment

              Working...
              X