Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dell 3007FPW

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dell 3007FPW

Iemand geïnteresseserd in deze voor fotobewerking ? heb er een verkeerdelijk geleverd gekregen met 3jaar garantie.

30" lcd 2560x1600 resolutie, heb je dual DVI-D videokaart voor nodig.

Kan er niks mee doen.

Re: Dell 3007FPW

Oorspronkelijk geplaatst door JorisFRST Bekijk bericht
    Kan er niks mee doen.
    Uit technische nieuwsgierigheid, waarom niet? 't Is tenslotte een scherm van zo'n slordige 1500 euro.

Comment

Geen tijd om alles te veranderen, heb goeie pc maar met Ati X850XT kaartje die dit net nog niet ondersteund. En ben tevreden met mijn 20" wide van dell.

Deze is als omruiling geleverd ipv een tv en 'k mag hem houden.

En vind het iets te groot voor mijzelf aangezien ik zeer weinig fotobewerking doe.

Comment

nu, je mag ze wel aan de kant zetten voor mij eventueel.
        af te halen veronderstel ik?

mm
        ∏__|_ ∏__|_
        "no rules, great shots"
        Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Het is te zeggen, ik heb geen TV meer nu

Comment

bwa, 'k heb hier nog een tv van 10 jaar oud staan, die ik gerust voor het scherm wil omruilen
            To make your dreams come true, wake up

Comment

Het is de HC versie met 92% kleurbereik,

daarmee dat ik hiet hier op het forum zette, dat ik misschien iemand een plezier kon doen.

'k Moet er zeker geen 1500 euro van hebben, tv's kosten zoveel niemeer

Liever hier iemand ne goeie deal doen.

Anders moet ik straks naar Dell bellen voor om te ruilen voor een tv.

Comment

Was ik hier niet overgeschakeld op mac, zou je al lang pm van mij gehad hebben. Maar mijn pc gebruik is veel te weinig geworden om nog de aankoop van een 30" te verantwoorden. Ik heb geen 2 jaar geleden meer betaald voor de 24" versie, waar ik altijd tevreden over geweest ben

Comment

Denkt ge dat ik hem voor 1200 euro op ebay of marktplaats zou kunnen smijten ? Nieuw met 3yr garantie ?

Denk niet dat het een gezocht modelleke is, lol.

Comment

Bij de consumenten staat dat scherm nog 1808 euro incl btw en transport. Dus 1200 is een meer dan goeie prijs 600 euro korting op een splinter nieuw scherm ('k zou het al niet vertrouwen moest ik het op e-bay zien ).

Ik zou het daar te koop zetten, met te bieden vanaf 1200 euro. Damned, om te gamen moet dat de max van een scherm zijn, toch als je grafische kaart het kan trekken (hebben ze hier nu geen kwijl kwijl kwijl symbooltje )

Comment

TV is al besteld, ga ze straks afhalen, philips 32PFL9632D.

Gevonden voor 1200 euro

Hopelijk dat de monitor nu wel verkocht geraakt, maar ja, we zien wel.
                      Desnoods moet ik maar een andere graphische kaart gaan halen en mijn 2 jaar oude 2005FWP cadeau doen aan het vrouwtje, en de 30 op mijn pc

Maar voorlopig spreekt het verstand nog en staat ze geadverteerd

Comment

Working...
                      X