Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
geen woorden aan vuil maken, gewoon gaan : den dyver :haute cuisine met bier.
Jo.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. Nikon stuff
Nog eentje, bijna helemaal hartje Brugge, maar waar toeristen (meestal) voorbijlopen.....
(Of het moet een BD'er zijn )
"De Bottelier", in de St-Jakobsstraat, N° 63. Daar waar de Ezelstraat ophoudt.
Gezellig, fijne keuken en heel betaalbaar.
En de (relatief jonge) uitbater heeft een passie voor de tijd die vergaan is..... . Je kan er niet omheen......
En hoe zit het met de kind vriendelijkheid van die restaurants (kleine van 7 maand, opwarmen melk of groentepap, en plek voor de buggy om die te laten inzitten of kinderstoel in de buurt ?), en de nabijheid van parking ('k veronderstel niet dat de hond in de meeste van die restaurants binnen mag ? (klein braaf golden retrievertje).
Het Botaniekske aan het astridpark, van spaghetti tot lekkere vlaamse gerechten
Voor mosselen en kreeft, Breydel de Coninck,
Voor het beste ribbetje, De Twijfelaar,
Beste bistrot, Bistrot Christophe,wel reserveren
Thai, in de Smeedestraat,
japans, ietsje duurder, de Tanuki
en nog 100 andere, doe het naar je zin, of ja? laat beter je vrouwtje kiezen
beste chinees ook met verse kreeft In de smeedestraat,
... sorry, voor al de collega's dat ik vergeten ben, ik zelfs lig een 8 km van Brugge en ben niet de goedkoopste, mijn naam is Alain Meessen, meer zeg ik niet.
DE GUSTIBUS ET COLORIBUS NON EST DISPUTANDUM
D 300 met Nikkorlenzen ; 70-200 VR(2.8) ; 50(1.8); 17-55(2.8);macro 105 VR(2.8) ;TC-17
BD0941BE website: www.fotoplezier.be
De tips waren talrijk, ze zijn genoteerd, en we zullen er zeker zoveel mogelijk van uitproberen ! 't Onderwerp dwaalde wel wat af naar het einde toe, maar 't bleef desalniettemin belerend.
En als ik binnenkort met mijn schoothondje bij den Geert Vanhecke ga eten, vraag ik zeker bij iedere gang een potje versche Brugse mayonaise...
Comment