Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

MP3tjes afspelen op versterker...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• MP3tjes afspelen op versterker...

Ik ben al een tijdje aan het nadenken hoe ik makkelijkst mp3tjes kan afspelen op mijn versterker. Momenteel heb ik een DIY squeezebox (met linksys wma11b hardware), maar die freezet af en toe.
    Een logische optie is een 'echte' squeezebox, maar ik vind die eerlijk gezegd nogal duur (300€).
    Voor 300€ boks ik dan ook een barebone computer ineen die muziek afspeelt, maar b.v. ook foto's op tv kan tonen en zo. Langs de andere kant heb ik dan twee computers te onderhouden.
    Of een domme terminal die over het netwerk op de hoofdcomputer inlogt. Maar die hardware is ook weeral niet echt goedkoop. Pffff, moeilijke beslissing
    Heeft nog iemand een ander goed idee? De voornaamste vereiste is dat mijn mp3-collectie goed en handig kan afgespeeld worden, in goede kwaliteit en met playlists. En dit liefst vanuit mijn zetel zonder op een toetsenbord te moeten werken. Meer mag (b.v. foto's enz.) maar daarvoor kan ik eigenlijk evengoed mijn laptop tijdelijk aan de tv hangen. Liefst investeer ik niet teveel in hardware, of in veelzijdige hardware waarmee ik niet aan een bepaald gesloten systeem vasthang (B.v. apple tv met itunes: ik draai Linux)
    Fuji X-Pro2 / Fuji X-H1 / XF 18-135 / Samyang 12 / XF 16 / XF 23 / XF 27 / XF 35 / XF 56/ XF 90 / XF 50-140

Re: MP3tjes afspelen op versterker...

http://www.apple.com/nl/appletv/ Ok, je hebt gelijk is wel niet echt open, maar is wel het simpelste, om echt te doen wat jij wil. En op i-tunes draai je toch gewoon je eigen mp3's ?
    To make your dreams come true, wake up

Comment

Re: MP3tjes afspelen op versterker...

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
      http://www.apple.com/nl/appletv/ Ok, je hebt gelijk is wel niet echt open, maar is wel het simpelste, om echt te doen wat jij wil. En op i-tunes draai je toch gewoon je eigen mp3's ?
      Het is idd een mooi toestel en doet wat ik wil maar itunes draait niet op linux. bovendien is het idd verre van open, dus ook niet zo futureproof vrees ik. En ik gruwel er ook wel wat van om me met Itunes in te locken.
      Fuji X-Pro2 / Fuji X-H1 / XF 18-135 / Samyang 12 / XF 16 / XF 23 / XF 27 / XF 35 / XF 56/ XF 90 / XF 50-140

Comment

Working...
      X