Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iBOOD - Conceptronic 300 GB USB 2.0 Hard Drive @ 69,95 EUR (enkel op 21/8/2007 !!)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• iBOOD - Conceptronic 300 GB USB 2.0 Hard Drive @ 69,95 EUR (enkel op 21/8/2007 !!)

Conceptronic 300 GB USB 2.0 HD

Aanbieding slechts geldig vandaag zolang de voorraad strekt

Re: iBOOD - Conceptronic 300 GB USB 2.0 Hard Drive @ 69,95 EUR (enkel op 21/8/2007 !!

Zou wel eentje kunnen gebruiken en 70euro is eigenlijk geen geld.
    Is IBOOD te vertrouwen. Ik ken dat nl. niet
    Mvg Tim

Comment

Re: iBOOD - Conceptronic 300 GB USB 2.0 Hard Drive @ 69,95 EUR (enkel op 21/8/2007 !!

er staat reeds "uitverkocht"
      Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

Comment

Geen nood: voor amper 5 Euro meer vind je ook externe harde schijven in bepaalde webshops... Verzendingskosten zijn misschien wel iets hoger.

Als het mag: Een concreet voorbeeld vind je hier en momenteel voor elke aankoop tot dinsdag (=vandaag) middernacht nog 5 Euro korting met de promo-code "MAUT5" (ik denk wel dat ik die hier mag posten, want hij staat gewoon in hun nieuwsbrief... Gebruik is beperkt tot 1 code per bestelling)

Of op tweakers eens naar de prijsvergelijking kijken...
        Last edited by Fieldmarshall; 21 augustus 2007, 11:52.
        ---
        Pogingen om iets op de gevoelige plaat/sensor vast te leggen:
        http://picasaweb.google.com/arnout.swinnen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fieldmarshall Bekijk bericht
          Geen nood: voor amper 5 Euro meer vind je ook externe harde schijven in bepaalde webshops... Verzendingskosten zijn misschien wel iets hoger.

Als het mag: Een concreet voorbeeld vind je hier en momenteel voor elke aankoop tot dinsdag (=vandaag) middernacht nog 5 Euro korting met de promo-code "MAUT5" (ik denk wel dat ik die hier mag posten, want hij staat gewoon in hun nieuwsbrief... Gebruik is beperkt tot 1 code per bestelling)

Of op tweakers eens naar de prijsvergelijking kijken...
          Dat is inderdaad ook een koopje.
          Zag vannacht dat aanbod op ibood en dacht dat het een goed aanbod was, ze zijn blijkbaar niet de enigen

Sommige acties zijn wel snel uitverkocht, je kan best kort na middernacht even kijken wat ze te bieden hebben.

Comment

geen cheapo hdd's meer voor mij... :s
            foto als spiegel of als venster?

Comment

Uiterst dure iBood btw...

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
              [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
              Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Working...
              X