Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke muziek voor 8-jarig meisje?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Welke muziek voor 8-jarig meisje?

Een dochtertje van m'n broer wordt binnenkort 8 jaar.
    We hebben voor haar een draagbare cd-speler gekocht (discman).

Welke cd('s) zouden we daar nog bij kunnen kopen?
    Zijn 8-jarige meisjes altijd (nog) fan van K3 of wat is tegenwoordig hip?
    Fuji FinePix S100fs

Re: Welke muziek voor 8-jarig meisje?

mss eens aan je broer vragen?
    foto als spiegel of als venster?

Comment

Terug naar de winkel gaan en omruilen tegen een I-pod, dan kan ze er zelf haar mp3 bestanden opzetten.
      Geloof mij, discmans en cd´s zijn pasé

edit: haar tevens een abonnement cadeau geven voor i-tunes.
      Last edited by Geert_B; 19 augustus 2007, 18:45.
      BD0723BE

Comment

Ja, ik vroeg mij al af of dat nog bestond?
        Nen discman, wauw dat is nostalgie.
        Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Ene discman met mp3-functie!
          Dus 700 MB mp3'tjes per cd, dat kan toch al tellen hé?

- edit -
          Ik zou er nog graag een CD bijdoen,
          dus iemand die tips heeft welke muziek nu in is...
          (graag on-topic bljven)
          Fuji FinePix S100fs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RuZ Bekijk bericht
            Ene discman met mp3-functie!
            Dus 700 MB mp3'tjes per cd, dat kan toch al tellen hé?

Blijft toch een groot speelgoed, terwijl vriendjes en vriendinnetjes daar met die ipod nano's rondlopen
            To make your dreams come true, wake up

Comment

Is er iemand die me wél wil helpen met muziektips?
              Fuji FinePix S100fs

Comment

Is ze romantisch en dromerig van aard? Mozart dan(vond ik prachtig, ook al op die leeftijd), of Ozark Henry of zo. Is ze actief, heeft ze interesse in wat er gebeurt....wat fijne rap, of Elvis, of the Rolling Stones....toch niet van die flauwzoete muziekskes. Een 8 jarige kan meer aan dan je denkt.

Comment

Ik zou HEEL ver weg blijven van K3 en andere studio100 brol.

Maar los daarvan kan ik moeilijk iets aanraden eigenlijk. Ik weet niet dat dat kind haar smaak is he...

Je kan altijd nostalgisch doen en wat kinderen voor kinderen opgraven?
                  En ik denk dat de kids van vandaag ook wel meer 'volwassen' popmuziek lusten.
                  Ik heb het gewoon niet echt voor studio100 dus ik zeg maar wat
                  Website: Twostroke

Comment

Das echt een moeilijke vraag...

't Is misschien onnozel, maar ik ben zelf ook zeer begaan met wat ik mijn kids te luisteren geef,
                    maar 'k ga ze daarvoor bvb niet gaan verbieden om naar K3 of MeegaaaaMindy te luisteren ('k probeer het gewoon wat te vermijden)...

Kinderen zijn imho heel makkelijk te sturen qua muziekrichtingen...
                    Mijn zoontje van 4j bvb is momenteel gék van "Faithless", gewoon omdat ik één van die nummers ooit eens
                    loeihard in de auto gespeeld heb...(vooral de opbouw + climax vindt hij fantastisch )

Langs de andere kant is ons dochtertje van 14 maand volledig te hypnotiseren door
                    de muziek-DVD "minimum-maximum" van Kraftwerk...
                    (Ze blijkt de combinatie van visuals & muziek interessant te vinden, want eenmaal ik het geluid
                    uitschakel (dus enkel beeld) interesseert het haar niet meer en kruipt ze weg van de TV )

Zoals amkrisis het al zei denk ik ook dat gewone popmuziek zal voldoen voor een 8-jarig meisje...

Ikzelf zou er gewoon qua genres voldoende variatie in steken en haar niet in 1 richting duwen...

Comment

En ik heb hier nog zo ne discman die in mijn kast die stof ligt te verzamelen...

Kan je via tvprogramma's niet een beetje peilen wat zoal in is bij de kinderen?
                      Welke muziek heeft ze al wel?

Succes!
                      Loes

Comment

Hahahahha geniaal, een kind dat naar Kraftwerk luistert, ik hoop dat mijn kinderen dat later ook zullen doen

Oorspronkelijk geplaatst door scalll Bekijk bericht
                        Das echt een moeilijke vraag...

't Is misschien onnozel, maar ik ben zelf ook zeer begaan met wat ik mijn kids te luisteren geef,
                        maar 'k ga ze daarvoor bvb niet gaan verbieden om naar K3 of MeegaaaaMindy te luisteren ('k probeer het gewoon wat te vermijden)...

Kinderen zijn imho heel makkelijk te sturen qua muziekrichtingen...
                        Mijn zoontje van 4j bvb is momenteel gék van "Faithless", gewoon omdat ik één van die nummers ooit eens
                        loeihard in de auto gespeeld heb...(vooral de opbouw + climax vindt hij fantastisch )

Langs de andere kant is ons dochtertje van 14 maand volledig te hypnotiseren door
                        de muziek-DVD "minimum-maximum" van Kraftwerk...
                        (Ze blijkt de combinatie van visuals & muziek interessant te vinden, want eenmaal ik het geluid
                        uitschakel (dus enkel beeld) interesseert het haar niet meer en kruipt ze weg van de TV )

Zoals amkrisis het al zei denk ik ook dat gewone popmuziek zal voldoen voor een 8-jarig meisje...

Ikzelf zou er gewoon qua genres voldoende variatie in steken en haar niet in 1 richting duwen...
                        HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
                        Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

Comment

@X Jan X: Zelf voor goede muziek zorgen en cd-kes veel opleggen, ter beschikking stellen van, helpt je kids al een stuk op weg, trust me

@Ruz: mss toch maar eens te rade gaan bij je broer?

mvg
                          Caroline
                          www.myspace.com/photocaroline

Comment

Toen mijn kinderen die leeftijd hadden, luisterden zij soms naar "kinderen voor kinderen"
                            Bestaat nog steeds.

BNNVARA staat voor een eerlijk gelijkwaardig Nederland. Wij zijn voor. Jij ook?
                            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                            George Orwell

Comment

Misschien vind je hier wat?
                              Radio Bem Bem
                              StijnDeGrauwe.be

Comment

Working...
                              X