Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wijsheidstanden

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wijsheidstanden

gut .. verdorie .. enkel de "bump" bekeken .. schande kome over mij!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk bericht
      Bij mij is dat daarna beginnen ontsteken. Ik moest daar dan kruidnagel insteken, ik mag er niet meer aan terug denken of ik val flauw
      Bovenste zijn getrokken en onderste uitgesneden. Bij die bovenste was de wortel zo lang dat ze haar op de operatie tafel moest zetten om meer kracht te kunnen zetten. Ze zei, alle mevrouw, werk eens een beetje mee
      Echt gebeurd

Maar dit helpt natuurlijk niet echt voor de TS zeker?
      Lol, nee, dit stelt mij ni echt gerust, mercie é

'k Ben wel van plan om voor volledige narcose te gaan, het hele gedoe bewust meemaken zie ik écht ni zitten, zeker niet na dit verhaal...

'k Ga ook op voorhand even alle tandsteen laten verwijderen bij de tandarts, dit maakt het risico op ontstekingen achteraf veel kleiner en ik vermoed dat ze achteraf ook wel antibiotica/ontstekingsremmers zullen geven. Vanaf morgen begin in alvast het roken af te bouwen, ni simpel met deze stress, maar dan zal ik na de operatie misschien de discipline hebben om een tijdje niet te roken; k vrees dat de kans op ontstekingen anders enorm groot zal zijn.
      betrouwbaarder dan Mac en crasht beter dan Windows

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
        Ik hoor wel regelmatig dat de meeste daar nadat ze getrokken zijn daar nog een week last van hebben maar ja als het moet dan ontkom je er niet aan en dat wil ook niet zeggen dat TS er pijnen van gaat hebben natuurlijk.
        Om op dit topic van drie jaar en half oud nog eens te reageren ... ja er zijn er die last hebben!
        Heb ze ooit ook alle vier tegelijk laten weghalen en ben wakker geworden met een hoofd dat bijna dubbel zo dik was ... een maand thuis gezeten ermee!
        En neen, geen ontsteking of zo maar enkel zwelling door het wringen, zaten blijkbaar goed vast.
        Tot meer dan drie maand toch de nodige last gehad.
        Spreek wel van 15 jaar terug.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Mijn bovenste zijn nu al een viertal jaar uitgegroeid.
          Volgens de tandarts was er genoeg plaats in mijn mond, dus zijn niet getrokken.

Normaal ben ik tegen pijnstillers, maar heb toen een uitzondering gemaakt
          De pijn trok naar boven, bij momenten wou ik mijn eigen ogen uitsteken van de pijn.

Comment

Ze zijn eruit en 'k heb het overleefd!
            Nog groggy en half verdoofd dus kan nog ni voorspellen hoe het morgen gaat aanvoelen, maar op dit moment gaat het beter dan dak verwacht had
            betrouwbaarder dan Mac en crasht beter dan Windows

Comment

Hopelijk de volgende dagen en weken ook zonder last!
              Overleven doe je dat zeker, ik denk niet dat ze dat anders veel zouden doen. :-)
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Working...
              X