Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe kom je aan je ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hoe kom je aan je ...

Nickname komt voort uit de cb zenders van jaren geleden.

Comment

Njaah dat begon allemaal op den sms-chat van kanaal2...ik wou mij registreren omdat zowat iedereen in de buurt er al op zat en had geen inspiratie, tot mijn oog op het tv-boekske viel. Aja, waarom niet hé...ik vind het 'n leuk programma, ik denk dat ik wel "aangenaam" ben...dus mijn nickname werd Charmed.
      Al vlug maakte iedereen daar Charmedje van, dus mijn nick maar aangepast. Naderhand ook op het web meestal de nick Charmedje gebruikt, maar op 'n gegeven moment (na de zoveelste crash en heropstart van 'n forum waar ik vaak op vertoefde) vond ik dat het tijd was om es 'n andere nick te nemen. Aangezien Pru(e)dence 'Prue' Halliwell (gespeeld door Shannen Doherty) het personage was dat mij 't meeste aansprak in de serie werd het dus de nick die ik nu nog steeds gebruik hé.
      ~Lieve groetjes, Saskia~
      Ik gebruik Sony DSC-H2 en héél soms Nikon Coolpix 4600
      Neem ook es 'n kijkje op S&S Photo (last update/new collection: 24-03-10)

Comment

hey juppekes

Mijn naam komt van het grootste vrachtvliegtuig ter wereld klik

Het is ook het russisch voor droom.

Ik hoop ook eens het vliegtuig op de gevoelige plaat te zetten.
        Bootjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
          op mijn identiteitskaart gevonden
          Mijn imposant voorkomen noch mijn paspoort konden enige tijd geleden een ambtenaar overtuigen. Ik moest een "Bewijs van leven"(*) kunnen voorleggen om een paar spaarcenten te kunnen innen.

De naam die bovenaan op dat formulier stond vond ik in mijn paperassen ook nog terug op een (blanco) strafregister en op een "Bewijs van goed gedrag en zever".

Ik heb dus het schriftelijk bewijs dat hij leeft en 't is bovendien een brave jongen.
          Daarom gebruik ik zijn naam.

*: Je kan het niet gek genoeg bedenken in dit apenland!
          Vriendelijke groet,

Jos

Comment

toen der tijd nogal verzot op men kleine blauwe geschelpte.

parkiet+parakeet = nick
            foto als spiegel of als venster?

Comment

Mijn naam is Marijn De Reuse en ik meet ongeveer 1m92 dus verder moet je niet zoeken hé.
              Mvg,
              Marijn

My Flickr

Comment

Deze gebruik ik als mijn gebruikelijke nick al bezet is op een forum. Gewoon het merk van Geuze waar ik toen net een glas van gekocht had voor de verzameling.

Comment

Iedereen zegt altijd dat ik een engelke met een grote B voor ben, dus moest niet ver zoeken voor mijn nick
                  http://Tacha.Fotopic.net
                  Canon eos 400D, 2 kitlensjes, Canon EFS 60mm f/2.8 Macro USM, Canon 1.8/50 EF II & Canon Speedlite 430EX

Comment

Mijn naam is jean-pierre en mijn bijnaam pirre,vandaar...

Comment

Ik rijd met een Yamaha FJR en toen ik de eerste keer deze nick gebruikte was ik 38 , al efkes geleden dus...
                      Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Mijn nick is samengesteld uit de 2 eerste letters van mijn voornaam en de 3 eerste van mijn achternaam. Tim Corbeel
                        Mvg Tim

Comment

THESIS is een soort geest in de Griekse mythologie.

Comment

Als je René heet, zeggen ze al eens "ha, de nete !".

Als toemaatje ook een lichte verwijzing naar mijn geboortestad, Lier.
                            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

tja, hans swolfs... meer moet ik niet zeggen denk ik

vond mijn ouder gamer's nick wat voorbijgestreefd (backbraker of breaker)
                              With Canon, I can (or at least try)
                              Photastic.be ~ Passion for the picture
                              Nieuwe site

Comment

Toen ik nog een pak jonger was had ik de film met de gelijknamige titel gezien. Een paar jaar later had ik een nick nodig voor ICQ. Die titel en de betekenis is me altijd bijgebleven, vandaar Koyaanisqatsi.

Het is een woord van de Hopi-indianen en het betekent "Life out of balance".

Op IRC is de nick Eagle-One, vanwege de toenmalige beperking van 9 tekens. Had ik ooit eens gehoord in een spelletje met vliegtuigjes, ik was Eagle-1 en mijn wingman Eagle-2
                                Last edited by Koyaanisqatsi; 16 augustus 2007, 12:08.
                                Canon EOS 40D + Canon 17-55mm f/2.8 IS + Canon 70-200 f/2.8L IS + Sigma 50-500mm f/4-6.3 + Sigma 150mm Macro f/2.8 + Canon SpeedLite 580EX

Comment

Working...
                                X