Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Njaah dat begon allemaal op den sms-chat van kanaal2...ik wou mij registreren omdat zowat iedereen in de buurt er al op zat en had geen inspiratie, tot mijn oog op het tv-boekske viel. Aja, waarom niet hé...ik vind het 'n leuk programma, ik denk dat ik wel "aangenaam" ben...dus mijn nickname werd Charmed.
Al vlug maakte iedereen daar Charmedje van, dus mijn nick maar aangepast. Naderhand ook op het web meestal de nick Charmedje gebruikt, maar op 'n gegeven moment (na de zoveelste crash en heropstart van 'n forum waar ik vaak op vertoefde) vond ik dat het tijd was om es 'n andere nick te nemen. Aangezien Pru(e)dence 'Prue' Halliwell (gespeeld door Shannen Doherty) het personage was dat mij 't meeste aansprak in de serie werd het dus de nick die ik nu nog steeds gebruik hé.
~Lieve groetjes, Saskia~ Ik gebruik Sony DSC-H2 en héél soms Nikon Coolpix 4600 Neem ook es 'n kijkje op S&S Photo (last update/new collection: 24-03-10)
Mijn imposant voorkomen noch mijn paspoort konden enige tijd geleden een ambtenaar overtuigen. Ik moest een "Bewijs van leven"(*) kunnen voorleggen om een paar spaarcenten te kunnen innen.
De naam die bovenaan op dat formulier stond vond ik in mijn paperassen ook nog terug op een (blanco) strafregister en op een "Bewijs van goed gedrag en zever".
Ik heb dus het schriftelijk bewijs dat hij leeft en 't is bovendien een brave jongen.
Daarom gebruik ik zijn naam.
*: Je kan het niet gek genoeg bedenken in dit apenland!
Deze gebruik ik als mijn gebruikelijke nick al bezet is op een forum. Gewoon het merk van Geuze waar ik toen net een glas van gekocht had voor de verzameling.
Toen ik nog een pak jonger was had ik de film met de gelijknamige titel gezien. Een paar jaar later had ik een nick nodig voor ICQ. Die titel en de betekenis is me altijd bijgebleven, vandaar Koyaanisqatsi.
Het is een woord van de Hopi-indianen en het betekent "Life out of balance".
Op IRC is de nick Eagle-One, vanwege de toenmalige beperking van 9 tekens. Had ik ooit eens gehoord in een spelletje met vliegtuigjes, ik was Eagle-1 en mijn wingman Eagle-2
Last edited by Koyaanisqatsi; 16 augustus 2007, 12:08.
Canon EOS 40D + Canon 17-55mm f/2.8 IS + Canon 70-200 f/2.8L IS + Sigma 50-500mm f/4-6.3 + Sigma 150mm Macro f/2.8 + Canon SpeedLite 580EX
Comment