Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe kom je aan je ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Hoe kom je aan je ...

    Ik heb de initialen (Jef Janssens) genomen en met een engelse tongval wordt dat dan JayJay. Ben van Turnhout, vandaar de achterste '_T'

    Op andere fora gebruik ik meestal JayJay67, '67 uiteraard van mijn geboortejaar
    My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

    Comment


    • #32
      Re: Hoe kom je aan je ...

      IK was mijn oude nick, Cakeman (ik eet graag cake ) beu en heb dan maar mijn echte naam genomen.

      Comment


      • #33
        Re: Hoe kom je aan je ...

        Als militair in Duitsland hadden we op geregelde tijdstippen oefeningen. Tijdens deze oefeningen diende ik gebruik te maken van radio verbindingen om contacten te leggen met het comdo.

        Mijn roepnaam was Spooky 5. De vijf heb ik laten wegvallen en reeds jaren gebruik ik thans Spooky als mijn nick op het internet. Zelfs mijn hond kreeg mijn nicknaam mee als herinnering aan de mooie tijden van weleer.
        Spookys Fotoweb
        BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

        Comment


        • #34
          Re: Hoe kom je aan je ...

          De mijne stamt uit mijn motortijd. Ik reed met een dragstar en engine is motor, vandaar starengine

          mvg

          Comment


          • #35
            Re: Hoe kom je aan je ...

            Awel, die van mij weet ik eigenlijk niet meer .
            Ooit (lang lang geleden) is hij pots verschenen en altijd blijven hangen.
            Mss eens tijd voor iets anders.

            Boony
            I would, if I could ...

            Comment


            • #36
              Re: Hoe kom je aan je ...

              Bij mij is het ook zeer simpel
              James was al bezet (op elk forum trouwens ) dus heb ik mijn geboortejaar ('k weet het, zie er veel jonger uit ) maar aan toegevoegd.

              Comment


              • #37
                Re: Hoe kom je aan je ...

                Ik ben geboren in Tiegem in het zuiden van West-Vlaanderen in 1942, net als Arnoldus van Tieghem maar dan in 1040...
                St. Arnoldus is de patroonheilige van de brouwers en gewezen bisschop van Soissons (Frankrijk). Meer moet dat niet zijn ...

                Arnoldus
                Yashica Minister D (1971) - Yashica 107 Multi Program (1989) - Nytech ND-5040 (2004) - Nikon D50 + Kitlens AF-S 18-55 mm - Nikkor 50 mm f/1.8D AF (2006) - Nikkor 55-200 mm AF-S DX VR (2007) - Nikkor 16-85 mm AF-S DX VR (2008) - Nikon D90 (2009).

                Comment


                • #38
                  Re: Hoe kom je aan je ...

                  Mijn nickname dateert vanuit de tijd van de Griekse-Latijnse op internaat.

                  Deze man zou graag eten en drinken en ze vonden dat ik hiermee enige gelijkenis vertoonde, vooral met eten.

                  Verder tijdens mijn dienstdoende carrière is er de andere gelijkenis bijgekomen, van daaruit noemde ze mij "Bachus"

                  Omdat deze nick alom gekend is en door velen gebruikt heb ik er een geboortedatum aantoegevoegd.

                  Dus werd het "Bachus1909"
                  Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
                  Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

                  BD0460BE

                  Comment


                  • #39
                    Re: Hoe kom je aan je ...

                    Oorspronkelijk geplaatst door Bachus1909 Bekijk bericht
                    Mijn nickname dateert vanuit de tijd van de Griekse-Latijnse op internaat.

                    Deze man zou graag eten en drinken en ze vonden dat ik hiermee enige gelijkenis vertoonde, vooral met eten.

                    Verder tijdens mijn dienstdoende carrière is er de andere gelijkenis bijgekomen, van daaruit noemde ze mij "Bachus"

                    Omdat deze nick alom gekend is en door velen gebruikt heb ik er een geboortedatum aantoegevoegd.

                    Dus werd het "Bachus1909"
                    Dan ben je met 98 jaar waarschijnlijk een van de oudste leden van dit forum

                    Ik speelde indertijd nogal graag "Return To Castle Wolfenstein" (RTCW) en ik wilde zeker zijn dat ik de hoogste rang had. Ik heb dan maar de Engelse en Duitse naam samengetrokken tot "Herr Fieldmarshall", op fora afgekort tot "Fieldmarshall"
                    ---
                    Pogingen om iets op de gevoelige plaat/sensor vast te leggen:
                    http://picasaweb.google.com/arnout.swinnen

                    Comment


                    • #40
                      Re: Hoe kom je aan je ...

                      Oorspronkelijk geplaatst door Fieldmarshall Bekijk bericht
                      Dan ben je met 98 jaar waarschijnlijk een van de oudste leden van dit forum
                      "Een" geboortedatum. Ik denk niet dat het zijn geboortedatum is. Bachus1909 is 57.
                      Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

                      Comment


                      • #41
                        Re: Hoe kom je aan je ...

                        Oorspronkelijk geplaatst door vicberger Bekijk bericht
                        "Een" geboortedatum. Ik denk niet dat het zijn geboortedatum is. Bachus1909 is 57.
                        'k dacht wel dat het niet de zijne was, maar ja 'k kon het mij ni laten
                        ---
                        Pogingen om iets op de gevoelige plaat/sensor vast te leggen:
                        http://picasaweb.google.com/arnout.swinnen

                        Comment


                        • #42
                          Re: Hoe kom je aan je ...

                          Oorspronkelijk geplaatst door vicberger Bekijk bericht
                          "Een" geboortedatum. Ik denk niet dat het zijn geboortedatum is. Bachus1909 is 57.
                          en

                          Oorspronkelijk geplaatst door Fieldmarshall Bekijk bericht
                          'k dacht wel dat het niet de zijne was, maar ja 'k kon het mij ni laten

                          Zou het kunnen dat "1909" nog ietsjes anders is ????

                          19 = de dag
                          09 = de maand !!!!

                          Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
                          Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

                          BD0460BE

                          Comment


                          • #43
                            Re: Hoe kom je aan je ...

                            Het was de bedoeling dat ik niet op zou vallen, dus 123
                            (aardig gelukt)

                            Comment


                            • #44
                              Re: Hoe kom je aan je ...

                              Oorspronkelijk geplaatst door 123 Bekijk bericht
                              Het was de bedoeling dat ik niet op zou vallen, dus 123
                              (aardig gelukt)
                              oh gelukkig dus niet van die fotosite(123), waar ik dagelijks mail van krijg.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment


                              • #45
                                Re: Hoe kom je aan je ...

                                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                                oh gelukkig dus niet van die fotosite(123), waar ik dagelijks mail van krijg.
                                grt,bouk.
                                Bouk, je bent scherpzinnig.



                                Groetjes
                                Skitch
                                " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                                Comment

                                Working...
                                X