Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

verdwenen? of vermist?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: verdwenen? of vermist?

INDERDAAD, SKitch zo zie ik het ook.
    Wanneer en waar ? Niet midden september dan ga ik met mijn grootste liefhebberij (mijn gezin) op een speciale h*reis naar Italië voor 2 weken.
    Volgende week ben ik er ook niet, maar dan no problem.
    Liefst ten laatste een paar weken voor een AGV want dan kunnen misschien een paar items opgenomen en dieper uitgewerkt.
    En niet iedereen moet komen babbelen, luisteren mag ook wel.
    Wel een goede moderator die eventueel discussies blokeert. Immers laat de wetenden spreken zodat onwetenden zouden horen en vernemen en leren. Euh, ik weet het, dat is schools. Ik leerde van de meester en niet omgekeerd, alhoewel , ben ooit buiten gevlogen omdat ik de lichtsnelheidstheorie aanvocht met wiskundebewijzen over de golfbeweging , maar uiteindelijk heb ik daardoor ook iets geleerd

Waar ? 't ja, waar !

WIe, in een open gesprek is het gesprek open. Voor iedereen, ongeacht zijn stand, rang, mening, kleur ... Wel een menselijke openheid. Voor mijn part zelfs "tijdelijk" gebande en vandaar dat ik het niet direkt BD zou noemen, maar eerder "het (uit)praatcafé of de (uit)praathoek".
    Last edited by Wim.Vanmaele; 31 juli 2007, 06:39.
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

Comment

't Is nu niet voor 't een of 't ander maar...

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
      Eigenlijk zouden we inderdaad voor al de geïnteresseerden samen eens een open gesprek kunnen hebben. Een BD-DD zeg maar. BD-Discussie Dag.
      Maar dan wel helemaal open hé. Hélemaal open!!! Voor iedereen die zich aangesproken voelt. Niet om te bekvechten. Wel om uit te klaren. Al mag het er hevig aan toe gaan.....
      ...en dan...

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
      'k Doe mee als het BD-minded is.
      Ik kan je zeggen; de mensen die zo een open debat best zouden willen (en ik ken intussen véél die eens graag hun gedacht willen zeggen), die waren vroeger BD-minded ...maar nu al een héél stukje minder zenne.

Comment

Cois bedankt heb meerdere bekenden tegen gekomen.

opa
        Ik kan niet fotograferen daarom moet ik Photoshop leren.
        Member of Han Fan Clan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzaddict Bekijk bericht
          Misschien verwijderen jullie wel die "banned" accounts ?? Ik heb juist eens in de ledenlijst gekeken, en banned lid "vanslycken" en "seppuku" staan er niet meer in. Als je alle banned leden verwijderen, om jullie blazoen op te poetsen, gaan we ze natuurlijk niet terugvinden.

Zware taal Daniel. Leidt ik hieruit af dat je wat geprikkeld bent?

Groetjes,
          Pol.
          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

@ TooT
            Wat heeft het voor een zin om te discussieren als het niet BD minded is?
            Je kan wel tijdens een discussiedag BD lopen afkraken (en dat mag best), maar daar schiet je ook niets mee op. Het gaat, voor zover ik begrijp, om te praten over een aantal dingen en ervoor te zorgen dat het in de toekomst anders kan. En om meer begrip voor elkaars standpunten te krijgen.
            Kritiek geven is makkelijk, maar om te zorgen dat je er gezamelijk beter uitkomt, dat is veel nuttiger lijkt mij. Alleen dan heeft zo'n dag ook echt zin. Dus ja, BD minded zal het dan wel moeten zijn, want zowel BD als de forumleden zullen er uiteindelijk beter van moeten worden.

Oorspronkelijk geplaatst door TooT Bekijk bericht

Ik kan je zeggen; de mensen die zo een open debat best zouden willen (en ik ken intussen véél die eens graag hun gedacht willen zeggen), die waren vroeger BD-minded ...maar nu al een héél stukje minder zenne.
            Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
            --------

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Caro©bkwg Bekijk bericht
              als ze er nog staan

Zijn Seppuku en Vanslycken tijdelijk of voorgoed gebanned?

mvg
              Caroline
              Dju, 'k heb precies een verhitte discussie gemist tijdens mijn verlof
              ---
              Pogingen om iets op de gevoelige plaat/sensor vast te leggen:
              http://picasaweb.google.com/arnout.swinnen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fieldmarshall Bekijk bericht
                Dju, 'k heb precies een verhitte discussie gemist tijdens mijn verlof
                Wie gaat er nu nog op verlof, allee zeg nu zelf
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                  INDERDAAD, SKitch zo zie ik het ook.
                  Wanneer en waar ? Niet midden september dan ga ik met mijn grootste liefhebberij (mijn gezin) op een speciale h*reis naar Italië voor 2 weken.
                  Volgende week ben ik er ook niet, maar dan no problem.
                  Liefst ten laatste een paar weken voor een AGV want dan kunnen misschien een paar items opgenomen en dieper uitgewerkt.
                  En niet iedereen moet komen babbelen, luisteren mag ook wel.
                  Wel een goede moderator die eventueel discussies blokeert. Immers laat de wetenden spreken zodat onwetenden zouden horen en vernemen en leren. Euh, ik weet het, dat is schools. Ik leerde van de meester en niet omgekeerd, alhoewel , ben ooit buiten gevlogen omdat ik de lichtsnelheidstheorie aanvocht met wiskundebewijzen over de golfbeweging , maar uiteindelijk heb ik daardoor ook iets geleerd

Waar ? 't ja, waar !

WIe, in een open gesprek is het gesprek open. Voor iedereen, ongeacht zijn stand, rang, mening, kleur ... Wel een menselijke openheid. Voor mijn part zelfs "tijdelijk" gebande en vandaar dat ik het niet direkt BD zou noemen, maar eerder "het (uit)praatcafé of de (uit)praathoek".
                  Waar? Ergens in het midden van het land. Zodat er niemand van te ver moet komen. Restaurant? Praatcafé? We zullen daar nog moeten over nadenken om niet in de kosten te vallen.....
                  Wanneer ? Mijn (werk)verlof eindigt met week 34. En dan ben jij weg. Ergens na je vakantie ?

Moderator ? 'k Heb iemand al in gedachten. Maar die moet wel akkoord gaan....

Groetjes
                  Skitch
                  " Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
                    Eén forumlid heeft zélf gevraagd om gebanned te worden...
                    Dit ex-forumlid is ********** en hij heeft er tot heden nog geen spijt van....
                    Het is goed voor zijn gezondheid, zeker als je weet dat hij niet tegen onrecht en muiletrekkerij kan...
                    vriendelijke groeten van de gelukkige echtgenote : Dolly "het arme schaap "dat ook ooit werd gebanned.....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dolly Bekijk bericht
                      Dit ex-forumlid is ********** en hij heeft er tot heden nog geen spijt van....
                      Het is goed voor zijn gezondheid, zeker als je weet dat hij niet tegen onrecht en muiletrekkerij kan...
                      vriendelijke groeten van de gelukkige echtgenote : Dolly "het arme schaap "dat ook ooit werd gebanned.....
                      .
                      Maar de gebanden (gevraagd of niet) kunnen het blijkbaar niet laten om hun mening via één of andere weg tot dit forum te laten doordringen...ook al zijn ze blij dat ze weg zijn
                      Mvg Tim

Comment

Met alle respect, maar er zijn er die van toet nog blazen weten maar het niet kunnen nalaten om een aantal mensen uit die groep met de vinger te recht te wijzen

edit: en dat terwijl hier aan een constructieve discussie wordt gewerkt...
                        Last edited by yowan-kenobi; 1 augustus 2007, 15:28.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi Bekijk bericht
                          Met alle respect, maar er zijn er die van toet nog blazen weten maar het niet kunnen nalaten om een aantal mensen uit die groep met de vinger te recht te wijzen

edit: en dat terwijl hier aan een constructieve discussie wordt gewerkt...
                          Het is niet mijn bedoeling iemand terecht te wijzen, want over de meeste van die mensen weet ik inderdaad toet nog blazen.
                          Ik krijg het gewoon soms op mijn heupen, van het 'persoon x die geband is, is er blij mee'-gedoe. Als je er blij mee bent blijf dan weg.
                          Dan zijn er andere die het sportiever oppakken.

Voor de rest mijn excuses en ga vooral door met de constructieve discussie waar ik volledig achtersta

Groet Tim (nog niet zo lang forummember in tijd, maar wel in aanwezigheid )
                          Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                            Het is niet mijn bedoeling iemand terecht te wijzen, want over de meeste van die mensen weet ik inderdaad toet nog blazen.
                            Ik krijg het gewoon soms op mijn heupen, van het 'persoon x die geband is, is er blij mee'-gedoe. Als je er blij mee bent blijf dan weg.
                            Dan zijn er andere die het sportiever oppakken.

Voor de rest mijn excuses en ga vooral door met de constructieve discussie waar ik volledig achtersta

Groet Tim (nog niet zo lang forummember in tijd, maar wel in aanwezigheid )
                            Tim,

Er is maar één methode als je leiding wilt geven: streng maar rechtvaardig.
                            Mensen die over "grijze zones" praten zijn nooit zeker van hun zaak
                            Dus een eerste vereiste is...zekerheid inbouwen in het beleid.
                            Emoties kan ik begrijpen, meningen die botsen begrijp ik ook maar die
                            hebben er in weze niks te mee te maken als de feiten bewezen zijn...

Feiten ressorteert onder bewezen zaken die gekend zijn door iedereen.
                            Vermits me niet alles bekend is kan ik niet oordelen.
                            Ik ga me niet verstoppen, nergens niet en voor niemand.
                            Als ik alles wist dan kon ik oordelen en zouden de zaken in de kortste
                            keren opgelost zijn.
                            Voor mij toch.....
                            Voordeel: "Peace of mind".
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Working...
                            X