Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

verdwenen? of vermist?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• verdwenen? of vermist?

ik zie de laatste tijd weinig posts van sommige personen die een tweetal jaartjes geleden erg actief waren op dit forum!
    één ervan is NINA,met haar goede tutorials!
    er zijn er natuurlijk nog anderen maar deze springt er voor mij toch uit!
    zijn er onder jullie nog die bepaalde personen missen?
    of ben ik het alleen die mij afvraagt hoe het met deze mensen is,of zij mss andere intresses hebben nu,of,of,of,.....?
    grts; M

Re: verdwenen? of vermist?

'k zie er hier bij redelijk wat, banned staan. Kan dat er iets mee te maken hebben
    To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
      'k zie er hier bij redelijk wat, banned staan. Kan dat er iets mee te maken hebben
      Mogelijk, maar twijfelachtig, van die "banned" die je zie staan zijn er 90% spammers, ( dikwijls amerikaanse ) 8% dubbele accounts en 2% echt gebanned . . . juist eens even nagekeken . . .
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

soms helpt't hun laatste posts te lezen
        foto als spiegel of als venster?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
          Mogelijk, maar twijfelachtig, van die "banned" die je zie staan zijn er 90% spammers, ( dikwijls amerikaanse ) 8% dubbele accounts en 2% echt gebanned . . . juist eens even nagekeken . . .
          Misschien verwijderen jullie wel die "banned" accounts ?? Ik heb juist eens in de ledenlijst gekeken, en banned lid "vanslycken" en "seppuku" staan er niet meer in. Als je alle banned leden verwijderen, om jullie blazoen op te poetsen, gaan we ze natuurlijk niet terugvinden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door meuwi Bekijk bericht
            ik zie de laatste tijd weinig posts van sommige personen die een tweetal jaartjes geleden erg actief waren op dit forum!
            één ervan is NINA,met haar goede tutorials!
            er zijn er natuurlijk nog anderen maar deze springt er voor mij toch uit!
            zijn er onder jullie nog die bepaalde personen missen?
            of ben ik het alleen die mij afvraagt hoe het met deze mensen is,of zij mss andere intresses hebben nu,of,of,of,.....?
            Personen die vermist lijken kan je vinden mits gericht zoeken.

Van Nina denk ik dat ze nog goed bezig is
            Vooral in de grafische richting en ook à la PSP.

En neen, ik mis eigenlijk niemand omdat ik weet waar ze zitten
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Nina was er toch de 23ste juni nog??
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzaddict Bekijk bericht
                Misschien verwijderen jullie wel die "banned" accounts ?? Ik heb juist eens in de ledenlijst gekeken, en banned lid "vanslycken" en "seppuku" staan er niet meer in. Als je alle banned leden verwijderen, om jullie blazoen op te poetsen, gaan we ze natuurlijk niet terugvinden.
                Klopt, je vindt ze daar niet terug maar hun posts staan er nog wel degelijk, en daar ging het over, niet? Dit heeft dus niets te maken met blazoen op poetsen. Het topic bij het forum shooting days van VS staat er nog steeds met VS als topicstarter . . . de "banned" leden hun posts zijn dus niet verwijderd . . . een beter bewijs is er niet neem ik aan?
                Conclusies worden hier wel weeral erg snel getrokken moet ik zeggen . . .
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Al degenen die hier al verdwenen zijn of niet meer posten hebben al lang hun conclusies getrokken.

Comment

Ik heb juist eens in de ledenlijst gekeken, en banned lid "vanslycken" en "seppuku" staan er niet meer in.
                    Standaard instelling van vBulletin. Is ook zo op andere fora. Bijvoorbeeld bij Zita of JIM. Enz, in het geval van Zita verwijderen ze dan ook nog eens oudere postings.

Als je alle banned leden verwijderen, om jullie blazoen op te poetsen, gaan we ze natuurlijk niet terugvinden.
                    Op Belgiumdigital worden en werden er nooit users verwijderd, op één uitzondering na ergens 1 tot 2 keer per jaar. Waarbij users verwijderd worden welk, 0 postings hebben, en meer dan 3 maanden geen enkele activiteit getoond hebben (= ingelogd)

Peter
                    Admin Belgiumdigital

Comment

Nina is op reis ..efkes geduld

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door parakiet Bekijk bericht
                        soms helpt't hun laatste posts te lezen
                        als ze er nog staan

Zijn Seppuku en Vanslycken tijdelijk of voorgoed gebanned?

mvg
                        Caroline
                        www.myspace.com/photocaroline

Comment

Stefaan is gebanned tot in oktober . Ik dacht dat een eerste ban minder lang duurde, maar lang is een subjectief begrip en rekbaar.
                          Van Thomas weet ik het niet.
                          https://www.fotospotter.be
                          Je suis content d’être heureux

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                            Laten we het banned forumleden "probleem" zeker niet overdrijven aub. In het afgelopen jaar (28 juli 2006 tot 28 juli 2007) zijn er vijf (5) forumleden gebanned met een andere reden dan spammen en dubbel accounts.
                            Van die vijf leden is er dan eentje bij die foto's gepost heeft die hij niet zelf had gemaakt. Eén forumlid heeft zélf gevraagd om gebanned te worden... Er resten dus drie banned forumleden.
                            Bekijk dat even tegen het ledental van BD met 13.688 forumleden waarvan 5.800 actieve leden die regelmatig inloggen en posten.

Het spreekt voor zich dat de forumleiding liever geen énkel forumlid uitsluit maar soms is het de enige uitweg.
                            Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

@Willy,
                              Wiskunde is precies niet je sterkste vak...
                              https://www.fotospotter.be
                              Je suis content d’être heureux

Comment

Working...
                              X