Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Office outlook zeer traag

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Office outlook zeer traag

Kent er iemand een oplossing om een traag werkende outlook (office) vlugger
    te laten werken?

Als ik nu een mail wil typen, dan volgt de computer gewoon mijn toetsaanslag
    niet. Alle andere programma's werken wel goed.

Pc = PIV - 1 GB ram - wind xp prof - office 2003 - symantec is reeds
    verwijderd - bestanden outlook zijn gecomprimeerd - ccleaner laten lopen -
    geen virussen - gezocht via google over info (en verschillende verhalen gelezen ivm msn).

Iemand een oplossing?
    www.digitalclickx.com

Re: Office outlook zeer traag

Oorspronkelijk geplaatst door pieterjan Bekijk bericht
    Iemand een oplossing?
    Steek eens nieuwe batterijtjes in je toetsenbord!
    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Ook Spybot S&D geïnstalleerd?

Probeer anders eens het volgende : http://www.npotechsupport.org/2007/0...tml_email.html
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Bestanden gecomprimeerd, maar 'k heb ook al ondervonden, dat als je met over de 5000(0? dat weet ik nu niet meer) mails of meer zit dat outlook begint traag te gaan

Misschien eens wat 100'en mails opkuisen ?
        To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
          Bestanden gecomprimeerd, maar 'k heb ook al ondervonden, dat als je met over de 5000(0? dat weet ik nu niet meer) mails of meer zit dat outlook begint traag te gaan
          Dan kan hoogstens uw Outlook een beetje trager opstarten maar dan zit er nog geen vertraging in het typen zoals de TS aanhaalt.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Alles opgekuist - ook spybot, hitman, ... alles heeft al nen keer gelopen.
            Ook als eens in msconfig, services gekeken wat allemaal opgestart wordt.
            Blijft dus allemaal hetzelfde.

Wel raar is dat op bepaalde momenten van de dag het typen wel vlot loopt.
            Maar voor 99% van de dag lukt dat dus niet.
            Misschien heeft het iets te maken met anti-virusprogramma.
            www.digitalclickx.com

Comment

toch geen kaspersky ? Op die moment eens op crtl-alt-delete drukken, en eens zien welke van uw processen op die moment uw processor of uw geheugen volledig in beslag leggen.

'k heb het onder vista voorgehad, kaspersky dat op sommige momenten 99% van mijn geheugen in beslag nam , niet moeilijk, dat de rest dat niet werkt
              To make your dreams come true, wake up

Comment

Wij hadden op het werk precies hetzelfde probleem. Daar heb ik ook verschillende dingen geprobeerd. De oplossing was uiteindelijk Outlook eraf, thunderbird erop. Wat een verbetering, en niet alleen qua snelheid. Maarja, of dit voor jouw ook een oplossing is...hou het maar even bij een tip.

Comment

Het is net het installeren van Spybot dat voor zoiets kan zorgen.

Als je de funktie "Immunize" gebruikt hebt worden er honderden sites geblokkeerd. Als je dan een html mail wil opstellen, dan worden al die sites gecontrolleerd met traagheid als gevolg.

Dit is één van de mogelijkheden hé, er zijn natuurlijk nog andere oorzaken mogelijk.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Working...
                  X