Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Google afbeedingen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Google afbeedingen

Beste fotovrienden,
    Ik heb al meerdere malen via de zoekmachine "Google" "afbeeldingen" gezocht naar foto's welke zijn opgeslagen bij pbase.com, MAAR ik vind, dus via google, geen foto's terug aldaar opgeslagen, of ben ik verkeerd???
    Dank voor antwoord, groeten guy

Re: Google afbeedingen

Ik denk dat je verkeerd bent: http://images.google.be/images?hl=nl...=1&sa=N&tab=wi

(gezocht op moon en pbase in de afbeeldingen).

Maar waarom zoek je niet gewoon via pbase zelf? http://search.pbase.com/search
    Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

Comment

Dank voor antwoord, maar waarom eerst +Pbase intikken in de zoeker. Indien ik zoek naar mn foto's van sint truiden bij google afbeeldingen dus zonder de +pbase in te tikken vind ik ze niet terug. De bedoeling van de vraag is: zien derden, via google, mn foto's opgeslagen bij pbase (dus zij die pbase niet kennen en toch zoeken naar foto's van bv sint-truiden, enz.)
      groeten guy

Comment

Ik vrees dat google met alleen de zoekterm "sint-truiden" bijzonder veel andere afbeeldingen hoger rankt dan de foto's op pbase. Ik heb zo 'n donkerbruin vermoeden dat dit te maken heeft met de geografie en keywording. Zo zal een menu-icoontje op een Belgische pagina waar het woord Sint-Truiden op vermeld staat sneller getoond worden dan een foto van het stadspark in Sint-Truiden op een Amerikaanse pbase site.

Een goed alternatief hiervoor: zorg voor links op stadsgerelateerde sites naar jouw pbase account. De kans dat men op die manier sneller je foto's vindt is groter.

En post veel foto's op Belgium Digital. Deze worden ook vlotjes opgenomen door de zoekrobot van Google.
        Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

Comment

Topic verplaatst naar een meer passend forumonderdeel.
          Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
          --------

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vicberger Bekijk bericht
            Ik vrees dat google met alleen de zoekterm "sint-truiden" bijzonder veel andere afbeeldingen hoger rankt dan de foto's op pbase. Ik heb zo 'n donkerbruin vermoeden dat dit te maken heeft met de geografie en keywording. Zo zal een menu-icoontje op een Belgische pagina waar het woord Sint-Truiden op vermeld staat sneller getoond worden dan een foto van het stadspark in Sint-Truiden op een Amerikaanse pbase site.

Een goed alternatief hiervoor: zorg voor links op stadsgerelateerde sites naar jouw pbase account. De kans dat men op die manier sneller je foto's vindt is groter.

En post veel foto's op Belgium Digital. Deze worden ook vlotjes opgenomen door de zoekrobot van Google.
            Dank voor antwoord "vicberger" ik ben weer iets wijzer, groeten

Comment

Working...
            X