Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Weeral eens een mooie aanbieding

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Weeral eens een mooie aanbieding

Na het kijken of er iets te scoren valt op eBay kwam ik deze "steraanbieding" tegen

Een D2xs voor €460, nieuw in de doos.
    Kost +/- 4300 in EU

En nee, ik geloof er dan ook niks van, een verkoper die zoiets verkoopt en nog niks verkocht heeft.

Het blijft toch ongelooflijk

Re: Weeral eens een mooie aanbieding

Door met dergelijke lage prijzen op de proppen te komen valt hij door de mand.Maar wat als die oplichters eens reële 2e hands prijzen gaan hanteren.
    Ik kom regelmatig serieuze aanbiedingen tegen op ebay,maar hoe gaan we die er dan nog kunnen van onderscheiden?

Blijft toch uitkijken hoor,ik zou nooit iets kopen via ebay of elders zonder het product echt in mijn handen te hebben.
    Geef mij maar BD,heb hier zelf een en ander gekocht en verkocht,steeds goede ervaring.

mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Vergeet niet dat op ebay de prijs meestal steil omhoog gaat in de laatste uren en minuten...
      Ik heb al vaak meegemaakt dat een spotgoedkoop op 't einde van de biedperiode artikel plots zoveel duurder wordt, dat het soms de winkelprijs overstijgt.
      't kan misschien interessant zijn om het aangehaalde artikel te volgen om te zien wat de uiteindelijke verkoopsprijs zal zijn... 't zal veel meer zijn dan die €460...
      Grtz, Tigra-Boy
      ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

Comment

lid is actief sinds 18/07, dus nog nooit er iets opgezet, en nu ineen keer dit...

+ advertentie compleet Engels, geen letter NL...

Zegt genoeg, OPLICHTER, echt zonder twijfel! geloof me maar!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Moi-online Bekijk bericht
          lid is actief sinds 18/07, dus nog nooit er iets opgezet, en nu ineen keer dit...

+ advertentie compleet Engels, geen letter NL...

Zegt genoeg, OPLICHTER, echt zonder twijfel! geloof me maar!
          'k geef toe dat 't er verdacht uitziet, lid in België, objectlokatie in Griekenland...
          'k ben in m'n vorig berichtje enkel ingegaan op de (voorlopig) lage prijs...
          Grtz, Tigra-Boy
          ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

Comment

Dat ding is gestart aan 10 €...

Ik heb inderdaad ook argwaan omdat de verkoper zo vers is, maar ja, iedereen moet eens beginnen.

Ik ben ook pas begonnen, eerst eens iets gekocht en bliksemsnel betaald, en nu 3 objecten verkocht. Het eerste werd supersnel betaald, de tweede koper heeft na meer dan een week nog niets van zich laten horen....

Groeten,

Comment

Hij is Paypal aanvaard, de looptijd is nog twee dagen...
              Ik denk niet dat hier om pure oplichterij gaat.
              De herkomst van het toestel, da's dan weer een andere zaak.
              Ik denk dat tegen het aflopen van de aanbieding die gerust een heel pak hoger gaat staan.
              fotosite

Comment

we zullen afwachten of ie een negatieve beoordeling krijgt...

Comment

Aan de andere kant is het door de agwaan van de andere E-bayers dat men soms een prachtig koopje kan doen.
                  Als een 1ste-maal-verkoper een heel mooi object aanbied op E-bay dan wordt dit dikwijls voor de spreekwoordelijke appel en een ei verkocht. Gewoon omdat niemand er durft op te bieden en iedereen de kat uit de boom blijft kijken....tot de bieding uiteindelijk verloopt. Vorige week is er op die manier een Minolta 400 f/4.5 verkocht voor 1020 Euro. Normaal gezien halen deze lenzen prijzen rond de 2300 Euro!!!
                  Voor wie een (duur) gokje wil wagen zijn er dus wel koopjes te doen. Want ik ben er wel zeker van dat niet alle nieuwelingen op E-bay oplichters zijn .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door elsan Bekijk bericht
                    Hij is Paypal aanvaard, de looptijd is nog twee dagen...Ik denk niet dat hier om pure oplichterij gaat.
                    Ik denk dat tegen het aflopen van de aanbieding die gerust een heel pak hoger gaat staan.
                    Wat heb je er aan ? Je bent bv 1500€ kwijt en Paypal geeft je maximum 200€ terug.
                    Bezoek eens www.aboutpaypal.org of www.paypalsucks.com.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                      Wat heb je er aan ? Je bent bv 1500€ kwijt en Paypal geeft je maximum 200€ terug.
                      Bezoek eens www.aboutpaypal.org of www.paypalsucks.com.
                      Als hij door Paypal aanvaard is wil dit zeggen dat ze zijn bank en creditcard gegevens kennen.
                      De notoire oplichters geven die informatie.
                      Oké, 't is geen garantie op zich, maar toch een indicatie dat het misschien, ik zeg wel misschien, bona fide is.
                      fotosite

Comment

't Is wel een speciaal model hé. Met geluidsopname en video-opname

Heb ook nog eens in de Paypal reglementen gelezen.

Voor aankopen via Ebay kan je in geval van discussie 200€ terugkrijgen van Paypal.
                        Belangrijke voorwaarde is dat de verkoper minimum 50 beoordelingen moet hebben waarvan minimum 98% positief.(artikel 12.9)
                        Deze verkoper heeft zero beoordelingen .....en Paypal zal daarom niets voor je doen.

Comment

't Zal ik wel zijn, maar ...

mogen we nu toch verkopers zonder gegronde reden zwart maken?

Jo.
                          A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
                          Nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jwllms Bekijk bericht
                            't Zal ik wel zijn, maar ...

mogen we nu toch verkopers zonder gegronde reden zwart maken?

Jo.
                            jazeker, want :

-hij is te goedkoop
                            -hij sponsort BD niet

Comment

Ik denk niet dat hier om pure oplichterij gaat.

Euhm, ja, okee, hoe rijm je dat?

Ik begrijp je denk ik wel; de eBayer is daarom niet een oplichter, van de strekking: stuur maar geld, je krijgt niets terug. Maar als het gestolen goed is, blijft het een oplichter!

Het is zeker geen tweedehandsverkoper, noch een eerstehands, dus afblijven is de boodschap. Oplichting of gestolen, dat zijn de enige mogelijkheden!
                              Last edited by ajuin; 24 juli 2007, 01:30.

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                              [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                              Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Working...
                              X