Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik koop zelf regelmatig iets via e-bay en nog nooit een slechte ervaring gehad. Wel hou ik me aan een paar simpele regeltjes; 1. koop nooit van iemand met minder dan 5000 recenties. 2. Koop nooit van iemand met minder dan 98% positieve reacties. 3. Controleer of de reacties betrouwbaar zijn en niet vele malen identiek or vergelijkbaar. 4. Koop niets boven 200 euro. 5. Koop enkel van verkopers met Paypal bescherming.
Van deze koper zou ik persoonlijk dus nooit kopen. Maar zoals iemand al zei; een verkoper moet ooit beginnen. Ondanks dat lijkt het me onbetrouwbaar om een camera te kopen die begonnen is voor 10 euro en waar ook nog de locaties afwijken. M.a.w. klinkt onbetrouwbaar, maar dat wil niet zeggen dat het ook zo is.
Mijn advies; vergeet dit en koop een dergelijk prijzig apparaat altijd in een respectabele winkel en neem het meteen mee.
Ik begrijp je denk ik wel; de eBayer is daarom niet een oplichter, van de strekking: stuur maar geld, je krijgt niets terug. Maar als het gestolen goed is, blijft het een oplichter!
Het is zeker geen tweedehandsverkoper, noch een eerstehands, dus afblijven is de boodschap. Oplichting of gestolen, dat zijn de enige mogelijkheden!
Was precies wat ik bedoelde, overigens zou ik er persoonlijk nooit aan denken een body te kopen over Ebay, en al evenmin te kopen van de niet-gevestigde waarden.
Indien de koper dit toestel in perfecte staat krijgt voor die prijs heeft ie m.i. geen slechte zaak gedaan...
Maar of we dit ooit te weten gaan krijgen? 't is een koper uit de U.K.
zie je wel dat alles op zijn pootjes terecht kom
ik heb ook eens een voorwerp verkocht met een startbod van 5€
en het is verkocht voor 258€ (en ik wou er 200€ voor krijgen)
dus niet te snel zijn met uwe kritiek !!!
Comment