Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Weeral eens een mooie aanbieding

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Weeral eens een mooie aanbieding

Blijkbaar onuitroeibaar:

Mensen willen bedrogen worden.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Ik koop zelf regelmatig iets via e-bay en nog nooit een slechte ervaring gehad. Wel hou ik me aan een paar simpele regeltjes; 1. koop nooit van iemand met minder dan 5000 recenties. 2. Koop nooit van iemand met minder dan 98% positieve reacties. 3. Controleer of de reacties betrouwbaar zijn en niet vele malen identiek or vergelijkbaar. 4. Koop niets boven 200 euro. 5. Koop enkel van verkopers met Paypal bescherming.

Van deze koper zou ik persoonlijk dus nooit kopen. Maar zoals iemand al zei; een verkoper moet ooit beginnen. Ondanks dat lijkt het me onbetrouwbaar om een camera te kopen die begonnen is voor 10 euro en waar ook nog de locaties afwijken. M.a.w. klinkt onbetrouwbaar, maar dat wil niet zeggen dat het ook zo is.

Mijn advies; vergeet dit en koop een dergelijk prijzig apparaat altijd in een respectabele winkel en neem het meteen mee.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht
        Euhm, ja, okee, hoe rijm je dat?

Ik begrijp je denk ik wel; de eBayer is daarom niet een oplichter, van de strekking: stuur maar geld, je krijgt niets terug. Maar als het gestolen goed is, blijft het een oplichter!

Het is zeker geen tweedehandsverkoper, noch een eerstehands, dus afblijven is de boodschap. Oplichting of gestolen, dat zijn de enige mogelijkheden!
        Was precies wat ik bedoelde, overigens zou ik er persoonlijk nooit aan denken een body te kopen over Ebay, en al evenmin te kopen van de niet-gevestigde waarden.
        fotosite

Comment

Huidig bod:EUR 756,00
          Je kan nog bieden
          http://www.fotohans.eu

Comment

Uiteindelijk verkocht voor de prijs van € 2266.

Indien de koper dit toestel in perfecte staat krijgt voor die prijs heeft ie m.i. geen slechte zaak gedaan...
            Maar of we dit ooit te weten gaan krijgen? 't is een koper uit de U.K.
            Grtz, Tigra-Boy
            ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

Comment

zie je wel dat alles op zijn pootjes terecht kom
              ik heb ook eens een voorwerp verkocht met een startbod van 5€
              en het is verkocht voor 258€ (en ik wou er 200€ voor krijgen)
              dus niet te snel zijn met uwe kritiek !!!

Comment

Working...
              X