Hallo allemaal,
Ik ben al een tijdje opzoek naar een goeie naam.
Awel niet voor mijzelf ( die heb ik al 25 jaar
) maar voor mn website / foto's ed.
Iets wat makkelijk uit te spreken en te onthouden is maar wat toch op fotografie slaat.
Wat makkelijker is dan email uitwisselen als iemand foto's wil.
En om later wat verder te gebruiken
Het probleem is alleen dat bijna alle leuke, goede, makkelijke namen al in gebruik zijn.
Ik bedoel niet hier op het forum maar met een zoektocht op google.
Nu is mijn vraag, stel ik heb een leuke naam gevonden maar na zoeken merk ik dat die ook word gebruikt voor een computerwinkel in amerika ( ik noem maar even iets )
Mag ik deze dan toch gebruiken aangezien ik geen inbreuk zou kunnen doen in zijn financien of iets anders.
Het zou gaan om de naam: Mirror Image
Maar deze hield mij tegen de naam te gebruiken.
Maar op google zie ik dat er nog meer bedrijven gebruik maken van dezelfde naam zie hier.
Nu denk ik wel dat ik deze kan gebruiken aangezien het niet om fotografie gaat bij die bedrijven maar wil het zeker weten.
Alvast bedankt voor het lezen en de eventuele reacties.
Greetz rich
Ik ben al een tijdje opzoek naar een goeie naam.
Awel niet voor mijzelf ( die heb ik al 25 jaar

Iets wat makkelijk uit te spreken en te onthouden is maar wat toch op fotografie slaat.
Wat makkelijker is dan email uitwisselen als iemand foto's wil.
En om later wat verder te gebruiken
Het probleem is alleen dat bijna alle leuke, goede, makkelijke namen al in gebruik zijn.
Ik bedoel niet hier op het forum maar met een zoektocht op google.
Nu is mijn vraag, stel ik heb een leuke naam gevonden maar na zoeken merk ik dat die ook word gebruikt voor een computerwinkel in amerika ( ik noem maar even iets )
Mag ik deze dan toch gebruiken aangezien ik geen inbreuk zou kunnen doen in zijn financien of iets anders.
Het zou gaan om de naam: Mirror Image
Maar deze hield mij tegen de naam te gebruiken.
Maar op google zie ik dat er nog meer bedrijven gebruik maken van dezelfde naam zie hier.
Nu denk ik wel dat ik deze kan gebruiken aangezien het niet om fotografie gaat bij die bedrijven maar wil het zeker weten.
Alvast bedankt voor het lezen en de eventuele reacties.
Greetz rich
Comment