Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Hey hey - me vanuit de omgeving grand canyon USA. Dit is nu het tweede hotel op rij met free internet. De indruk is : hoe imposanter het hotel, hoe minder free. Een eenvoudige (doch goede) Quality Inn : free internet. Ons eerste hotel was de Mariot - super sjiek, maar niets ingebegrepen. Zelfs om CNN te kijken op de kamer moest betaald worden ...
Bellen kost "slechts" 2 euro per minuut met de GSM naar België, daar maak ik dus geen gebruik van. SMS-en en verder het internet he...
Ben jaloers op je.
Na het lezen van dit draadje: misschien nog een tip voor volgende keer: Calling Card (van Belgacom). Je toetst een code in, je belt vervolgens aan "Belgische" tarieven, het bedrag komt gewoon op je factuur in België
Ben jaloers op je.
Na het lezen van dit draadje: misschien nog een tip voor volgende keer: Calling Card (van Belgacom). Je toetst een code in, je belt vervolgens aan "Belgische" tarieven, het bedrag komt gewoon op je factuur in België
Maar dan moet je eerst wel verplicht Proximus-klant worden.
Ben jaloers op je.
Belgische tarieven ? Om te beginnen zie ik staan: 0,30 euro connectiekost per gesprek.
Belgacom acties roepen voor mij altijd de vraag op: waar zitten de adders onder het gras ?
Comment