Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bellen in de states - hoe zit dat nu ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Bellen in de states - hoe zit dat nu ?

Merci allemaal voor de nuttige informatie
    natwork.be

Comment

voila Nat, na al die tips heb je geen enkele excuus meer om ons niet allemaal eens te bellen van daaruit..LOL
      geniet maar van je reis. take care
      estamos llegando
      http://users.telenet.be/studiocamosci

Comment

Hey hey - me vanuit de omgeving grand canyon USA. Dit is nu het tweede hotel op rij met free internet. De indruk is : hoe imposanter het hotel, hoe minder free. Een eenvoudige (doch goede) Quality Inn : free internet. Ons eerste hotel was de Mariot - super sjiek, maar niets ingebegrepen. Zelfs om CNN te kijken op de kamer moest betaald worden ...
        Bellen kost "slechts" 2 euro per minuut met de GSM naar België, daar maak ik dus geen gebruik van. SMS-en en verder het internet he...

Tot later !
        natwork.be

Comment

Ben jaloers op je.
          Na het lezen van dit draadje: misschien nog een tip voor volgende keer: Calling Card (van Belgacom). Je toetst een code in, je belt vervolgens aan "Belgische" tarieven, het bedrag komt gewoon op je factuur in België

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudi_S60 Bekijk bericht
            Ben jaloers op je.
            Na het lezen van dit draadje: misschien nog een tip voor volgende keer: Calling Card (van Belgacom). Je toetst een code in, je belt vervolgens aan "Belgische" tarieven, het bedrag komt gewoon op je factuur in België
            Maar dan moet je eerst wel verplicht Proximus-klant worden.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudi_S60 Bekijk bericht
              Ben jaloers op je.
              Belgische tarieven ? Om te beginnen zie ik staan: 0,30 euro connectiekost per gesprek.
              Belgacom acties roepen voor mij altijd de vraag op: waar zitten de adders onder het gras ?
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Working...
              X