Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
@ vantje : Net als het voor sommigen veel is om weg te geven ... ieder zijn rekening zou ik zeggen.
@ Moi-online : En hebben ze geen huwelijkslijst liggen in een of andere winkel?
Een cadeaubon bestaat ook nog steeds en de meeste trouwers zijn meestal zeer tevreden als ze zelf kunnen kiezen wat te kopen.
@ vantje : Net als het voor sommigen veel is om weg te geven ... ieder zijn rekening zou ik zeggen.
Ik wou hier niemands zijn rekening maken, ik blijft het gewoon erg weinig vinden de dag van vandaag.
20 jaar geleden gaf ik al meer aan mijn kameraden toen zij trouwden. En ik had het ook niet breed.
En als je het in parafinne of een betonblok wil gieten vind ik zeer zeker niet respectvol met je zure centen omgaan.
Ik wou hier niemands zijn rekening maken, ik blijft het gewoon erg weinig vinden de dag van vandaag.
20 jaar geleden gaf ik al meer aan mijn kameraden toen zij trouwden. En ik had het ook niet breed.
En als je het in parafinne of een betonblok wil gieten vind ik zeer zeker niet respectvol met je zure centen omgaan.
Wel, ieder heeft zo zijn mening! En ieder geeft wat hij/zij wil...of dat nu veel of weinig is! Ik vind dat een huwelijksfeest er moet zijn om de blijdschap te delen van een koppel wat hun liefde bezegeld voor de rest van hun leven, niet voor de cadeau's. Wij zijn 2 jaar geleden getrouwd...het was een kleine en intieme trouw en sinds wij voorheen al samenwoonden hadden wij eigenlijk niets nodig! Wij wilden gewoon dat diegene wat konden komen mee konden delen in onze vreugde dat we nu man en vrouw zouden zijn.
Cadeau's vonden wij niet belangrijk, maar wel het intieme samen vieren met familie en vrienden. Nu, we hebben zeker wel wat cadeau's gekregen...maar ik vind nog steeds dat het niet om het bedrag gaat wat je krijgt, maar wel om het gedacht wat erachter zit! Iets kleins, maar gegeven met veel attentie kan soms veel meer waarde voor mij hebben dan als iemand mij iets duurs koopt waar ik niets aan heb!
Iedereen zijn mening zeg ik maar altijd. Dat trouwen tegenwoordig is zo'n commercioneel gedoe...ik vraag mij af of er nog mensen zijn die voor de juiste redenen trouwen!
Maar goed...dat was even my 5 cents worth in dit topic!
Een mooi foto kader is misschien ook wel iets! Zo kan het koppel achteraf enkele van hun foto's erin zetten. Zo hadden wij er ook een paar gekregen en die kwamen erg goed van pas! Ik vond het in elk geval een fantastisch cadeau...en zo duur zijn zo'n kadertjes niet.
Oorspronkelijk geplaatst door TedereTijgerBekijk bericht
Ooit nog de combinatie geweten. Doen alsof 't geld in 'n filmroldoosje 't betonblok zat, maar eigenlijk 'n blaadje met instrukties. Op volgende lokatie...opnieuw iets in dat genre....enz....
Eventueel een gps-zoektocht/SD inrichten langs mooie paadjes.
Ik zou waarschijnlijk gewoon bedanken voor de cadeau. Het moet ook niet overdreven zijn.
"I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "
Kvrees toch dat het beton in ne pispot gaat worden met daar kleingeld in...
Voor de rest vindt ik niet veel originele kado's... (heb natuurlijk ook geen zee van tijd om knutselwerkjes te gaan maken...)
Op een half uurtje is uw werkje anders wel klaar hoor ! En je moet echt geen kunstenaar zijn... Het was maar een idee waar je ook om vroeg hé...
In ieder geval veel succes met je kado ! En vooral have fun !!!
Katten zijn altijd fotogeniek.
Ze doen nooit idioot als ze een lens zien...
-Gladys Taber-
Comment