Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

trouwkado, wie helpt mij?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• trouwkado, wie helpt mij?

Dag allemaal

Ben op zoek naar een kado om tegeven met een trouw aan kameraden...

Budget is 25euro...

hadden al gedacht aan 25euro in centjes in een betonblok of dergelijke...

Weten het echt niet

HEEELLLUUUPPP

Re: trouwkado, wie helpt mij?

Ik heb mij ooit eens geamuseerd om met centjes 'n heus ingekaderd "kunstwerk" te maken...kroop uiteraard wel wat tijd in, maar het viel wel in de smaak bij iedereen.
    En 't kader konden ze naderhand nog gebruiken voor hun trouwfoto ofzo.
    ~Lieve groetjes, Saskia~
    Ik gebruik Sony DSC-H2 en héél soms Nikon Coolpix 4600
    Neem ook es 'n kijkje op S&S Photo (last update/new collection: 24-03-10)

Comment

metaalgeld in kaarsvet insmelten is ook een klassieker, maar de banken weigeren vaak het geld met resten beton/kaarsvet .. is dus wel wat vervelend.

heb ooit gezien dat ze een kunstwerk gemaakt hadden door alle centjes met secondenlijm in de vorm van een modelbouwwagen te lijmen.

je kan 5 briefkes van 5 euro in een grote ballon te frommelen, samen met een hele boel "namaak" briefkes , en als de ballon ontploft vliegt dat geld in 't rond en hebben ze nog wat uitzoekwerk

minder ambetant voor wie het krijgt is om een spaarvarken cadeau te geven met de centjes erin. weet je dat de meesten hun geld-cadeau zelf gewoon in nen envelop steken?

Comment

Wij hebben ook al veel van zulke zaken gegeven, maar dan meestal wel met een groep mensen bij elkaar zodat het budget wat groter is.

Een overzichtje:
        • in telefoonboeken (bij promedia zelf geïnformeerd en daar een volle autokoffer vol telefoonboeken gaan halen) helemaal in de plooi een briefje steken. Een briefje per boek, en als de echte op zijn, een nep-briefje erin steken... Ze zijn daar een paar weken zoet mee geweest
        • 3 volle pmd-zakken met lege filmrol-doosjes, en dan de centjes in die doosjes steken
        • kroonkurkjes (je weet wel, die dingen die ze op bierflesjes doen ), maar dan wel nog-niet-gebruikte. Een muntstuk daar op leggen en dan dichtplooien. Denk dat 1-euro-stukken daar mooi in passen, en als je er dan zo 25 in een volle doos (dacht een paar duizend) steekt...
        • aan de bakker vragen om dat geld (weet niet meer of ze liefst munten of briefjes hadden) in brood in te laten bakken
        • het geld niet geven, maar via allerlei tussenstappen/opdrachten/zoekopdrachten/... uiteindelijk toch het geld te pakken krijgen (wij moesten toen bij iedereen die had bijgelegd iets 'doen', en als die opdracht gelukt was kregen we een tip om naar de volgende te gaan en daar dan weer een opdracht uit te voeren)
        Meer schiet er me zo niet direkt te binnen...

Comment

... en ook belangrijk:
          stel jezelf de vraag of je het plezant zou vinden moesten ze jou op die manier ook een cadeau geven.

't is niet voor iedereen leuk om ene hele namiddag beton te kappen en muntjes zuiver te krabben.
          Fuji FinePix S100fs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RuZ Bekijk bericht
            ... en ook belangrijk:
            stel jezelf de vraag of je het plezant zou vinden moesten ze jou op die manier ook een cadeau geven.

't is niet voor iedereen leuk om ene hele namiddag beton te kappen en muntjes zuiver te krabben.
            Heel juist, ikzelf zou zoiets nooit doen voor vrienden of kenissen. Het is me allemaal wat teveel. Te geforceerd.
            Zo denk ik er toch over.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Moi-online Bekijk bericht
              hadden al gedacht aan 25euro in centjes in een betonblok of dergelijke...
              Oorspronkelijk geplaatst door davege Bekijk bericht
              [*]het geld niet geven, maar via allerlei tussenstappen/opdrachten/zoekopdrachten/... uiteindelijk toch het geld te pakken krijgen (wij moesten toen bij iedereen die had bijgelegd iets 'doen', en als die opdracht gelukt was kregen we een tip om naar de volgende te gaan en daar dan weer een opdracht uit te voeren)
              Ooit nog de combinatie geweten. Doen alsof 't geld in 'n filmroldoosje 't betonblok zat, maar eigenlijk 'n blaadje met instrukties. Op volgende lokatie...opnieuw iets in dat genre....enz....

Eventueel een gps-zoektocht/SD inrichten langs mooie paadjes.
              Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
              MySite - All your base are belong to us - What you say

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RuZ Bekijk bericht
                ... en ook belangrijk:

klopt inderdaad, niet iedereen vindt dat even plezant, maar ik heb er in ieder geval geen probleem mee gehad om zelf beton los te kloppen, puzzels op te lossen, uit iemand zijn regenput iets opvissen, ...

Als je natuurlijk zelf al getrouwd bent

Comment

nog iemand iets origineels of gewoon een idee?

Comment

25euro in 1 centjes in een pot mayo of choco droppen en mooi inpakken !

Comment

Voor 25 € leeggoed afgeven....
                      Mvg,
                      SW
                      BD1071BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Soeki Wan Bekijk bericht

Comment

je kan het nog leuker maken door leeggeod af te geven dat op verschikkende lokaties moet ingewisseld worden....

Wat ik ook tof en origineel vond was een klein aquarium kompleet met bodemsteentjes, plantjes, water en vissen en daarin een plastiek schatkistje vol met euromunten
                          Mvg,
                          SW
                          BD1071BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Soeki Wan Bekijk bericht
                            hebben we ook eens gedaan, een volle pallet (100 bakken) bier en dan de flesjes en bakken mooi verspreid in hun tuin tijdens het avondfeest...

blijft natuurlijk wel het feit dat je met 25 euro een beetje beperkter bent...

Comment

Neem het totaal bedrag in enkele briefjes. Vouw deze in hemdjes (de vouwwijze ken ik maar is wel te veel om hier uit te leggen. Je kan altijd contact met me opnemen) Neem een blad papier en teken hier een waslijn op met wasmand, handdoek... ervoor en enkele andere spullen.... Kleef met een klein stukje plakband op de achterkant van de hemdjes de hemdjes aan de waslijn. Kader in ! En je hebt een uniek geschenk waar je zeker succes mee zal hebben...
                              Katten zijn altijd fotogeniek.
                              Ze doen nooit idioot als ze een lens zien...
                              -Gladys Taber-

Comment

Working...
                              X