Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pixmania

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Pixmania

Oorspronkelijk geplaatst door seppuku Bekijk bericht
    Mogen topics over (negatieve) ervaringen met webshops nu plots wel weer?
    Dat is niet meer dan normaal, me dunkt. Als hier reclame mag gemaakt worden in de zin van dat je hier mag vertellen welke toestellen, objectieven en winkels je fantastisch vindt, dan moet negatievere commentaar ook aanvaard worden.
    fotofarah
    Sony Alpha 100 + Minolta AF 50 F1.7 + Minolta AF 28mm F2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr.D Bekijk bericht
      Is er onlangs geen Mediamarkt in Oostende geopend? Daar heb ik hier nog geen slecht woord over gehoord !!
      Dan heb je slecht gelezen/gezocht hoor Heb hier al 'veel' slechte ervaringen gelezen over mediamarkt. Persoonlijk meegemaakt => aankoop ipod , thuisgekomen bleek het om een gebruikt toestel te gaan dus terug naar Hasselt ( 40 km) , na lang wachten in het 'service' centrum zonder probleem omruiling gekregen. Was dus blijkbaar niet de eerste keer .
      Je mag dus verwachten dat je nieuwe toestelen koopt bij zo'n keten , niet dus
      ***Ne kodak en ne zak...***

Comment

Ik vraag mij af waarom ne mens nog de moeite doet om smileys achter zijn post te zetten .

Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr.D Bekijk bericht
          Ik vraag mij af waarom ne mens nog de moeite doet om smileys achter zijn post te zetten .
          Mvg Tim

Comment

Working...
          X