Beste BDers ,op 3/7/2007 bestelde ik bij pixmania een nieuwe camera en nog wat accessoires de betaling gebeurde onmiddelijk via credit card mits bijbetaling een expreslevering binnen de 24 tot 48 uur met chronopost .V andaag staat een deel van de bestelling in Aalter bij chronopost en het andere gedeelte is zelfs nog niet verzonden ;dit allemaal wegens problemen met "de gloednieuwe software" bij PIXMANIA ik vind dit niet kunnen vandaar deze post U weze gewaarschuwd ;groetjes een zeer boze Galamus .
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Pixmania
Collapse
X
-
-
Re: Pixmania
krijg je die meerkost niet terugbetaald als compensatie?
Comment
-
Heb er ooit ook eens besteld ... nooit meer hoor.
Ging over boxen met als extra een game voor een paar euro's extra , dat mijn zoon graag wou dus vandaar besteld. Bleek de game in franse versie geleverd te zijn , na wat over en weer mailverkeer , kreeg ik doodleuk de boodschap dat al hun software standaard frans was , behalve wanneer dit uitdrukkelijk anders vermeld wordt.
Ook zou je op de hoogte gebracht worden wanneer je pakje afgeleverd werd bij een ophaalpunt , niet dus , na eindeloos wachten zelf contact opgenomen met het aflevercentrum , bleek dat het pakje daar al een paar dagen lag te wachten***Ne kodak en ne zak...***
Comment
-
Hier ook negatieve ervaring met pixmania, bestelde dvd speler, kreeg HP scanner. Ik volg hun 'procedure' correct op en stuur het ding terug met in bijlage hun ingevulde retourformulier en heb een half jaar op mijn geldterruggave moeten wachten na veel aandringen aan hun geautomatiseerd mailsysteem met onpersoonlijke antwoorden. Klantenservice = 0/10Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW
Comment
-
-
Eindelijk dan toch toegekomen "oef" als ik jullie reacties lees ben ik er dan toch met alleen de zenuwen vanaf gekomen .
@Griffin ;geen uitleg ,verontschuldiging ,laat staan het extra geld weerbetaald,niet eens een tegoedbonnetje bij latere bestelling (ze zullen wel weten dat die er nooit meer komt) . Toch blij met de nieuwe aankoop, Groetjes G.
Comment
-
Ik kan enkel positieve dingen over Pixmania vertellen, steeds correct en binnen de beloofde termijn geleverd, wel steeds het pakje naar mij thuis laten opsturen, geen afhaalpunten gebruikt. Levering zelfs dikwijls sneller dan beloofd en een email op de dag dat het pakje werd verstuurd.There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk berichtIk kan enkel positieve dingen over Pixmania vertellen, steeds correct en binnen de beloofde termijn geleverd, wel steeds het pakje naar mij thuis laten opsturen, geen afhaalpunten gebruikt. Levering zelfs dikwijls sneller dan beloofd en een email op de dag dat het pakje werd verstuurd.
Comment
-
-
Als dat mogelijk was ,om allerlei redenen ,zou ik dat zeker doen ,het was trouwens de eerste keer dat ik via internet iets bestelde (en meteen ook de laatste ) als iemand mij een tip kan geven over een goed gestockeerde winkel binnen een straal van 70 km rond Oostende be my guest (mag ook NL of Frankrijk zijn )Groetjes G.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door seppuku Bekijk berichtMogen topics over (negatieve) ervaringen met webshops nu plots wel weer?
seppuku.
Jij let goed op ik weet het nu ook niet meerD300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
www.langenacker.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Galamus Bekijk berichtals iemand mij een tip kan geven over een goed gestockeerde winkel binnen een straal van 70 km rond Oostende be my guest (mag ook NL of Frankrijk zijn )
Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.
Comment
-
Ja hoor , veel basisstok ,toestellen en de meest gebruikelijke attributen geen probleem ,probeer echter eens wat uitleg te krijgen een filtertje te kopen (bv.Nd )of een goede lens (tenzij mss Nikon of Canon) etc etc etc wat ik bedoel is een winkel met a) voorraad
b)service
c)niet aan de andere kant van België
Comment
Comment