Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

digibox dood

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• digibox dood

Is dus aangekocht, is niet in lease van telenet zoals hun modems. Was daar 2 jaar garantie op in de tijd ? Het is een van de eerste die hier in onze streek beschikbaar was, 'k geloof dat hem in augustus of september 2 jaar wordt, dus aangekocht in augustus /september 2005. Of was het dan nog niet wettelijk verplicht om 2 jaar te geven ?

Me gewoon even informeren, voor ik morgen naar telenet bel
    To make your dreams come true, wake up

Re: digibox dood

2 jaar garantie is wettelijk verplicht

Comment

sedert 1/1/2005 is er 2 jaar wettelijke garantie voor consumenten :
      Last edited by Jazzaddict; 6 juli 2007, 09:06.

Comment

Is de box helemaal dood? Misschien heeft ie alleen een update niet overleefd...

één tip: bel vroeg in de ochtend (9u ofzo), anders hang je uren aan de lijn voor ze je kunnen helpen.
        Canon 350D
        Meer op: http://griffintje.deviantart.com of blog: http://griffintje.blogspot.com/

Comment

op de lijn van Telenet zeggen ze dat je soms dit moet proberen:

stekker uittrekken en na 1 minuut terug insteken
          en dan de software laten laden
          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Je kunt de box ook manueel proberen resetten, maar ik ben de toetsencombinatie vergeten (het was iets in de zin van drie toetsen tegelijk indrukken, en dan eentje loslaten...)
            Canon 350D
            Meer op: http://griffintje.deviantart.com of blog: http://griffintje.blogspot.com/

Comment

En wat noem je dood?
              Dat die niet meer reageert op de afstandsbediening of knoppen maar dat je hem wel nog aan en uit kan zetten is niet het einde van zijn leven maar een crash ... meestal door de warmte als je Telenet mag geloven.
              Die van ons was gisteren ook weer eens volledig vastgelopen ... stekker eruit en 10 seconden later weer insteken.

Als je dat met een toetsencombinatie kan doen dan zou ik die ook graag teweten komen.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                En wat noem je dood?

Dood noem ik, als er geen enkel lampje meer waarneembaar is. Als hij daar staat, zoals de stroom uitgetrokken is. Maar deze morgen al een vriendelijke (limburgse denk ik) dame aan de lijn gehad, en die heeft me gevraagd om nog eens te proberen om op te starten met de back toets ingedrukt, en als dat niet lukt, ik nog eens mag weer bellen

Subiet eens proberen als ik met den hond van den dierenarts terug kom.

Comment

Voila, nog 9 minuutjes (inclusief wacht tijd) met een vriendelijke gast aan de lijn gehangen, die kreeg er ook niks uit (wat me logisch leek), en ik kon me kiezen, ofwel ging in ik zelf naar wetteren, hem gaan omruilen in een service center. Ofwel stuurden ze een koerier, maar dat ging dan niet voor dinsdag zijn (wat me normaal lijkt). Naar wetteren geweest, ginder hebben ze ook vast gesteld dat de voeding niks meer deed (had ik weer chanche, voor het zelfde geld werkte die box daar wel ), en 'k heb een nieuwe gekregen

En we zitten hier ondertussen weer digitaal (tot aan de digibox) te kijken, als dat geen service is, binnen de 24 uur een hardware probleem daadwerkelijk opgelost. Canon /nikon neem daar eens een voorbeeld aan Als het goed is, mag het ook gezegd worden. Dank u telenet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Als je dat met een toetsencombinatie kan doen dan zou ik die ook graag teweten komen.
                    Op de Digibox druk je: OK + Menu + Back

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
                      Op de Digibox druk je: OK + Menu + Back
                      Zal dat volgende keer dat die vastloopt eens proberen ...
                      Bedankt voor de info.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Working...
                      X