Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hoe wast examen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• hoe wast examen?

aan alle medestudentjes: veel succes nog tijdens de examens
    qua weersomstandigheden kunnen we nie klagen, maar zou toch liever andere dingen doen dan achter mijn bureau te zitten.
    mijn eerste examens gingen behoorlijk vlotjes, maar volgende week komen de laatste 2 (en nu vrijdag ook nog 1tje), en ge weet, de laatste loodjes..., wel hier ist alleszins zo!!! de zwaarste tot op het laatste

niemand al te veel frustraties opgelopen de voorbije weken? anders is hier het moment om het van je af te schrijven
    allez, allemaal veel succes nog é
    Nikon D5200; kitlens Nikkor 18-105mm, Nikkor 50mm (f/1.8)
    by elien_photography, on Flickr

Re: hoe wast examen?

ben nooit een schrijver geweest, noch een spreker...
    maar begin toch redelijk ontmoedigd te raken. nog examens tot volgende week vrijdag.
    http://www.eyeflash.wordpress.com
    www.facebook.com/eyeflashphotography

Comment

Valt goed mee hier... 5 examens achter de rug, nog 4 te gaan waarna ik (hopelijk) mag afstuderen Moet wel zeggen, ik studeer voor apotheker, héél boeiende opleiding, maar in't laatste jaar zijn er veel vakken die niet meteen in mijn interessegebied liggen en een heel andere studietechniek vereisen dan de wetenschapsvakken die ik gewend ben: ethiek, godsdienst, management, arbeidsrecht, wetgeving,... Soms wel lastig om de motivatie te vinden. Maar je leert er wel wat van

Veel succes nog aan de medestudenten, en remember, 't zijn maar examens
      Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

hier ook zwaar in de blok , al bezig van 28 mei of zo tot 28juni fijn fijn..... maar ja

voorlopig gelukt , nu zal het wel wat minder worden vrees ik.

Oja ik die Biologie in Gent (en ****** dat die vale gieren nu juist moeten overvliegen)
        [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

Comment

Ik ben bezig van eind mei en morgen eindelijk m'n laatste examen.

Ik ben blij dat het bijna voorbij is.

Aan alle studenten nog veel succes
          En binnenkort start een welverdiende vakantie
          flickr

Comment

"volhouwe" gasten!!

Als mens ben je iets...zonder een diploma ben je "niets"...
            Al de rest, die dit weerleggen, is zever van opportunisten.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Hou even rekening met je docenten. Draai niet rond de pot, je antwoorden kort maar volledig formuleren.

Dat is voorbeide goed

Hiermee steun ik iedere student en mijn collega's
              Groetjes Goofy
              Konica-Minolta Dynax 5D + KM 18-70 kitlens - Sigma 70-200 F2.8 EX DG APO | Minolta Dimage 7 | Minolta Dynax SPxi

I only hope that we don't lose sight of one thing - that it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Goofy Bekijk bericht
                Hou even rekening met je docenten. Draai niet rond de pot, je antwoorden kort maar volledig formuleren.

Dat is voorbeide goed

Oei dan ben ik nie goe bezig, ik ben net het bloed van onder hun aderen gaan halen .. (omdat te doen zijn we gemaakt )

Ik heb er ook nog 2 te gaan ... Bio en fys dat laatste moet ik nog inhalen omdat ik een dagje bij de dokter heb gezeten ...

Ik hoop dat ik er door ben, mag ik eindelijk naar de "GROTE school"
                Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
                Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Goofy Bekijk bericht

Dat is voorbeide goed

Lol , als ik dit zou proberen mag ik het waarschijnlijk nogmaals proberen in augustus
                  [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

Comment

Morgen heb ik mijn laatste examen, zo een dom vak waar je eigelijk niet voor kan leren, maar waar ze wel nog in slagen om een examen van te maken

Vrijdag dan "de kroon op mijn studies" (zoals ze het opt school zo mooi kunnen verwoorden): mijn eindwerkverdediging. Duim voor mij om 15u20

Succes iedereen

Comment

2° Bach Biologie in Gent:

-biogeografie: vlotjes, zal dik in orde zijn
                      -biologische excursies: superlvlotjes, zal héél dik in orde zijn
                      -microbiologie: vlotjes, zal dik in orde zijn
                      -biodiversiteit van invertebraten: vrij vlotjes, zal in orde zijn

morgen: biochemie, vlot langs geen kanten, wordt een herexamen. Maarja, je moet niet anders verwachten als er plots een invasie van vale gieren is, dan moet je niet denken dat ik nog ga blokken zunne...

volgende week: genetica (komt in orde), celbiologie (zal héél spannend tot onhaalbaar worden)

Daarna: 3 dagen naar de Gaume waarvan de eerste dag op mijn verjaardag.... het leven kan schoon zijn

Het wordt tijd dat die periode gedaan is want de helft boeit me langs geen kanten. Volgend jaar evolutie, mens&natuur, versch. ecologische vakken en vakken over morfologie van organismen... Dat lijkt er al meer op
                      Birdwatching ... it's a way of life!

http://www.freewebs.com/woutersphotography/index.htm

Comment

yep volgend jaar wordt de max!

dit semester wel saaaaai!

en biochemie ..... daar beginnen we niet over

als de volgende mensen nog posten , zet er ev bij wat je studeert

Comment

kzal da dan ook maar es doen hé

2de lic biologie in leuven
                          laatste jaren zijn echt de leukste: ge kunt zelf kiezen wa ge leuk vindt en ge kent de proffen
                          vakken gehad:
                          • gevorderde dierenecologie
                          • paleozoologie
                          to do:
                          • milieubeheer en milieubehoud (vr)
                          • hydrobiologie (ma)
                          • dierenaardrijkskunde (vr)
                          thesisverdediging al achter de rug

veel toekomstige bioloogskes hier op het forum blijkbaar
                          Nikon D5200; kitlens Nikkor 18-105mm, Nikkor 50mm (f/1.8)
                          by elien_photography, on Flickr

Comment

eerste bach biologie aan de VUB
                            nog drie te gaan, en in tweede zit al zeker drie jaarvakken (daarom mijn radeloosheid...)
                            hoop doet leven?
                            http://www.eyeflash.wordpress.com
                            www.facebook.com/eyeflashphotography

Comment

ik heb er nog twee te gaan

donderdag heb ik elektrische machines, en de maandag heb ik elektronica...

gelukkig vertrek ik meteen na mijn laatste examen samen me ne maat naar Amsterdam voor 2 dagen om ne keer goe te "ontspannen" na onze examens

als ik denk aan dat klein vakantietje, dan krijg ik weer de energie om verder te leren

ah ja, en ik studeer 3e jaar industrieel ingenieur en gent
                              5DmkIII en wat glas

Comment

Working...
                              X