Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

YESSSSS... mijn boek is uit.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: YESSSSS... mijn boek is uit.

Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
    Proficiat Madmax, dit is fantastisch
    Waar velen van dromen, doe jij gewoon ! Respect !
    En ik had het je beloofd (is het twee jaar geleden?) - en belofte maakt schuld : als je boek uitkomt, koop ik het.
    Stuur me a.u.b. een PM met je IBAN- en BICgegevens en het bedrag...

Ik had het boek wel graag ontvangen vóór 21 juli, want dan vertek ik op reis en een goed boek is dan mooi... meegenomen
    Greetz, Kariboe
    lol.. thnx Eerlijk was ik het alweer vergeten maar vind het tof dat je het wilt proberen ... En nu maar hopen dat het verhaal bevalt hahaha.
    Graag hoor ik een ongezouten mening als je het gelezen hebt.
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Comment

Re: YESSSSS... mijn boek is ook uit.

YESSSSS... mijn boek is ook uit.

@MadMax: mijn complimenten! Geweldig boek! Ik had me voorgenomen wat langer over het boek te doen maar het is gewoon iets dat je in een ruk uitleest.

Anderen zijn dus gewaarschuwd maar: zeker kopen en lezen! Wat mij betreft een aanrader!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
        YESSSSS... mijn boek is ook uit.

@MadMax: mijn complimenten! Geweldig boek! Ik had me voorgenomen wat langer over het boek te doen maar het is gewoon iets dat je in een ruk uitleest.

Anderen zijn dus gewaarschuwd maar: zeker kopen en lezen! Wat mij betreft een aanrader!
        uhh?? Meen je dat nou? Heb je het nu al uit? Dat is snel.
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

Comment

Ik luisterde net naar een podcast met een auteur die zijn eerste boek niet gepubliceerd kreeg en dan maar besloot het hele werk als een podcast te publiceren. Blijkbaar zijn er daarop zoveel enthousiaste reacties dat een gedrukte uitgaven nu wel mogelijk wordt.

Petje af dat het jou lukt zonder dergelijke 'drastische maatregelen'.
          Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Max... dikke proficiat
            Je moet het maar doen en kunnen....
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
              Ik luisterde net naar een podcast met een auteur die zijn eerste boek niet gepubliceerd kreeg en dan maar besloot het hele werk als een podcast te publiceren. Blijkbaar zijn er daarop zoveel enthousiaste reacties dat een gedrukte uitgaven nu wel mogelijk wordt.

Petje af dat het jou lukt zonder dergelijke 'drastische maatregelen'.
              jah.. ik ken dat. Het blijft gewoon een drama.
              Er worden per uitgever 100-400 manuscripten jaarlijks aangeboden en je moet dan echt mazzel hebben dat het verhaal de lezers aanspreekt dat je door de ballotage heen komt.
              Ik denk dat ik gewoon geluk heb gehad.

thnx allemaal voor de reacties En bestellen mag hoor
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                uhh?? Meen je dat nou? Heb je het nu al uit? Dat is snel.
                Ja, de bedoeling was dat het boek mee zou gaan op vakantie maar toen ik net voor vertrek de proloog besloot te lezen kon ik niet meer stoppen... 't Scheelde zo dan wel weer wat ruimte in de koffer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                  Ja, de bedoeling was dat het boek mee zou gaan op vakantie maar toen ik net voor vertrek de proloog besloot te lezen kon ik niet meer stoppen... 't Scheelde zo dan wel weer wat ruimte in de koffer.
                  dat is waar, ben net terug van vakantie en heel wat kilo's lichter hahaha.
                  Als het maar spanned was, dat is het belangrijkste.
                  Thanks nogmaals voor de aanschaf.
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

Comment

Proficiat alvast!
                    Maar weet je wat je kan doen? Ik had ooit eens het verhaal gehoord van een Nederlandse schrijver die vorig jaar nog een prijs had gewonnen (ben zo hard de naam vergeten) Zijn truc om zijn boek plots in sneltreintempo bekend te laten worden? Hij maande zijn vrienden aan om bij hun boekenhandelaar eens te gaan informeren of ze dat fantastische boek van auteur X hadden want ze hadden gehoord dat dat toch wel een schitterend boek was en si en la. Daardoor begonnen de winkels navraag te doen naar het boek en het te bestellen, waardoor het bekender werd en de verkoop steeg.
                    http://blackletterday.wordpress.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Blackletterday Bekijk bericht
                      Proficiat alvast!
                      Maar weet je wat je kan doen? Ik had ooit eens het verhaal gehoord van een Nederlandse schrijver die vorig jaar nog een prijs had gewonnen (ben zo hard de naam vergeten) Zijn truc om zijn boek plots in sneltreintempo bekend te laten worden? Hij maande zijn vrienden aan om bij hun boekenhandelaar eens te gaan informeren of ze dat fantastische boek van auteur X hadden want ze hadden gehoord dat dat toch wel een schitterend boek was en si en la. Daardoor begonnen de winkels navraag te doen naar het boek en het te bestellen, waardoor het bekender werd en de verkoop steeg.
                      lol.. dat idee ken ik. En wordt hier en daar ook uitgevoerd hahaha.
                      maar thnx voor de tip.
                      Groetjes, Jörgen
                      www.beautyshoot.nl

Comment

Hoi Jorge...

Ik zie dat je terug bent van jouw vakantie. Ik wilde gewoon laten weten dat ook ik tijdens mijn vakantie je boek in één ruk heb uitgelezen. Heel vlot geschreven, leuk en spannend verhaal... soms grappig, soms sensueel.
                        Ik kan "KOBUK" bijzonder aanbevelen - wie een beetje van avontuur en drama houdt zal zich deze roman niet beklagen

Jorge, hier zit er eentje ongeduldig te wachten op je volgende...
                        Greetz, Kariboe
                        * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                        Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

En ik ben er bijna doorheen, het leest idd heel vlot en is zeer goed geschreven Ik hou jullie op de hoogte ....

Comment

Jorge,

Ik heb je boek ook ontvangen, en op een paar avondjes uitgelezen...

Inderdaad heel vlot leesbaar, leuk verhaal,... Een aanrader voor tijdens een zwoele zomeravond buiten te lezen omgeven van de muggen, met een glaasje wijn

Ik kijk al uit naar je volgende boek, laat me zeker weten wanneer die uit is!

Wim
                            Nikon D70 Kit - SB600 - Sigma 135-400
                            www.D-Noizz.be
                            wim.proot@gmail.com

Comment

Ok, het is sinds vorige week ook uit gelezen.... een aanrader

Comment

Working...
                              X