Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

YESSSSS... mijn boek is uit.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: YESSSSS... mijn boek is uit.

proficiat
    Stijn Gysemans
    na mijn buitenlands avontuur weer op belgische bodem

Comment

Hallo,

Dikke proficiat ...

Groetjes.

Frank.

Comment

Proficiat
        To make your dreams come true, wake up

Comment

Verplaatst naar geschikter forum . . .

"Modmode off" : Dit is een schitterende prestatie die zeer weinigen hier op BD je zullen nadoen, een hele dikke proficiat
          ( foto zelf gemaakt? ) Nah, voor één keer en bij deze speciale gelegenheid kijk ik dat wel door de vingers . . .
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

kus ,kus ,kus vette proficiat!!!!!!
            Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

Comment

hey dank jullie voor de leuke reacties. Ik heb er ook keihard aan gewerkt. En dat het een klus was de afgelopen 2 jaar kan ik je wel vertellen.

Maar ik heb het met veel plezier gedaan. Leuke was dat ik het ene moment het meisje van 16 was en het andere moment de kille moordenaar. Best grappig om je proberen te verplaatsen in een hoofdpersoon.

@pruedence; Sarah is echt een portret. Zo'n typische puber tiener hahaha, maar een dijk van een wijf

En dan hebben we nog Chris, Nick, Jack, Stacey..allemaal heerlijke figuren hehehehe...
              Je leest het wel in 1 avond uit heb ik gehoord... weliswaar onder de dekens met een zaklamp, maar dat mag de pret niet drukken

Tja.. die foto.. wel in het Kobuk Park genomen maar niet door mij
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                Tja.. die foto.. wel in het Kobuk Park genomen maar niet door mij
                Ik denk dat het om de foto's gaat waar je met dat boek in je handen staat: niet zelf genomen dus 'illegaal' op BD (maar nu dus officieel gedoogd).

Ben je zelf in Alaska geweest?

Comment

CHIQUE ... en wanneer wordt het verfilmd ? ... dan kunnen we zeggen dat het boek beter is
                  Scotty... beam me up !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lana Bekijk bericht
                    CHIQUE ... en wanneer wordt het verfilmd ? ... dan kunnen we zeggen dat het boek beter is
                    hahaha.. zou wel een bak zijn, maar boek zou zich er prima voor lenen. Echt Disney

@leonidas: nee, maar wil er graag een keer naar toe. Heb er nu zoveel over gelezen en bestudeerd dat ik blindelings de weg weet
                    Groetjes, Jörgen
                    www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                      Heb er nu zoveel over gelezen en bestudeerd dat ik blindelings de weg weet
                      Ja, dat lijkt me het leukste gedeelte van een boek schrijven: de research die eraan verbonden is. Knap dat je van afstand zoiets in elkaar draait. Nou maar hopen dat er geen 'gekken' zijn die, a la da Vinci Code, ter plekke gaan controleren of alles wel klopt.

Comment

Héél knappe prestatie Proficiat!
                        Na fotograaf, romanschrijver...wat is je volgende doel?
                        D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
                        BD0290BE

Comment

Jorge,
                          Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                          Echt een hele prestatie.
                          Er zijn veel schrijvers maar heel weinig boeken worden ook daadwerkelijk uitgegeven.

Gr. Marion

Comment

Je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt. Exacte cijfers gaan ons niet aan maar hoe werkt zoiets nu - krijg je een voorschot en royalties per verkochte kopie, of krijg je een vast bedrag ongeacht de verkoop, of is alles op basis van de oplage? Bemoeit een redacteur zich nog met de inhoud of beperkt hun inbreng zich tot de spelling en grammatica? Wat voor een oplage en moet je daar zelf een deel van afkopen? Heb je zelf nog inspraak in layout en de omslag?

Een gek kan meer vragen dan 10 wijzen kunnen antwoorden. Een auteur kan echter ook sneller tikken dan 10 gekken kunnen schrijven.
                            Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                              Ja, dat lijkt me het leukste gedeelte van een boek schrijven: de research die eraan verbonden is. Knap dat je van afstand zoiets in elkaar draait. Nou maar hopen dat er geen 'gekken' zijn die, a la da Vinci Code, ter plekke gaan controleren of alles wel klopt.
                              lol.. er zullen vast wel dingen in staan die niet kloppen. Blijft lastig op afstand, maar meeste zal wel goed gaan. Leuk is wel dat ik de geschiedenis Rusland-VS een KLEIN beetje om zeep heb geholpen hehehehe.. meer kan ik niet vertellen
                              Groetjes, Jörgen
                              www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
                                Je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt. Exacte cijfers gaan ons niet aan maar hoe werkt zoiets nu - krijg je een voorschot en royalties per verkochte kopie, of krijg je een vast bedrag ongeacht de verkoop, of is alles op basis van de oplage? Bemoeit een redacteur zich nog met de inhoud of beperkt hun inbreng zich tot de spelling en grammatica? Wat voor een oplage en moet je daar zelf een deel van afkopen? Heb je zelf nog inspraak in layout en de omslag?

Een gek kan meer vragen dan 10 wijzen kunnen antwoorden. Een auteur kan echter ook sneller tikken dan 10 gekken kunnen schrijven.
                                ff kort:
                                10% van prijs van 19.95 per verkocht boek. Verwachte verkoop tussen de 200-700 exemplaren. Tja.. valt tegen he voor zoveel werk. Mja.. ben ook geen Dan Brown

Redacteur bemoeit zich er wel mee, maar geeft advies. Kan niet de inhoud wijzigen of het moet echt fout zijn natuurlijk. Spelling en grammatica laat ik aan hun over. Ben ik zelf niet echt sterk in. Oplage is 1500 stuks eerste druk (zover ik weet) en ik heb er zelf 600 afgenomen om zelf aan de man te brengen EN om de kosten van de drukker te drukken. Maar dat stond los van het feit dat ze het wel gingen uitgeven.
                                Layout heb ik zelf aangedragen (foto) en de teks en vormgeving binnen is door een bureau gedaan in overleg met mij.
                                Was er zelf niet helemaal happy mee, maar uitgever heeft daar het laatste woord in.
                                Groetjes, Jörgen
                                www.beautyshoot.nl

Comment

Working...
                                X