Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

GSM na één dag laten terugbetalen !?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• GSM na één dag laten terugbetalen !?

Ik heb vandaag een nieuwe GSM gekocht in een winkel in Brussel (Nieuwstraat). Ik had niet echt een goed gevoel bij de winkel maar het moest snel gaan (de meest andere winkels waren al gesloten) en de prijs was goed.

Wanneer ik zojuist thuiskom merk ik bij het uitpakken dat er een mankement aan is: de metalen (vaste) frontcover sluit niet volledig aan bij het onderste gedeelte. Je kan maw naar binnen kijken. Verder merk ik dat er enkel een Duitse handleiding bij zit. Het gaat dus om paralelle import. Op zich geen probleem, alleen weet ik dat graag zodat ik kan kiezen of ik dit al dan niet wil. In dit geval wil ik dit niet.

Kan ik de gsm morgen terugbrengen en mijn geld terugvragen?

Re: GSM na één dag laten terugbetalen !?

Ik zou toch op zijn minst een andere GSM vragen want bij deze is er een mankement. Eis dan ook ineens een handleiding in het Nederlands.
    Als je hier een toestel koopt is dat toch wel het minste wat je mag verwachten.
    Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

Bezoek mijn foto's online

Comment

Het liefst van al zou ik mijn geld terugkrijgen.
      Ik vertrouw het boeltje niet meer.
      Kan ik dat eisen?

Die 7 dagen bedenktijd geldt dat alléén voor online aankopen?
      Last edited by armani; 3 juli 2007, 22:22.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door armani Bekijk bericht
        Die 7 dagen bedenktijd geldt dat alléén voor online aankopen?
        Voor online aankopen en voor aankopen buiten de winkel, zoals huis-aan-huis verkoop. Maar dat laatste mag dan niet op je eigen uitnodiging zijn, want dan geldt het niet meer.

Probeer het gewoon morgen rustig uit te leggen aan de man van de winkel. Als hij wil dat je niet van de daken gaat schreeuwen wat voor een slechte service men je daar geeft, dan heeft hij wel oren naar een cashback.
        Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vicberger Bekijk bericht
          Als hij wil dat je niet van de daken gaat schreeuwen wat voor een slechte service men je daar geeft
          Denk je dat hij daar zal van wakker liggen ?
          Hopelijk is hij vatbaar voor een ernstig gesprek.
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Allee, ik heb na een beetje zagen ne nieuwe gekregen, en apart een franse handleiding. Probleem opgelost. Ze zien mij daar wel niet meer terug.

Comment

[quote=armani;1468826]Probleem opgelost

Dat ergert mij toch een beetje: je krijgt gelijk, je krijgt een nieuw toestel en als dank ziet hij je nooit meer terug.
              Natuurlijk, als de hele winkel er nogal "louche" uitziet kan ik je wel begrijpen.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

[quote=nete;1469018]
                Probleem opgelost

Dat ergert mij toch een beetje: je krijgt gelijk, je krijgt een nieuw toestel en als dank ziet hij je nooit meer terug.
                Natuurlijk, als de hele winkel er nogal "louche" uitziet kan ik je wel begrijpen.
                So what? In de Brusselse Nieuwstraat is er geen enkele winkel bezig met het uitbouwen van een trouw kliënteel. Omzet is het enige dat hier telt. Wat niet belet natuurlijk dat ze correct zaken moeten doen. Wat bij deze redelijk gebeurd is, maar ik zou mij daar ook niemeer laten zien.

Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

Comment

[QUOTE=nete;1469018]
                  Probleem opgelost

Nete,

Ze zien mij niet meer terug omdat ik ondanks de aanvaardbare oplossing vind dat ze hun klanten in het zak zetten. Ze mogen van mij producten verkopen uit parallelle import maar dat heeft gevolgen voor handleidingen en mogelijks ook garantievoorwaarden. Ik vind dus dat je dat als klant moet weten, dan kan je de keuze maken of je dat al dan niet wil.

Groeten,
                  armani

Comment

Working...
                  X